Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Geen idee, tot nu toe is het 3 man die het shirt hebben geloof ik (magicshow prijsvraag)

Nee, hij heeft in het verleden keer stuk of 100 laten drukken. En sinds toen verkocht, en weg gegeven, zoals nu bijv. bij The Magic Show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
En waar spreken we af op Perron 1? Voor de Free Record Shop om zeg maar 10 over 7?


Doe maar bij de Free Record Shop daar op die soort binnenplaats waar de burger king zat :P Lijkt me prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tot vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
tot vanavond

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen veel plezier vanavond he! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woei, ik ga met de auto :D Iemand aangeboden om bob te spelen dus maar halfuurtje reistijd, en terugweg is dan helemaal ideaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We hebben dr zin an! :yay:

nog 8¾ uur!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Woei, ik ga met de auto :D Iemand aangeboden om bob te spelen dus maar halfuurtje reistijd, en terugweg is dan helemaal ideaal!

Jaloers :(

Hier dik 3 uur met OV, en voor terug weg ook nog uur wachten ook nog :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij vertrekke met de bus rond 8u :woot:
Heb der al ontiegelijk veeeeel zin in!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom moeten er áltijd spoorwerkzaamheden enz. zijn als wij terugkomen van 'n feest.

Check die terugweg, tering wat een hel:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tering gek! :D

blij dat ik er 15km vandaan woon! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grapje zeker? We moeten met de bus?! What the heck??! Iemand een slaapplekkie over in de buurt van Rotterdam?

EDIT: Hoe kijk jij nou? Ik zie dat het gewoon moet lukken. Trein van Rotterdam richting Amsterdam Centraal, niet naar Utrecht, uitstappen op Schiphol en dan de trein richting Groningen/Leeuwarden. Dan kun je gewoon met de trein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
tering gek! :D

blij dat ik er 15km vandaan woon! :corn:

Ja baal ook echt vreselijk, denk dat ik het feest zelfs mooier zou vinden als ik dichterbij zou wonen, kan hier echt tegen op zien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Grapje zeker? We moeten met de bus?! What the heck??! Iemand een slaapplekkie over in de buurt van Rotterdam?

Als je naar zwolle moet hoeft dat niet persé, kijk even op 9292ov.nl

van adres factory: maashaven z z 1, rotterdam naar treinstation zwolle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga dan maar eens kijken of er vanaf Antwerpen geen werkzaamheden zijn.. Vind 1 uur en 55 min al lang genoeg wachten op de vroegste trein terug. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nog ff :woot:

ben nu nog zo brak als wat, dus de zin is ver te zoeken :P :beer:
7 uur vertrekken vanuit maastricht :), gelukkig met een grote groep ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond!!!!!!!!!!! :D Eerst pre-party in me auto :thumbsup: (me vader moet maar even partyplugs indoen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
tering gek! :D

blij dat ik er 15km vandaan woon! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik rijd misschien ook wel mee in die trein naar schiphol dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:

20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelf :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Milán schreef:
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:

20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelf :innocent:

20 euro voor station zwolle ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Milán schreef:
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:

20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelf :innocent:

Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 15:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Milán schreef:
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:

20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelf :innocent:

Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaas

Ah jammer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Milán schreef:
Yes er is een auto geregeld en iemand die ons 's ochtends wil komen ophalen....zoooo relaxt :thumbsup:

20 euro als je 2 man 20 km onder Nijmegen wil afzetten, of Nijmegen zelf :innocent:

Woon idd wel in Nijmegen, maar de hele vriendengroep verzamelt vanaf Haarlem waar ook de after is..helaas


After?! Waar? :woot:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten