Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Frontliner (Inclusief hardtraxxers die losgaan en een inkom foutje van Frontliner, die ik toen niet eens hoorde)


Crypsis


AVIO


Zatox


B-Front


Chris One
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:13 
 

klinkt erg lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner en B-Front :loving:
Echt geen woorden voor hoe lekker zij draaiden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:


Haha ligt het nou aan mij of heeft die mc een stijve bij dat eerste filmpje rond 0:55? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Kevin-Raw schreef:


Haha ligt het nou aan mij of heeft die mc een stijve bij dat eerste filmpje rond 0:55? :D

Vind je 't gek :oh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
KickinAzz schreef:
Kevin-Raw schreef:


Haha ligt het nou aan mij of heeft die mc een stijve bij dat eerste filmpje rond 0:55? :D

Vind je 't gek :O?

Nee xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
aha ligt het nou aan mij of heeft die mc een stijve bij dat eerste filmpje rond 0:55? :D

Waar de fak kijk jij naar dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
KickinAzz schreef:
aha ligt het nou aan mij of heeft die mc een stijve bij dat eerste filmpje rond 0:55? :D

Waar de fak kijk jij naar dan :x

Nou viel me gewoon op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Da Syndrome is ff van de knopjes af blijft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt he.

"Where is this button for?" :D

Maar hij mag het, wat een held. Hij stond ook zn ogen uit te kijken naar ons tijdens de meeting haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vond de hardcore afsluiting van Chris One trouwens wel geniaal :thumbsup: Heerlijk om nog even keihard los te gaan op het einde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Owja Kevin en Lars (en nog 2)! Jullie zijn lekker gemoond! :thumbsup:


hahaha indd mooie actie was dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lars55 schreef:
Citaat:
Owja Kevin en Lars (en nog 2)! Jullie zijn lekker gemoond! :thumbsup:


hahaha indd mooie actie was dat :thumbsup:


:lol: Kijk je naar buiten, zie je 1x ff een bruine anjer om 8 uur 's ochtends te voorschijn komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:45 
 
Hardtraxxer

Ja was wel een topfeest!
locatie sloot mooi aan op het concept!
zoals bekend geen eten, dat kan gewoon niet,


@kevin_raw
als ik het me goed herinner heb ik jou nog ergens gesproken,
ergens aan de zijkant op die soort van tribune, bleek dat we dezelfde snoepjes hadden etc xd
gezellig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Ja was wel een topfeest!
locatie sloot mooi aan op het concept!
zoals bekend geen eten, dat kan gewoon niet,


@kevin_raw
als ik het me goed herinner heb ik jou nog ergens gesproken,
ergens aan de zijkant op die soort van tribune, bleek dat we dezelfde snoepjes hadden etc xd
gezellig hoor :P


JUIST! ik herriner me nog dat iemand zij FRANS , alleen dan de A is een 4 :D
geen idee, hoe je er meer uitzag, maar ik heb je indd wel gesproken :thumbsup:

Had jij toevallig lang haar? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:01 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
Fr4ns schreef:
Ja was wel een topfeest!
locatie sloot mooi aan op het concept!
zoals bekend geen eten, dat kan gewoon niet,


@kevin_raw
als ik het me goed herinner heb ik jou nog ergens gesproken,
ergens aan de zijkant op die soort van tribune, bleek dat we dezelfde snoepjes hadden etc xd
gezellig hoor :P


JUIST! ik herriner me nog dat iemand zij FRANS , alleen dan de A is een 4 :D
geen idee, hoe je er meer uitzag, maar ik heb je indd wel gesproken :thumbsup:

Had jij toevallig lang haar? :whistle:


ja dat klopt :p
herinner me ook niet al te veel meer,
maar dat nog wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fr4ns schreef:
Kevin-Raw schreef:
Fr4ns schreef:
Ja was wel een topfeest!
locatie sloot mooi aan op het concept!
zoals bekend geen eten, dat kan gewoon niet,


@kevin_raw
als ik het me goed herinner heb ik jou nog ergens gesproken,
ergens aan de zijkant op die soort van tribune, bleek dat we dezelfde snoepjes hadden etc xd
gezellig hoor :P


JUIST! ik herriner me nog dat iemand zij FRANS , alleen dan de A is een 4 :D
geen idee, hoe je er meer uitzag, maar ik heb je indd wel gesproken :thumbsup:

Had jij toevallig lang haar? :whistle:


ja dat klopt :p
herinner me ook niet al te veel meer,
maar dat nog wel :D


maaru heb je lang haar?
Want ik heb volgens mij maar 1x op het podiumpje gezeten, met iemand waarmee ik ook een q-danceje over gedeeld :D of was jij dat dan weer niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

godver ik kan maar niet vaak genoeg zeggen hoe lekker avio was joh, jezus wat ben ik hier op los gegaan. Ze hadden 't BPM ook vrij hoog of lag dat aan mij :P 155/156 ofzo? IIG super lekker!! :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
godver ik kan maar niet vaak genoeg zeggen hoe lekker avio was joh, jezus wat ben ik hier op los gegaan. Ze hadden 't BPM ook vrij hoog of lag dat aan mij :P 155/156 ofzo? IIG super lekker!! :drool: :love:


Ja klopt 155 minimaal!! zo vroeg op de avond! :yay: GE-NI-AAL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het perfecte feestje om eens flink los te gaan, geweldige locatie voor een raw hardstyle feestje!
Enkel kut dat we een uur moesten wachten op die metro na afloop..

Zeker niet te druk, goeie sfeer.. ging goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mezeke schreef:
Zeker niet te druk, goeie sfeer.. ging goed!


Klopt, was zeker niet te druk.. er konden echt nog heel wat mensen bij, vooral achterin waar zowat niemand stond :D Alleen Daan piaa en tell :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

had Zatox nog zijn nieuwe nummer gedraait, waar die die youtube filmpjes over had gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
had Zatox nog zijn nieuwe nummer gedraait, waar die die youtube filmpjes over had gemaakt?

Nee volgens mij niet, was wel een nr (denk 5e of 6e) die mij niet bekend voor kwam, maar die had niet die screeches van de preview.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Poepislekker schreef:
had Zatox nog zijn nieuwe nummer gedraait, waar die die youtube filmpjes over had gemaakt?

Nee volgens mij niet, was wel een nr (denk 5e of 6e) die mij niet bekend voor kwam, maar die had niet die screeches van de preview.

Oke, jammer.. hoor nu net dat Frontliner aan het begin van zen set (3e nummer volgensmij) een nummer draait (youtube) waarvan het intro wel een remix lijkt van 'Proppy & Heady - The B-Side' en bij die climax lijkt het ook weer vet erg op een ander bekend nummer. kan er alleen ff niet op komen.
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten