Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Heel veel plezier iedereen en laat ze maar even zien hoe het moet!

Hopelijk is de meeting gezellig!

We will -.-

Jongens, hier kijk ik zoveel naar uit! Tot zo, dit wordt allerjezus hard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers.. ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers.. ;).

Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Khadber schreef:
Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers.. ;).

Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen! :)

Ik heb het ook niet over jou specifiek, maar ik hoorde mensen klagen terwijl het feest eigenlijk prima in elkaar zat. Maar goed, wie ben ik ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mike-O schreef:
Khadber schreef:
Ik zie al 2 maanden non stop hoge verwachtingen. Denk even aan hoe funest dat blijkbaar was voor sommige Fusion gangers.. ;).

Daar is mijn verwachtingen voldaan. Voor Loudness heb ik eerlijk gezegd een lagere verwachting en eigenlijk voel ik hier weinig bij. Misschien dat dat nog moet komen maar ik laat het lekker allemaal op me afkomen! :)

Ik heb het ook niet over jou specifiek, maar ik hoorde mensen klagen terwijl het feest eigenlijk prima in elkaar zat. Maar goed, wie ben ik ;).

Jij bent Khadber! :D

Nee maar ff zonder gekheid, helemaal waar wat je zei, veel mensen hadden hoge verwachtingen en daardoor viel het tegen. Dat had ik vooral met b-front/titan, super veel van verwacht, maar kwam niet tot zijn recht voor mij gevoel.
Dit maal heb ik hoge verwachtingen van Chris-one, maar als ik ze setjes luister word ik al blij :D We zullen het zien, de tijd zal het leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond B-Front en Titan gewoon precies zoals verwacht. Solo maakt de opbouw van B-Front zijn act zo sterk. Hij pakt je gewoon op op een rustig niveau, neemt je mee omhoog en daarna gaat hij gewoon vreselijk hard. Die hele setopbouw maakt zijn act gewoon uniek en breed en daarmee verveelt die ook gewoon niet.

Maar goed, als je dus Titan ernaast hebt staan kun je weinig opbouwen en een uur alleen maar B-Front platen is me wat te veel van het goeie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik vond B-Front en Titan gewoon precies zoals verwacht. Solo maakt de opbouw van B-Front zijn act zo sterk. Hij pakt je gewoon op op een rustig niveau, neemt je mee omhoog en daarna gaat hij gewoon vreselijk hard. Die hele setopbouw maakt zijn act gewoon uniek en breed en daarmee verveelt die ook gewoon niet.

Maar goed, als je dus Titan ernaast hebt staan kun je weinig opbouwen en een uur alleen maar B-Front platen is me wat te veel van het goeie!


Weet wat je bedoelt met B-Front z'n opbouw. Maar stiekem hoop ik dat die z'n opbouw vanavond thuislaat en ons niet 1000000 Stars en dergelijke laat horen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden in 8 uur van relatief stevige acts om af en toe een wat melodischere plaat te horen. Hij staat na Zatox, dus op zich kan dat wel.

Ik zal het morgen vanzelf wel horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Ik vond B-Front en Titan gewoon precies zoals verwacht. Solo maakt de opbouw van B-Front zijn act zo sterk. Hij pakt je gewoon op op een rustig niveau, neemt je mee omhoog en daarna gaat hij gewoon vreselijk hard. Die hele setopbouw maakt zijn act gewoon uniek en breed en daarmee verveelt die ook gewoon niet.

Maar goed, als je dus Titan ernaast hebt staan kun je weinig opbouwen en een uur alleen maar B-Front platen is me wat te veel van het goeie!


Weet wat je bedoelt met B-Front z'n opbouw. Maar stiekem hoop ik dat die z'n opbouw vanavond thuislaat en ons niet 1000000 Stars en dergelijke laat horen. :)

Ik denk dat Frontliner daar wel voor in is.. We zien het wel, ik laat me in ieder geval verrassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als ik 1 iemand vertrouw dat ie het goed gaat doen vanavond is het sowieso B-Front. Hij moet gewoon zo draaien zoals ie altijd doet. Ja je staat op Loudness maar dat wil niet zeggen dat je alleen maar achterlijk harde shit moet draaien. Daar staat Chris One al voor, het laatste uur.

Ik verwacht er veel van, maar ook weer niet. Omdat ik niet precies weet wat ik ervan moet verwachten. Ik leef er al weken vrij relaxt naartoe, we zien wel wat het wordt :) . Maar als alle verwachtingen echt uitkomen qua geluid, sfeer en sets... wordt dit met afstand het feest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 01:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

waar blijven die reacties?? zijn jullie te druk met beuken??
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 05:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd langzamerhand wel benieuwd naar reacties, aangezien ik volgend jaar van de partij wil zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 07:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mooie tijd om weer thuis te zijn :) Uitgebreid verslag komt morgen.

Het was leuk, maar niet het feest van het jaar uiteindelijk. Waren een paar vrij storende minpunten die ik vooraf niet had verwacht. De sfeer was echter geweldig en er werd echt uitstekend gedraaid, door iedereen (zelfs door Avio). Alleen niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit ;)

Nu lekker slapen en de komende 3 dagen mank lopen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 08:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Mooie tijd om weer thuis te zijn :) Uitgebreid verslag komt morgen.

Het was leuk, maar niet het feest van het jaar uiteindelijk. Waren een paar vrij storende minpunten die ik vooraf niet had verwacht. De sfeer was echter geweldig en er werd echt uitstekend gedraaid, door iedereen (zelfs door Avio). Alleen niemand stak er echt met kop en schouders bovenuit ;)

Nu lekker slapen en de komende 3 dagen mank lopen :D


Ja he vooral Chris One draaide goed..

Not!

Geluid viel me vies tegen, werd nooit beter dan 'redelijk'. Wel een vette locatie en inderdaad op Chris One na redelijk tot goeie sets. Sfeer was uitstekend, veel mensen gingen nonstop los. Truste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 08:10 
 

Paar hardtrackertjes gezien! Was wel grappig. Goed vdk een aantal :p

Anyway, leuk feestje.. Machine was gewoon niet goed voor dat moment, digital punk was een redelijke tot goeie set, frontliner zelfde, crypsis laatste half uur was KONING! Pattern 1 , wat een dolle plaat..Avio niet echt meegemaakt door omstandigheden- zatox viel me beetje tegen.. Geen creation / howmuch can you take, voor de rest precies hetzelfde als op qlimax alleen dan bang thebass + ratata......

BFRONTTTTT OMFG! WAT EEN !#$%!$%!DIKKE MEGA UBER SET! Nonstop geragt daar, ongelofelijk.Het BLEEF maar doorgaan, en gaan.. en gaan... Niet normaal.

Daarna kwam Chris One... Dat viel tegen zeg! Geen normale beatmatch gehoord. Trackkeuze verder prima, leuk uit mn dak gegaan op Drop 2 Your Knees, Proud to be Loud, LMPSJNK, Fear Reigns Today. Einde gemist omdat we maar eens weggingen bij die prutstert :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 09:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd na de verslagen ;) zien wat ik hv gemist ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er naar uit dat Chris One niet meer zo'n held is. :P Ben benieuwd naar de verslagjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een super geslaagd feestje was het :D Voorheen waren het alleen nog maar Belgische 16+ feetjes voor mij, maar in Nederland(En 18+) s het volk en de sfeer zooo veel beter :thumbsup: Enigste minpuntje die ik kan opnoemen was dat je daar niets kon eten.. Wel erg achterlijk was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen eten xd ? Dat is wel schandalig eigenlijk :oh: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickik schreef:
Geen eten xd ? Dat is wel schandalig eigenlijk :oh: !

Jammer genoeg wel, maar ik had het niet echt nodig afgelopen nacht.. :P
Nu maar is een poging tot slapen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En kwam je nog makkelijk binnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
En kwam je nog makkelijk binnen?

Waren totaal geen problemen, :) had ook verder niemand gezien die ze ID moest laten zien, dus ging wel erg makkelijk gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
NandoHS schreef:
En kwam je nog makkelijk binnen?

Waren totaal geen problemen, :) had ook verder niemand gezien die ze ID moest laten zien, dus ging wel erg makkelijk gelukkig

Oh oke mooi! Dan had ik ook net zo goed kunnen gaan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hier word alles afgekraakt en op PF word er vol lof over gesproken :P Misschien zijn jullie ook wel gewoon te kritisch.
Dat Chris One hem elke keer niet op de beat had liggen geloof ik alleen niet ;) Die gast kan echt wel draaien hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 12:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vond het toch een heerlijk feestje! Vond het geluid best goed te doen, en buiten Zatox (ratata draaien op Loudness?) vond ik ook elke dj wel er op zn plek staan (weliswaar dan in een andere volgorde, nl opbouwend). Heerlijk om met zoveel hardtraxxers bij elkaar lekker te lopen raggen ;) Genoten van de verschillende mensen hun 'eerste keer' ook. En de sfeer was gewoon fantastisch!
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten