Nou net thuis, ik begin hier direct wel met een uitgebreid verslag zodat jullie d'r lekker over kunnen discussiëren.
Het begon allemaal gisteravond net na 6en in Zuiwolde nadat ik met mijn vader richting Balkbrug ging om Yorrick (Beuntie), Pascal (zijn broertje) en Sjaak op te halen. Eenmaal onderweg nog wat gekletst in de auto en we hadden er erg veel zin in! Eenmaal in Zwolle aangekomen direct onze weekendretours gehaald en daarna wachten op Rik & Sainen (weet zijn naam niet meer

). Ook later kwam Christian (Chukkels) er nog aan vanaf Kampen, en gingen we met z'n 7en weg vanaf spoor 2 Richting Schiphol. In de trein wat gekaart, gekletst, muziek geluisterd en een gekke turn gemeet, wat je wel niet allemaal beleeft! Overstappen ging allemaal prima en uiteindelijk waren we na een lange reis die vrij snel verliep op Rotterdam Centraal. Daar door de deurtjes naar de metro die ons naar Factory 010 ging brengen. Dit verliep ook snel en rustig en de metro stopte mooi vlak voor Factory 010. Buiten even gewacht, wat gepraat, wat gerookt en na een kwartiertje konden we naar binnen (het was inmiddels ongeveer kwart over 10). Eenmaal binnen gecontroleerd, de lift in gegaan en naar boven gegaan en toen stonden we in Factory 010! Eerste indruk van de locatie was apart, maar toch wel sfeervol. Het gebouw is mooi in de oude glorie gehouden en de buizen, kabels en weet ik veel wat van het oude pand zie je mooi terug in de verbouwde fabriek. Kluisje gehaald, muntjes gehaald en toen gingen we naar binnen. Het was nog niet helemaal vol en The Machine was al lekker aan het draaien. Ook de zaal zelf zag er uit zoals ik hierboven heb genoemd, ook al vond ik persoonlijk al die buizen aan de zijkant best vervelend aangezien je er makkelijk overheen kon struikelen. Aan de linkerkant had je 2 ronde trappen waarmee je naar boven kon gaan waar de wc's waren en achterin de zaal kon je naar een speciale rokersruimte lopen waar je kon roken (

) en waar de Unity stand stond (MOL WAAR WAS JIJ?

). Achter in de zaal een bar, links van de zaal een bar en aan de achterkant van de rokersruimte een bar, allemaal prima. Na echter een paar uurtjes begon ik toch wel honger te krijgen, en tot mijn grote verbazing hadden ze gewoon
geen eettent, niet eens effe een snelle hap ofzo; toch wel erg jammer en ook gewoon slecht. Ook de wc's zijn voor mijn een groot minpunt aangezien je ieder bezoek 50 cent moest betalen (doe dan direct 2 euro aan 't begin en zet een stempel op je hand ofzo...

), dit ook niet verwacht van B2S. Het geluid stond niet snoeihard, ook al moest je niet te dicht bij die speakers staan want dan kon 't voor mij nog wel effe pijn doen. Ook de bass was in mijn ogen een beetje aan de harde kant, laat ik zeggen; het overheerste..! Naja, dit nam ik maar voor lief aangezien die bass voor mij niet hard genoeg kon gaan haha! Nou, die dj's:
The Machine:Niet heel veel van meegekregen, ook niet heel erg op gelet aangezien we alleen 't laatste half uur van hem hebben meegekregen. In die tijd effe iedereen bij elkaar zoeken, roken en drinken etc etc.. Explorers Of The Mind en Audiobot nog gehoord, klonk prima als ik mijn oren mag geloven
Digital Punk:Aardig setje, ben alweer vergeten wat hij allemaal draaide. Wat ik kan herinneren zijn een paar nieuwe platen die niet erg klonken en natuurlijk die nieuwe; Machine Masters (volgens mij opende hij hiermee?). Ook Dark Symphonie meen ik me te herinneren en ook leuk dat hij Bringing The Funk draaide. Al met al niet heel speciaal, maar gewoon een lekker setje
Frontliner:Zoals hierboven zeker niet slecht, maar ook niet erg goed ofzo

Bekende plaatjes zijn voorbij gekomen, leuk dat hij The Zero Hour draaide en natuurlijk zijn nieuwste plaat; Extreme Loudness (Vind 'm best lekker). Ondertussen was onze meeting d'r ook dus heb me niet heel lang geconsenteerd op zijn set. Meeting was overigens best leuk, heb niet iedereen gesproken maar geeft niet. 1.000.000 Stars had hij van mij niet hoeven draaien, en als je On The Rise draait, doe dan de anit-climax versie (we zijn tenslotte op Loudness, niet op Qlimax). Ook leuk om te weten: Hij sloot
niet af met Magic.
Crypsis:Ben de laatste tijd niet meer zo'n fan van zijn producties, met name Strike..., maar dat hij kan draaien heeft hij wel laten zien. Eerste 20 minuten heb ik meegemaakt daarna naar de rokersruimte gegaan, pilletje genomen en direct effe naar Unity gegaan om advies en effe wat invullen. Ook nog wat staan praten daar en een ''Hard Is My Style'' polsbandje gekocht

. Daarna weer naar de set, weet echt niet meer wat hij allemaal draaide (heb Strike, Torture & Let's Get Durty wel gehoord, rest weet ik echt niet meer!

).
AVIO:Na Crypis was het tijd voor AVIO, de 2 heren die ik eigenlijk eerst hier niet eens wilde hebben staan maar dat neem ik nu snoeihard terug! Voor mij was deze set zelfs zo goed dat ik hem bij deze tot set van de avond benoem voor mij. Het mixwerk was geniaal, het tempo was perfect en het ging heeeeeeerlijk los. Echt die platen van Avio knallen live zo 100 x beter dan hier thuis en wat heb ik daar van genoten! Ook mede omdat ik een pilletje op had vond ik 't nog 10 x vetter. Heerlijke basslines, geweldig kicks en geweldige nummers! Substream, Over & Over, Destination Nowhere, Realization Of A dream & Stimulate Your Curiosity! Ook mixte hij Ran-D & Adaro - Under Attack ook nog geweldig in, weet niet meer vanuit welk nummer maar dat klonk echt geweldig! Ook hoe die 2 heren achter hun draaitafels stonden;

. Zelfs Anger van DBSTF klonk voor mij op dat moment prima en ging er heerlijk op los! Al met al een heerlijke set die ik thuis zeker weer ga luisteren als B2S ze uitzend!
Zatox:Rustige vent achter de draaitafels, openen met Madhouse

Lekker plaatje! Paar leuke plaatjes voorbij horen komen die al bekend zijn van de Qlimax set. Veel nummers dus al hier thuis gehoord in die liveset maar nog niet echt live, dus was wel effe leuk om te horen. Hard Bass anthem gaat inderdaad erg lekker live!

Verder was de set niet heel bijzonder te noemen, A new Dimension mocht hij van mij ook wel in z'n platenkoffer houden! Ook nog in deze set af en toe weg geweest. Nog een grote fail, Dirty Sounz (Ra-Ta-Ta), nee die draai je inderdaad als je 'm draait en helemaal niet op loudness (Raw Hardstyle??) als laatste of 1 na laatste. Beetje jammer was dat, verder wel lekker
B-Front:Openen met Donkey Rollers - Chaos

. Geweldig, maar verder gewoon een soort standaard B-Front setje. Niet dat 't slecht is, zeker niet, maar had misschien net wat meer variatie in zijn set kunnen stoppen. Met name omdat ik bij Avio zo geweldig los ging maakt deze set het net niet tot beste set van de avond. Maar wel een hele goede 2e en heel dichtbij die Avio, mede dankzij zijn nieuwe tracks zoals Inner Creativity. Ook natuurlijk Neophobia en Sleepwalker gehoord. Ook nog wat platen die ik niet kende en heel goed waren kon ik van genieten! M'n benen begonnen erg moe te worden maar heb toch nog best goed kunnen stampen! Al met al een prima set die ik ook zeker ga terugluisteren.
Chris One:Hier had ik veel van verwacht, een echte Raw-Hardstyle artiest, net 18 en dan afsluiten op Loudness. Vond 't heel leuk voor hem en dacht na zijn set op Hysteria dat er niks fout kon gaan! Helaas gebeurde het tegengestelde, en ik zeg 't niet graag maar dit was eigenlijk de slechtste set (qua techniek). Maar ook de trackkeuze vond ik persoonlijk niet heel erg geslaagd (Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox Remix) ? ). Geen slechte plaat, maar kom op, het is een afsluiter van een feest genaamd LOUDNESS dus doe je die er niet. Ook de overgangen die WEL goed gingen duurde veels te lang zodat het TEMPO er gewoon niet in zat. Vond 't echt heel jammer, had er meer van verwacht! Wel moet ik zeggen dat zijn nieuwste track echt een

is, die screeches zijn echt fenomenaal en de track beukt echt heerlijk! Ook Killshot & Psyko natuurlijk! Ook nog leuk om te melden is dat hij nog Dirk-Jan DJ - Pak een punt (Volgens mij) draaide op vrij hoge BPM. Weet overigens niet of dit een hardstyle of hardcore nummer is

Ook de hardcore op 't eind was volgens mij wel prima, heb toen jassen gehaald.
MC: Da Syndrome:Geweldige gozer, geweldige stem en gaat geweldig los. Helaas zat er geen klein podium voor de DJ-Booth dus daar kon hij niet effe lekker losgaan. Gelukkig hebben we het hem wel zien doen

. Prima gedaan!
Al met al vind ik dat er redelijk tot goed gedraaid is, stiekem toch wel jammer en ook wel beetje zonde. Als ik de timetable volgende keer kon doen zou ik Chris One toch echt niet weer laten afsluiten. Denk ook wel dat hij beetje zenuwachtig was, maar als je afsluit hoor je het in mijn ogen gewoon echt goed te doen en niet matig waarin hij toch best gefaald heeft..
De terugreis was zoals altijd weer kut, geen ander woord voor. Komen we buiten, rijden er geen metro's naar Rotterdam Centraal, dus wij met de taxi er heen. Wij dus met 2 taxi's daarheen (7 man) en wij zeggen dat ze bij elkaar moesten blijven zodat we er bij hetzelfde punt uitgezet konden worden. Natuurlijk rijdt die hansworst door een bijna rood verkeerslicht waardoor wij (achterste auto) gedwongen waren te stoppen met als gevolg dat wij elkaar op Rotterdam Centraal helemaal kwijt waren. Ook reden er geen treinen naar Utrecht dus werden wij en heel wat andere partygangers met een bus (die via Gouda eerst ging) naar Utrecht gebracht waarna we lekker konden zitten in de trein op naar huis. In Zwolle nog effe wachten op mijn pa en daarna via balkbrug om de 3 heren weg te brengen direct door naar huis. Nu typ ik dit thuis en ben ik toe aan mijn bed

+/- punten
+ AVIO!!!
+ B-Front
+ Locatie
+ Vond het geluid toch wel redelijk/goed hoor!
+ Sfeer
+ Loudness shirts van Darkbeatz (weet niet of ik het zo goed spel) zag er goed uit!
+ Paar leuke meiden
+ Flesjes water MET dop, maar maakte geen gebruik van het water bijvullen maar dat terzijde

+ DJ's in het algemeen, hebben volgens mij allemaal wel hun best gedaan

- Wc's..
- Geen eten
- Vervoer terug?
- Chris One
- Die beveiliging, wat een stelletje armoedzaaiers zeg..
- Heb Tel & Piaaa weinig los zien gaan en ook weinig gezien trouwens
- Licht, kon net wat uitgebreider voor de show denk ik!
Al met al heb ik me prima vermaakt en kan je veel - puntjes gewoon zien als iets waar ik weinig last van heb gehad, misschien op Chris One na.. echt de eerste keer dat ik negatief over hem ben..

Maar, iedereen bedankt voor het gezellige feestje, heb dit er op de vroege ochtend als verslag van gemaakt en als ik nog wat kwijt wil zet ik dat er later wel in, ga eerst slapen.
G1LL