Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt superlijp!
Heb alleen bijna niemand los zien gaan >.<
Godverdomme, je staat toch op Loudness, ga toch raggen man!
Ben zelf bij elke set helemaal stuk gegaan, op het begin van de set van Chris One kon ik ff niet meer.
Toen ik Drop 2 your Knees hoorde moest ik wel losgaan, en op zijn laatste Hardstyle-tracks ben ik ook nog ff keihard losgegaan.
Psycho was geweldig hard, en de 2e climax van Killshot was geniaaaal :love:

Plus- en minpunten:
+ Supervette line-up
+ Frontliner die de tent op zijn kop zette!
+ B-Front die een geweldige set neerzette, weinig variatie maar heeel veel geweld.
+ Het feit dat er kluisjes waren, dit is zeker fijn.
+ MC Da Syndrome, ging weer lekker los en was positief aanwezig!
+ Digital Punk die een shirt aan me gaf ;) Alleen jammer dat het een M is. Moet hem nog aanproberen maar heb het gevoel dat het shirt te klein is.
+ Sommige mensen die wel helemaal uit hun plaat gingen!
+ Bijna geen irritante mensen (behalve groepje dames op het eind die het nodig vonden om irritant te zijn)
+ Laatste paar nummers van AVIO :bomb: Helemaal naar de tering
+ Vond het geluid wél oké
+ Heel gemoedelijke sfeer

- Geld betalen voor de WC
- Geen eten
- Zoals ik al eerder zei, heb erg weinig mensen echt zien raggen. Je zag mensen wel bewegen, maar daar bleef het dan ook bij.
- Kramp
- Dat de prijzen voor drinken heel de tijd varieerden. Eerst moest ik 2 munten betalen voor een flesje water, toen opeens 1, en toen weer 1,5 :/
- De irritante bewakers
- Dat Zatox, op een paar nummers na, de set van Qlimax neerzette. Toch ben ik helemaal stukgegaan, maar dit kan toch echt niet :oh:
- Paar nummers die ik erg graag wilde horen, die niet gedraaid zijn. Maar het kan niet altijd feest zijn, de tracks die gedraaid zijn waren ook meer dan uitstekend!

Nog een bedankje aan Hoeksemad voor het BOB-en!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Titatovenaar schreef:
;) precies

Ik had geen hoge verwachtingen van Chris One hoor, integendeel. Vond hem de minste DJ van de hele lineup. Ken amper tracks van hem en heb m voor gister nog nooit horen draaien. En hoop ook niet dat ik hem ooit nog zal horen!

Jaja Chris One enzo.

Ik heb het over het feest in het algemeen. Je mening tegenover deze jongen is duidelijk.

Ik had opzich redelijk hoge verwachtingen van het feest ja. Maar dat mag ook wel met een concept als Loudness. Ik geef geen zak om licht en stage, maar het geluid moet goed zijn en dat viel toch wel echt tegen. Verder was het een goed feest, met een paar minpuntjes over de locatie zoals de beveiliging, het eten, en het geluid. Maar dit zijn allemaal punten die de rest ook heeft openoemd dus waarom begint iedereen dan tegen mij dat ik te hoge verwachtingen zou hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat duidelijk jouw naam vermeld dan bij die comments?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Staat duidelijk jouw naam vermeld dan bij die comments?


Nee maar tussen de regels door maak ik er wel uit op dat het (mede) aan mij gericht is. Terwijl de kritiek die ik geef wel degelijk hout snijdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Staat duidelijk jouw naam vermeld dan bij die comments?


Nee maar tussen de regels door maak ik er wel uit op dat het (mede) aan mij gericht is. Terwijl de kritiek die ik geef wel degelijk hout snijdt.

Nee, je trekt het je iets te veel aan denk ik.

Ik heb het over mensen die zeg maar 2 maanden van tevoren al zeiden dat het feest van het jaar Loudness zou zijn, hoe dit en dat. Uiteindelijk was het blijkbaar ook gewoon een prima feest, maar niet buitenaards ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:19 
 

Je moest naar de 10e verdieping, waren er dan een tig aantal liften? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:30 
 

Vik schreef:
stefaneke schreef:
Je moest naar de 10e verdieping, waren er dan een tig aantal liften? :P

2 liften waar ongeveer 25 man per keer in konden denk ik.


