Was echt superlijp!
Heb alleen bijna niemand los zien gaan
Godverdomme, je staat toch op Loudness, ga toch raggen man!
Ben zelf bij elke set helemaal stuk gegaan, op het begin van de set van Chris One kon ik ff niet meer.
Toen ik Drop 2 your Knees hoorde moest ik wel losgaan, en op zijn laatste Hardstyle-tracks ben ik ook nog ff keihard losgegaan.
Psycho was geweldig hard, en de 2e climax van Killshot was geniaaaal
Plus- en minpunten:
+ Supervette line-up
+ Frontliner die de tent op zijn kop zette!
+ B-Front die een geweldige set neerzette, weinig variatie maar heeel veel geweld.
+ Het feit dat er kluisjes waren, dit is zeker fijn.
+ MC Da Syndrome, ging weer lekker los en was positief aanwezig!
+ Digital Punk die een shirt aan me gaf

Alleen jammer dat het een M is. Moet hem nog aanproberen maar heb het gevoel dat het shirt te klein is.
+ Sommige mensen die wel helemaal uit hun plaat gingen!
+ Bijna geen irritante mensen (behalve groepje dames op het eind die het nodig vonden om irritant te zijn)
+ Laatste paar nummers van AVIO

Helemaal naar de tering
+ Vond het geluid wél oké
+ Heel gemoedelijke sfeer
- Geld betalen voor de WC
- Geen eten
- Zoals ik al eerder zei, heb erg weinig mensen echt zien raggen. Je zag mensen wel bewegen, maar daar bleef het dan ook bij.
- Kramp
- Dat de prijzen voor drinken heel de tijd varieerden. Eerst moest ik 2 munten betalen voor een flesje water, toen opeens 1, en toen weer 1,5
- De irritante bewakers
- Dat Zatox, op een paar nummers na, de set van Qlimax neerzette. Toch ben ik helemaal stukgegaan, maar dit kan toch echt niet
- Paar nummers die ik erg graag wilde horen, die niet gedraaid zijn. Maar het kan niet altijd feest zijn, de tracks die gedraaid zijn waren ook meer dan uitstekend!
Nog een bedankje aan Hoeksemad voor het BOB-en!