Grootste minpunt vond ik dat er vooraf werd gezet dat ik eten kan halen (bij de muntjesverkoop), dan voor 40 euro muntjes haal en dat ik dan te horen krijg dat ik alleen kan drinken (terwijl ik eigenlijk al vrij veel voorgedronken had, dus 40 euro aan muntjes was veelste veel). Maarja dan maar wat uitgedeeld
Jammer dat me maten niet echt los gingen (had zo zn redenen) en dat ik een beetje alleen hele tijd stond los te gaan, soms dan ook maar even naar links vooraan gelopen, Tita en aanhang gesproken. Ongeveer met elke dj op de foto geweest en wat hardtraxxers gesproken. Was geweldig.. vond het vooral vet om te zien hoe hard jullie los kunnen gaan

. Altijd handig om een camera op flitsen te zetten (A)

Ik vond de bewaking ook een beetje vreemd, die liepen er echt bij alsof ze het echt zwaar niet naar hun zin hadden, alleen 2 vrouwen tussen de bewaking gingen nog wel is een beetje los. En een marokaan die hele tijd vlakbij de lichtregeling stond ging ook nog wel aardig tekeer. Ik weet dat hun hier niet voor zijn, maar ze keken de hele avond echt met een madface. Daardoor lokte je bijna ruzies uit zelfs.
Over de dj's heb ik weinig te klagen, grappig vond ik wel dat ik Alphaverb sprak, beetje ouwehoeren, dat hij zegt, he dit nr hebi k net ook al gehoord! (volgens mij Lets get Dirty) en dat hij dan zelf ook Anger draaid terwijl crypsis die ook al had gedraaid (volgens mij stond ik toen ook nog met hem te praten zelfs) haha. Digital Punk ook nog even gesproken, Tita had hem speciaal even gehaald ivm de prijsvraag van the magic show, hij gaf aan dat zo hardstyle hoort te zijn, en ik geef hem dik gelijk! Al ben ik er wel een beetje achtr gekomen dat er soms wel een euphorischer nummertje tussendoor mag, ratata vond ik dan ook niet erg van Zatox. Hele avond rauw is ook een beetje van het zelfde, maar ik blijf een grote voorstanderen van de harde/rauwe kant

The Machine was ik helaas nog niet binnen, kwamen binnen bij Digital Punk, en die vond ik echt lekker klappen.. Wij kwamen binnen bij Burn It, toen had ik al zoiets van, als we hiermee de avond beginnen. Waar eindigt het dan?

Frontliner was mij ook goed te doen maar dat kwam vooral omdat zijn kicks doordreunde als de malle daar. Had niet alleen eigen nummers wat echt vet was. I Saw it is trouwens echt lekker

. Crypsis, ja lekker, maar voor dat moment iets minder.. maar alsnog flink op los gegaan. AVIO, Bombs Away

die dreunde pas goed in de Factory. Maar eigenlijk was hun hele setje lekker. Fuck the Nice Guys, Over & Over, Never Enough. Heeeeerlijk!!! Ook het BPM zat toen al op 155

Zatox, opende met Madhouse, godver wat is die 2e climax gruwelijk geil, niet normaal. Hopelijk hebben DBSTF van deze Collab wat geleerd (zal wel niet na hun nieuwe nr te hebben gehoord

). Jammr dat ik geen how much can you take heb gehoord, blijf dat toch wel 1 van zijn beste nrs van dit jaar vinden. B-Front, die rooie deed het weer, beetje jammer dat ik door me enkel was gegaan, kon iets minder hard los. Maaar het ging nog steeds! Tijdens zijn setje kwam Kelly (Evil Activities/Max Enforcer) nog even langs, heb ik ook nog even gesproken, vroeg of hij de party nog even ging afsluitne met hardcore, helaas niet

. Kwam waarschijnlijk alleen even naar zn nieuwe aanwinst bij Tillt kijken. B-Front knalde de ene knalplaat naar de andere, Youre next vind ik echt zo gruwelijk lekker! Vroeg Bob ook nog wanneer Inner Creativiitty/ Musical Analyses ongeveer uitkomt, alleen hier gaf hij geen antwoord op of hij hoorde het niet. Hij wilde graag het publiek in haha. Chris One toen nog even gesproken, en hem succes gewenst, relaxte kerel. Opening was echt vet met Mark(?) van de Geminizers op het podium, had Tita daar ook wel verwacht maar die zag ik niet meer. LAAT DE BASS MAAR KOMEN. Watjes, das voor Watjes!. Lekkere opening, daarna nog meer leuke nr's, zijn nieuwe heeft gruwelijke screeches

Killshot was weer heerlijk en eindelijk kwam Psycho, hier heb ik nog net even mijn laatste energie op los geknalt (alleen, maten stonden al bijna bij de lift.) Vind het jammer dat mensen Chris One afkraken, het mixwekr was dan niet altijd 100% goed, maarja het is voor die jongen natuurlijk (met alle respect voor Hysteria) zijn eerste grote gig in Hardstyle (Defqon als Dimavi tel ik niet mee, dat was Hardtrance oid). Ik weet zeker dat hij ver gaat komen!!!!! Al is het alleen al door zijn gruwelijk kick.
Sfeer was super, sommige mensen heb ik de hele party zien los gaan, iets wat mij dit keer niet echt lukte, hiervoor wasi k denkt te vroeg wakker die dag, al ben ik toch 70% van de avond losgegaan.
Zwaar rleaxt ook dat we vervoer hadden, vaders bracht, vaders haalde weer op. Gekke dingen meegemaakt op de terugreis (vaders is nachtblind).. we waren bijna door slachtbomen gereden (Ziekenhuis), hadden bijna 6 marokanen doodgereden en waren bijna door rood gereden (hij zat te veel te kijken naar waar hij heen moest). En ik was aardig van de wereld (dronken) en ik zag het eerder dan hem haha. Gaf nog wel een grappig einde. Minpuntje is dat ik nu blaasontsteking oid heb.
Meeting was trouwens gekke huis, haha nog nooit zoveel man in zo'n kleine ruimte zien staan
Nogmaals, grote minpunt.. Geen Eten...
Locatie: 8/10 (geen eten

, wel super vet met die buizen, en lekker verkoeling door die buizen)
Sfeer: 9/10
Setjes: 9/10 (Rauwwwwwwwwwwwwwwwwwww, weinig nummers die ik 2x heb gehoord.. volgens mij alleen Anger, Dark Symphony (en dat mag) & Lets get Dirty)