Heeft dat niet een boel vertraging opgeleverd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Vik schreef:
stefaneke schreef:
Je moest naar de 10e verdieping, waren er dan een tig aantal liften? :P

2 liften waar ongeveer 25 man per keer in konden denk ik.


Heeft dat niet een boel vertraging opgeleverd?

Eigenlijk niet, liep gestaag door, er waren mensen wie regelden hoeveel er mensen per keer een lift in konden gaan in het begin en aan het einde precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:37 
 

Titatovenaar schreef:
Ze hebben ook Syndrome en Machine eruit proberen te zetten, echt belachelijk.


Hoe wil je die gast er ooit uit krijgen :lol:


Hoeksemad schreef:
Eigenlijk niet, liep gestaag door, er waren mensen wie regelden hoeveel er mensen per keer een lift in konden gaan in het begin en aan het einde precies hetzelfde.


ok dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Titatovenaar schreef:
Ze hebben ook Syndrome en Machine eruit proberen te zetten, echt belachelijk.


Hoe wil je die gast er ooit uit krijgen :lol:




Ze hadden geen kaartje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Lekkere underground sfeer, en dat terwijl we 10 hoog zaten! ;) Wat 'n klapper, ongelofelijk :worship:

Inderdaad, op elke set losgegaan. Chris one als afsluiter kon voor mij niet beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was wel geinig feessiej
alleen jammer dat k al doodmoe aankwam op feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:
Staat duidelijk jouw naam vermeld dan bij die comments?


Nee maar tussen de regels door maak ik er wel uit op dat het (mede) aan mij gericht is. Terwijl de kritiek die ik geef wel degelijk hout snijdt.

Nee, je trekt het je iets te veel aan denk ik.

Ik heb het over mensen die zeg maar 2 maanden van tevoren al zeiden dat het feest van het jaar Loudness zou zijn, hoe dit en dat. Uiteindelijk was het blijkbaar ook gewoon een prima feest, maar niet buitenaards ofzo.

Ik denk dat het dat zonder mateloos irritante beveiliging en goed geluid overal in de zaal wel was geworden (en voor mij persoonlijk wat eetkramen dus).
Geloof me, de sfeer was echt fantastisch! Hier kon echt nog geen enkel feest aan tippen voor mij. De sets waren naar verwachting goed.

Ik vond dit ook samen met Q pres. Fusion het beste hardstyle-feest van het jaar, Dominator was beter maar dat was ook meer hardcore natuurlijk ;)

Citaat:
Zoals ik al eerder zei, heb erg weinig mensen echt zien raggen. Je zag mensen wel bewegen, maar daar bleef het dan ook bij.

Dingen zoals dit vind ik echt zeiken om het zeiken. Het hele publiek ging bij haast elk nummer op en neer, wat wil je nou nog meer? Dat iedereen als een gek om zich heen slaat? Ik doe dat soms wel omdat ik die behoefte heb, maar zo zit niet ieder mens in elkaar. Publiek was gewoon super, dikke 10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
stefaneke schreef:
Titatovenaar schreef:
Ze hebben ook Syndrome en Machine eruit proberen te zetten, echt belachelijk.


Hoe wil je die gast er ooit uit krijgen :lol:




Ze hadden geen kaartje :whistle:

Da syndrome was constant aan het roken, en daar waren ze wel erg veel op aan het letten,grote kans dat dat het was :P Erg strenge bewaking, liep nog tegen eentje aan, begon helemaal moeilijk te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welk beveiligingsbedrijf was er ingehuurd dan? Of was dit van de Factory zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was van de locatie zelf. Als ze Maximus in hadden gehuurd had iedereen kunnen roken waar die wou, sowieso :)
De enige leuke beveiliger was een of andere dikke Turk die op een gegeven moment mee stond te stampen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Zoals ik al eerder zei, heb erg weinig mensen echt zien raggen. Je zag mensen wel bewegen, maar daar bleef het dan ook bij.

Citaat:
Dingen zoals dit vind ik echt zeiken om het zeiken. Het hele publiek ging bij haast elk nummer op en neer, wat wil je nou nog meer? Dat iedereen als een gek om zich heen slaat? Ik doe dat soms wel omdat ik die behoefte heb, maar zo zit niet ieder mens in elkaar. Publiek was gewoon super, dikke 10!

Had het toch wel verwacht dat mensen net iets meer los gingen. Het publiek was zeker goed, en op elk nummer ging wel bijna iedereen bewegen.
Maar als ik heel veel mensen op dit forum moest geloven, vóór Loudness, dan werd het echt raggen/beuken/harken.
Dit heb ik eigenlijk alleen bij Tel, Hoeksemad en mijn vrienden gezien en bij verder eigenlijk niemand.
Maar dat zegt denk ik meer over mijn verwachtingen van dit feest, want je hebt zeker gelijk dat het wel los ging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Was van de locatie zelf. Als ze Maximus in hadden gehuurd had iedereen kunnen roken waar die wou, sowieso :)
De enige leuke beveiliger was een of andere dikke Turk die op een gegeven moment mee stond te stampen haha.


Sowieso vonden die beveiligers het wel leuk om het publiek te sarren. Maarja het waren ook allemaal turken en marrokanen. Die worden helemaal leip als ze geen bubbling beats horen jwz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Dingen zoals dit vind ik echt zeiken om het zeiken. Het hele publiek ging bij haast elk nummer op en neer, wat wil je nou nog meer? Dat iedereen als een gek om zich heen slaat? Ik doe dat soms wel omdat ik die behoefte heb, maar zo zit niet ieder mens in elkaar. Publiek was gewoon super, dikke 10!


Ik wou net zeggen, de sfeer was echt top.
En ik had het idee dat heel het publiek lekker uit hun dak ging hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dat je er niets te eten kon halen vind ik echt bar slecht! ikzelf heb altijd wat eten nodig om de twee uur dus stel dat ik hier aanwezig was dan was ik aardig snel van mn stokkie gegaan.


Ze hadden waarschijnlijk op voorhand al verwacht dat 80+% van de mensen van de kaart zouden zijn :lol: Haha echt enorm hoog van de kaart gehalte volgens mij, wel wat hoger als de meeste grote feesten volgens mij.

Daveytl schreef:
Heb alleen bijna niemand los zien gaan >.<


Dan heb je toch echt niet bij ons gestaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat hoopte ik op Chris One - Psycho opgeschroefd naar minstens 160bmp! :woot:
maar hellaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Kepro schreef:
Dat je er niets te eten kon halen vind ik echt bar slecht! ikzelf heb altijd wat eten nodig om de twee uur dus stel dat ik hier aanwezig was dan was ik aardig snel van mn stokkie gegaan.


Ze hadden waarschijnlijk op voorhand al verwacht dat 80+% van de mensen van de kaart zouden zijn :lol: Haha echt enorm hoog van de kaart gehalte volgens mij, wel wat hoger als de meeste grote feesten volgens mij.

Daveytl schreef:
Heb alleen bijna niemand los zien gaan >.<


Dan heb je toch echt niet bij ons gestaan :D

Klopt, was maar heel eventjes bij de meeting, maar mn vrienden wilden weer graag de zaal in.
Maar waar ik allemaal ben geweest (10 meter v/h podium-40 meter v/h podium) ging bijna niemand écht helemaal los.
Moeten ze ook zelf weten hoor, maar dan moeten ze mij vervolgens niet raar aan gaan kijken als ik wel volle bak ga :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toen Psycho kwam ging het publiek helemaal gek! Netzoals je dan met Qlimax heb en dan Music Made Addict draait. Zegt genoeg over het publiek. ^^
En natuurlijk kan je niet verwachten dat iedereen zoals de gemiddelde Hardtraxxer los gaat, maar hier zijn we ook gewoon gekken :lol:

Klein overzichtje, niet veel tijd om te typen want ik ga zometeen lekker weer verder slapen! :D

Plus punten:
+ Locatie
+ Sfeer
+ Bar
+ Balkon (waardoor je snel van voren naar achter kon lopen en andersom)
+ Artiesten die gewoon lekker door het publiek heen liepen voor een babbeltje

Min punten:
- 50 cent voor wc's
- Geen eetgelegenheiden
- Geen klein speakertje bij de rokershok (ik weet het, het is overbodige luxe :P )
- Bewaking

Weltruste dan maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

John, maak die foto's privé haha. Te erg gewoon! :lol:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten