Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:15 
 

Veel plezier, jongelui. Pas op met overdoseringen enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overdosering rauwe beats? Nee, komt wel goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over 2 uurtjes de trein richting R'Dam.
Dit wordt zo gruwelijkkkkkk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word iedere minuut jaloerser. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ook, maar maarten, geniet van me kaartje :cry:

Veel plezier iedereen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

iedereen die gaan, veel plezier :thumbup:
was er graag bij geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!


Veel plezier mannen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Citaat:
Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!


Veel plezier mannen.


Als die al opent met die plaat weet je al genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 3 uurtjes richting de bus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Citaat:
Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!


Veel plezier mannen.

En hij deelt t-shirts uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Citaat:
Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!


Veel plezier mannen.


OMFG :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen gaan we door, veel plezier iedereen tot vanavond :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

modernization schreef:
Kepro schreef:
Citaat:
Digital Punk Make sure you be early tonight! I'll THINK I Will open with machine master!


Veel plezier mannen.

En hij deelt t-shirts uit :D

Ik heb mn t-shirt al binnen :) Had naar hem getwittert en hij zei dat ik na zijn act ff naar hem toe moest gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb dr zin in :yay:

Ik mis alleen wel waarschijnlijk The Machine :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Over 2 uurtjes richting de bus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

heeft er iemand een kaartje over voor 5 euro? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
heeft er iemand een kaartje over voor 5 euro? :P

Wat voor een kaartje wil je hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

Have Fun vanavond boys!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Have Fun vanavond boys!


Dat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!

Bedankt. :cry: Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:22 
 

NandoHS schreef:
Mike-O schreef:
Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!

Bedankt. :cry: Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!


Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
NandoHS schreef:
Mike-O schreef:
Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!

Bedankt. :cry: Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!


Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.

Ik heb wel over Hard Bass he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier iedereen en laat ze maar even zien hoe het moet!

Hopelijk is de meeting gezellig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
NandoHS schreef:
Mike-O schreef:
Voor de mensen die dit gaan missen:
Ooit jongens, ooit, zullen jullie ook een dag in jullie leven krijgen dat jullie dit geluk krijgen!

Bedankt. :cry: Ik weet wel al welke dag... 12-02-2011!


Loudness is ook ook niet ieder jaar. EENS in de 2 jaar ofzo.

Volgens mij werd het toen onder het mom van 'eenmalig' gegeven in 2008. Ik denk nu weer omdat de raw-hardstyle toch aardig in opkomst is gekomen en dat misschien wel nog steeds is..
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten