Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chemical klonk volgensmij echt ziek daar. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

camiloPW schreef:
Ik heb mezelf kapot gemaakt!!
vooral de meeting was vet, met z'n allen in een " eigen" hoek.

kevinraw heb je die foto nog?


Staan wij met ze 2e op de foto? :P
Wie was je ook alweer :whistle: :$
welk shirt had je aan, dan kijk ik ff op me foto's :innocent:
die kunnen namelijk niet allemaal online! :D zijn best wel ernstig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
camiloPW schreef:
Ik heb mezelf kapot gemaakt!!
vooral de meeting was vet, met z'n allen in een " eigen" hoek.

kevinraw heb je die foto nog?


Staan wij met ze 2e op de foto? :P
Wie was je ook alweer :whistle: :$
welk shirt had je aan, dan kijk ik ff op me foto's :innocent:
die kunnen namelijk niet allemaal online! :D zijn best wel ernstig! :$

Gooi ze alsjeblieft online! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens ik heb geen videocamera's gezien of lag dat aan mij? Dat zou geen aftermovie betekenen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Trouwens ik heb geen videocamera's gezien of lag dat aan mij? Dat zou geen aftermovie betekenen :/

Ik wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:

Waarom dat dan als minpunt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:


Hoezo? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:


Omdat ze geen aanstekers met lichtjes hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
93Wesley93 schreef:
Trouwens ik heb geen videocamera's gezien of lag dat aan mij? Dat zou geen aftermovie betekenen :/

Ik wel ;)


Ok, dan zijn ze niet veel naar voren gekomen volgens mij of het is me ontgaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Tel schreef:
Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:


Omdat ze geen aanstekers met lichtjes hadden?

Nee omdat ze geen Mol hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb weinig zin om een verslag te schrijven om eerlijk te zijn, het feest was erg dik maar het miste iets ofzo, kan er maar niet opkomen ...

Citaat:
- Heb Tel & Piaaa weinig los zien gaan en ook weinig gezien trouwens


Dat heb je idd goed gezien, kon de slag maar niet te pakken krijgen kwam niet in het feest.
Denk dat dit komt omdat ik de afgelopen tijd zoveel feesten heb gehad dat ik bij 9 van de 10 platen zoiets van oh daar heb je hem weer...
Had ook niet het gevoel alsof ik op een feest was maar op een grote verjaardag, toevallig was hoeksemad jarig dus dat kwam goed uit...

Al met al heb ik me zeker prima vermaakt, HT meeting was prima en was blij dat Maarten der was want kan toch wel zo geweldig lachen met die gozer! :love:
Op de Avio en Zatox set heb ik samen met Maarten, zijn vrouwtje, Meneer Tel, en doorgesnoven Daan echt raar staan doen, heb me gewoon als een mongool gedragen niet te zuinig, heerlijk gelachen...
Heb ook werkelijk waar van de 8 uur dat ik daar was nog geen 2 uur gestampt? Beetje jammer idd maar ik weet nog steeds niet wat het was, ondanks dat een dik feest en ik wil Maarten, zijn vrouwtje, Daan en Tel bedanken voor de supergezellige tijd! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Tel schreef:
Owja ik heb nog 1 minpunt!

UNITY :thumbdown:


Omdat ze geen aanstekers met lichtjes hadden?

Nee omdat ze geen Mol hadden.

Correct, ze hebben Mol dus lekker genaait daar!


En over dat wij weinig los gingen, tjaah... We gingen zeker wel los! We stonden meest van de tijd achterin en voorin waar het super druk was en geen ruimte hadden. En ik had het ookal tegen Kevin gezegt, denk dat het komt dat je ons op de verkeerde momenten tegen komt :lol:

Owja Kevin en Lars (en nog 2)! Jullie zijn lekker gemoond! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Owja Kevin en Lars (en nog 2)! Jullie zijn lekker gemoond!


Daarover we stonden op centraal, komt er een sprinter voorbij, wat doet meneer Tel...
Draait zich om en laat de hele sprinter even zijn dichtgegroeide anjer zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Heb weinig zin om een verslag te schrijven om eerlijk te zijn, het feest was erg dik maar het miste iets ofzo, kan er maar niet opkomen ...

Dat heb je idd goed gezien, kon de slag maar niet te pakken krijgen kwam niet in het feest.
Denk dat dit komt omdat ik de afgelopen tijd zoveel feesten heb gehad dat ik bij 9 van de 10 platen zoiets van oh daar heb je hem weer...


Kan me wel vinden in deze reactie. Er klopte gewoon iets niet aan het feest... of het nou aan de opbouw lag, of aan te weinig nieuwe vette tracks de laatste tijd, of wat dan ook... het miste wel iets. Hielp ook niet dat ik om kwart voor 3 a 3 uur al moe werd, en eigenlijk niet helemaal uit m'n dip kwam aangezien er niks te vreten was.

De sets waren gewoon echt vet, op Zatox na. Frontliner had een hoop beter gekund, maar er zat daar ook wel een hoop leuks in. Alstie de originele versie van Loudnezz zonder melodie had gedraaid en de edit van On The Rise ipv origineel en de Muzyk edit erbij, met een betere opbouw in z'n set, was 't voor mij al erg dik geweest. Vetste vond ik toch AVIO weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha Tel, gvd geniaal :worship:

Was idd jammer dat jullie er niet echt in konden komen. Ik was het eerst ook met Piaaa eens over het ontbreken van dat feestgevoel maar dat kwam ook omdat wij steeds daar achterin bleven hangen. Dat was ik op een gegeven moment ook een beetje zat en ben toen naar voren gelopen en dat maakte gelijk een wereld van verschil. Toen kreeg ik de smaak helemaal te pakken en ben compleet uit mn dak gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Leuk feest, erg goed gedraaid, jammer van sommige reacties op Chris One's set, hoe hard starte hij zijn set wel niet :drool: Maar Machine was gewoon de held van de avond, hij snapte het idee helemaal. Draaide al zn Loudness Tool, Paranormal Activities, Nucleic Acid, Explorers of the Mind in het eerste uur :D

Grote minpunt was de beveiling.. man man wat een triest zooitje. Liepen zo rond dat als je tegen je aan lopen dat je er uit word geflikkerd. Ze hebben ook Syndrome en Machine eruit proberen te zetten, echt belachelijk.


Over Chris One, ik vond het gewoon zo jammer dat er geen tempo in zijn set zat. Die mixfouten vond ik niet eens het ergste. Als je afsluit hoor je gewoon lekker dik af te sluiten en als je de helft van de set stilstaat omdatje op die outro/intro mix wacht vind ik dat gewoon erg jammer! Die nieuwe plaat van hem is echt een bom hoor! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Zo, na 4 uurtjes slaap voel ik me weer een stukkie fitter.
Gods wat was ik kapot zeg na dit beuk feest.

De sfeer was echt top hoor! DAMN, echt zo mooi. Iedereen stampen, rossen beuken op een gek!
AVIO :worship:

Heerlijk was het :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
DarkBeatz schreef:
Kepro schreef:
Dat je er niets te eten kon halen vind ik echt bar slecht! ikzelf heb altijd wat eten nodig om de twee uur dus stel dat ik hier aanwezig was dan was ik aardig snel van mn stokkie gegaan.


Ze hadden waarschijnlijk op voorhand al verwacht dat 80+% van de mensen van de kaart zouden zijn :lol: Haha echt enorm hoog van de kaart gehalte volgens mij, wel wat hoger als de meeste grote feesten volgens mij.

Daveytl schreef:
Heb alleen bijna niemand los zien gaan >.<


Dan heb je toch echt niet bij ons gestaan :D

Klopt, was maar heel eventjes bij de meeting, maar mn vrienden wilden weer graag de zaal in.
Maar waar ik allemaal ben geweest (10 meter v/h podium-40 meter v/h podium) ging bijna niemand écht helemaal los.
Moeten ze ook zelf weten hoor, maar dan moeten ze mij vervolgens niet raar aan gaan kijken als ik wel volle bak ga :')


Ik wilde daar best wel blijven hoor :-) maar janus vgm niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het absoluut een geslaagd feest! Mijn verwachtingen waren niet torenhoog, maar gewoon wel hoog zeg maar :P, en die zijn zeker overtroffen.

Kort maar krachtig zeg ik:

Locatie: 9/10
Het hoeft niet groot te zijn als het maar uitstraling heeft!

Sfeer: 8/10
Stukken beter dan op een gemiddeld "groot" feest, komt natuurlijk door het hoge HT percentage. :loving:

Artiesten: 8/10
Mixwerk kon vaak beter (niet alleen Chris One!), de sets van AVIO en B-Front waren 10/10!

Organisatie: 6/10
Geen eten, betalen voor wc, verkeerde security. (dit geld alleen voor het organiseren van dit feest, niet voor b2s algemeen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grootste minpunt vond ik dat er vooraf werd gezet dat ik eten kan halen (bij de muntjesverkoop), dan voor 40 euro muntjes haal en dat ik dan te horen krijg dat ik alleen kan drinken (terwijl ik eigenlijk al vrij veel voorgedronken had, dus 40 euro aan muntjes was veelste veel). Maarja dan maar wat uitgedeeld :P

Jammer dat me maten niet echt los gingen (had zo zn redenen) en dat ik een beetje alleen hele tijd stond los te gaan, soms dan ook maar even naar links vooraan gelopen, Tita en aanhang gesproken. Ongeveer met elke dj op de foto geweest en wat hardtraxxers gesproken. Was geweldig.. vond het vooral vet om te zien hoe hard jullie los kunnen gaan :D. Altijd handig om een camera op flitsen te zetten (A) :D

Ik vond de bewaking ook een beetje vreemd, die liepen er echt bij alsof ze het echt zwaar niet naar hun zin hadden, alleen 2 vrouwen tussen de bewaking gingen nog wel is een beetje los. En een marokaan die hele tijd vlakbij de lichtregeling stond ging ook nog wel aardig tekeer. Ik weet dat hun hier niet voor zijn, maar ze keken de hele avond echt met een madface. Daardoor lokte je bijna ruzies uit zelfs.

Over de dj's heb ik weinig te klagen, grappig vond ik wel dat ik Alphaverb sprak, beetje ouwehoeren, dat hij zegt, he dit nr hebi k net ook al gehoord! (volgens mij Lets get Dirty) en dat hij dan zelf ook Anger draaid terwijl crypsis die ook al had gedraaid (volgens mij stond ik toen ook nog met hem te praten zelfs) haha. Digital Punk ook nog even gesproken, Tita had hem speciaal even gehaald ivm de prijsvraag van the magic show, hij gaf aan dat zo hardstyle hoort te zijn, en ik geef hem dik gelijk! Al ben ik er wel een beetje achtr gekomen dat er soms wel een euphorischer nummertje tussendoor mag, ratata vond ik dan ook niet erg van Zatox. Hele avond rauw is ook een beetje van het zelfde, maar ik blijf een grote voorstanderen van de harde/rauwe kant :loving: The Machine was ik helaas nog niet binnen, kwamen binnen bij Digital Punk, en die vond ik echt lekker klappen.. Wij kwamen binnen bij Burn It, toen had ik al zoiets van, als we hiermee de avond beginnen. Waar eindigt het dan? :drool: Frontliner was mij ook goed te doen maar dat kwam vooral omdat zijn kicks doordreunde als de malle daar. Had niet alleen eigen nummers wat echt vet was. I Saw it is trouwens echt lekker :bomb: . Crypsis, ja lekker, maar voor dat moment iets minder.. maar alsnog flink op los gegaan. AVIO, Bombs Away :loving: (L) :bomb: die dreunde pas goed in de Factory. Maar eigenlijk was hun hele setje lekker. Fuck the Nice Guys, Over & Over, Never Enough. Heeeeerlijk!!! Ook het BPM zat toen al op 155 :thumbup: Zatox, opende met Madhouse, godver wat is die 2e climax gruwelijk geil, niet normaal. Hopelijk hebben DBSTF van deze Collab wat geleerd (zal wel niet na hun nieuwe nr te hebben gehoord -.-). Jammr dat ik geen how much can you take heb gehoord, blijf dat toch wel 1 van zijn beste nrs van dit jaar vinden. B-Front, die rooie deed het weer, beetje jammer dat ik door me enkel was gegaan, kon iets minder hard los. Maaar het ging nog steeds! Tijdens zijn setje kwam Kelly (Evil Activities/Max Enforcer) nog even langs, heb ik ook nog even gesproken, vroeg of hij de party nog even ging afsluitne met hardcore, helaas niet :(. Kwam waarschijnlijk alleen even naar zn nieuwe aanwinst bij Tillt kijken. B-Front knalde de ene knalplaat naar de andere, Youre next vind ik echt zo gruwelijk lekker! Vroeg Bob ook nog wanneer Inner Creativiitty/ Musical Analyses ongeveer uitkomt, alleen hier gaf hij geen antwoord op of hij hoorde het niet. Hij wilde graag het publiek in haha. Chris One toen nog even gesproken, en hem succes gewenst, relaxte kerel. Opening was echt vet met Mark(?) van de Geminizers op het podium, had Tita daar ook wel verwacht maar die zag ik niet meer. LAAT DE BASS MAAR KOMEN. Watjes, das voor Watjes!. Lekkere opening, daarna nog meer leuke nr's, zijn nieuwe heeft gruwelijke screeches :bomb: Killshot was weer heerlijk en eindelijk kwam Psycho, hier heb ik nog net even mijn laatste energie op los geknalt (alleen, maten stonden al bijna bij de lift.) Vind het jammer dat mensen Chris One afkraken, het mixwekr was dan niet altijd 100% goed, maarja het is voor die jongen natuurlijk (met alle respect voor Hysteria) zijn eerste grote gig in Hardstyle (Defqon als Dimavi tel ik niet mee, dat was Hardtrance oid). Ik weet zeker dat hij ver gaat komen!!!!! Al is het alleen al door zijn gruwelijk kick.

Sfeer was super, sommige mensen heb ik de hele party zien los gaan, iets wat mij dit keer niet echt lukte, hiervoor wasi k denkt te vroeg wakker die dag, al ben ik toch 70% van de avond losgegaan.

Zwaar rleaxt ook dat we vervoer hadden, vaders bracht, vaders haalde weer op. Gekke dingen meegemaakt op de terugreis (vaders is nachtblind).. we waren bijna door slachtbomen gereden (Ziekenhuis), hadden bijna 6 marokanen doodgereden en waren bijna door rood gereden (hij zat te veel te kijken naar waar hij heen moest). En ik was aardig van de wereld (dronken) en ik zag het eerder dan hem haha. Gaf nog wel een grappig einde. Minpuntje is dat ik nu blaasontsteking oid heb.

Meeting was trouwens gekke huis, haha nog nooit zoveel man in zo'n kleine ruimte zien staan :thumbsup:

Nogmaals, grote minpunt.. Geen Eten...

Locatie: 8/10 (geen eten :(, wel super vet met die buizen, en lekker verkoeling door die buizen)
Sfeer: 9/10
Setjes: 9/10 (Rauwwwwwwwwwwwwwwwwwww, weinig nummers die ik 2x heb gehoord.. volgens mij alleen Anger, Dark Symphony (en dat mag) & Lets get Dirty)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie draaide Dark Symphony dan nog meer behalve Digital Punk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wie draaide Dark Symphony dan nog meer behalve Digital Punk?

Chris One toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan ook maar even mijn waardering ;)

Lokatie: 9/10 was boven verwachting voor mij, op sommige plekken was het aardig warm binnen maar over het algemeen viel het goed mee. Ook de liften gingen vlot en lockers aanwezig vond ik ook wel een pluspunt, dat was op fusion niet eens in de hmh.. Eten doe ik nooit op een feest dus geen last van gehad ;) Enige minpuntje was dat de toiletten betalend waren, maar ze zagen er dan ook wel 100x properder uit over de hele avond dan op bv fusion in de hmh. Water bijvullen mocht niet maar als je het flesje in je broek stopte en naar binnen ging was het prima te doen, dusja voor 50c had ik een nieuw flesje water, en dan nog dopjes op de flesjes water ideaal. En het geluid vond ik goed te doen, ondanks de hele avond oordoppen te dragen wel nog steeds een piep. Maar wel veel lichter dan na Thrillogy bv.

Sfeer: 9/10 Zoals door velen al aangehaald was de sfeer echt wel geniaal, met hopen mensen lopen losgaan en raggen. Ik vond het echt heerlijk om aan te zien! Inderdaad wel een groot verschil met de grotere feesten, waar ook wel lekker word losgegaan maar je toch altijd wel veel mensen hebt wat stilstaan.

Artiesten: 8/10 Iets waar ze zelf niks aan konden doen maar ik vond de opbouw van de avond toch een minpunt, The Machine was te hard te vroeg, en Crypsis paste ook niet echt tussen Frontliner en Avio in. Maar echt hard stoorde het me niet, enige wat ik echt wel wat minder vond was Zatox. Mix technisch vielen me alleen een paar foutjes op bij Chris One, maar dit is niet iets waar ik normaal mee bezig ben op te letten en maakt me op zich ook niet erg veel uit. Vind het meer jammer voor hem want dit was een mooi feestje om zich te bewijzen voor b2s/q-dance om zo meer boekingen te kijken.

Organisatie: 7/10 Ik vond het op zich goed geregeld, alleen beetje jammer van de security. Het leek ook inderdaad dat ze er echt op uit waren om mensen te kunnen buiten gooien, dat ze dan wat meer hun best deden met de controle aan de ingang in de plaats van dit optreden op de voorgrond in de zaal. Ik eender wat in mijn tas kunnen meehebben (wapens/drugs) ze hadden het niet gevonden want er werd nog niet eens in mijn tas gekeken, zelfde geldt voor voor alle anderen die ik ken wat een tas bijhadden. Dat vind ik toch niet kunnen zeker met betrekking tot wapens. Toiletten zoals gezegd betalend maar wel proper, liever zo dan hoe gratis en hoe ze erbij lagen op Fusion.

Ondanks de minpuntjes echt een fantastisch nacht gehad, mede dankzij de geliefde hardtraxxers die altijd wel weten hoe ze moeten losgaan. Super gezellig met jullie allemaal gehad en dat is ook de ervaring die onze Sloveense vriend en Reinaldo hebben ervaren. Ook heel erg leuk om wat te rossen met Vik en Wesley :D Jullie gingen tenminste ook lekker stevig los, altijd gezellig doen we op Euphoria nog eens over samen met James & Mandi en dan ook nog Reinaldo en een vriendin van ons. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hehe, zie mezelf op het filmpje van Kevin-Raw staan, helemaal niet door datk toen gefilmd werd!

Vond het een superavond, ging goed los, en echt supergezellige sfeer daarzo!
Enige minpuntje idd dat er geen eten was!
Betalen voor toiletten vond ik nog zo erg niet omdat ik ook, net zoals Darkbeatz, me water elke keer bijvulde :P
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten