Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Citaat:
Owja? Ben je mij tegengekomen? Was het maar zo :P Ik was niet aanwazig hoor.

In de war... het zal dan robertt wel geweest zijn xD

Dit was mijn beste indoor van 2010! in nl dan xD

ik was er niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Van Tita (nogal betrouwbare bron haha). Niet bevestigd maar wel aanneembaar dat Loudness weer snel terug gaat keren.
Is in verschillende opzichten een concept dat mateloos populair kan worden, dus lijkt me ook wel logisch dat ze dit snel nog een keer organiseren. Mij hoor je niet klagen :cool:


Nee alleen lijken er mij te weinig echte RAW dj's te zijn om het vaak te geven en om de lineup divers te houden. Denk dat als je dit feest binnen een half jaar opnieuw geeft dat je eigenlijk een beetje een rerun krijgt van deze avond, veel dezelfde dj's, dezelfde tracks, enzovoort. Niet dat ik dat erg vind, maar denk wel dat het niet uniek kan blijven als het eens om het half jaar is. Tenzij de stroming echt enorm gaat groeien. Er zijn uiteraard wel nog een paar andere namen zoals Ran-D, Thera, Catatonic Overload, Titan, Zany of Donkey Rollers wat binnen het concept passen, maar veel ruimer zie ik het niet echt worden. Dit feest kun je praktisch niet geven zonder B-Front en Crypsis op de line-up bv :D Anyway, hoop het wel dat het er binnen een half jaar weer is, en dan op het gelijkvloers met 2500m! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

volgende line up

Geck-o
Thera
Donkey rollers
Zany
Ran-d & A2
Solutio & the I's
b-front vs titan
crypsis vs chain reaction
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Van Tita (nogal betrouwbare bron haha). Niet bevestigd maar wel aanneembaar dat Loudness weer snel terug gaat keren.
Is in verschillende opzichten een concept dat mateloos populair kan worden, dus lijkt me ook wel logisch dat ze dit snel nog een keer organiseren. Mij hoor je niet klagen :cool:


Nee alleen lijken er mij te weinig echte RAW dj's te zijn om het vaak te geven en om de lineup divers te houden. Denk dat als je dit feest binnen een half jaar opnieuw geeft dat je eigenlijk een beetje een rerun krijgt van deze avond, veel dezelfde dj's, dezelfde tracks, enzovoort. Niet dat ik dat erg vind, maar denk wel dat het niet uniek kan blijven als het eens om het half jaar is. Tenzij de stroming echt enorm gaat groeien. Er zijn uiteraard wel nog een paar andere namen zoals Ran-D, Thera, Catatonic Overload, Titan, Zany of Donkey Rollers wat binnen het concept passen, maar veel ruimer zie ik het niet echt worden. Dit feest kun je praktisch niet geven zonder B-Front en Crypsis op de line-up bv :D Anyway, hoop het wel dat het er binnen een half jaar weer is, en dan op het gelijkvloers met 2500m! :drool:

Er zijn wel genoeg verschillende dj's om de avonden op te vullen maar niet om zo'n top lineup van bekenden als nu te hebben idd. Als dit feest 1x per jaar komt ben ik er zeker iedere keer weer bij. Maar ik heb het gevoel alsof er in de zomer weer een editie van komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.

Maar zijn uiteraard wel goed om een avond mee op te bouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.

Maar zijn uiteraard wel goed om een avond mee op te bouwen :)

Vind ik ook, het is alleen onmogelijk om een line-up te maken uit alleen raw. En al deden ze dat wel, dan was het iedere editie dezelfde line-up. :P Maar zoals bv die 3 zijn idd wel goed op mee op te bouwen, want ze zitten een beetje tussen euforisch en raw in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik vind eerlijk gezegd artiesten als Ran-D, Zatox, Frontliner niet passen.
Maar zijn uiteraard wel goed om een avond mee op te bouwen :)


Ik juist wel! Een klein beetje afwisseling vond ik heerlijk. Frontliner draaide voor mij de 1-na-beste set.
En wat Zatox deed was belachelijk, bijna exact hetzelfde als bij qlimax, maar toch vond ik ook dat een leuk setje.
Ran-D zou nog vetter worden en die past ZEKER wel in de line-up.
Tracks als Snatchz City, Dead of the Night, Feel my Fire, Under Attack, Crossroads, Struggle for Existence, In for the Kill enzovoort kun je sowieso wel verwachten.
Dit vind ik absoluut niet buiten het concept vallen. Dan vind ik eigenlijk als jij zegt dat Zatox en Frontliner niet pasten, dat je dan ook moet zeggen dat AVIO niet paste, aangezien die ook nog rustigere tracks draaiden.
Helemaal geen problemen mee btw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:

Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speculeren over de line up is wel leuk maar laten we op zijn minst maar hopen dat het überhaupt nog een nieuwe editie gaat plaats vinden in 2011. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Speculeren over de line up is wel leuk maar laten we op zijn minst maar hopen dat het überhaupt nog een nieuwe editie gaat plaats vinden in 2011. :)


De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 00:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordt :thumbsup:

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 01:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
De livesets van deze Loudness zouden in de week voor de volgende Loudness komen. Lijkt me dus dat er vrij binnenkort toch een nieuwe editie komt. Denk dat het een soort van raw-tegenhanger van Euphoria wordt :thumbsup:

:drool:

Dikke shiiit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 12:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok waar kan ik men abonnement halen? :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 03:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NandoHS schreef:
Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:

Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F


Dailucia???? WTF :yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
NandoHS schreef:
Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:

Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F


Dailucia???? WTF :yawn: :yawn: :yawn:


Dailucia gaat niet draaien, zij gaat schaars gekleed dansen op de stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Pete schreef:
NandoHS schreef:
Namen die geschikt zouden zijn voor een volgende line-up:

Chain Reaction
Ran-D
Tatanka
The Beholder
Alpha Twins
Titan
Zany / Donkey Rollers
Dailucia
Sasha F


Dailucia???? WTF :yawn: :yawn: :yawn:


Dailucia gaat niet draaien, zij gaat schaars gekleed dansen op de stage!

Haha, dat zou nog leuker zijn! Ik had haar d'r eigenlijk bij gezet vanwege haar laatste track "The Future". Hopelijk blijft ze zo producen! :drool: Music Over Mind en Doomed van haar zijn ook best rauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eh Ruthless produced toch voor haar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 14:04 
 
Hardtraxx Newbie

flevoboys schreef:
Eh Ruthless produced toch voor haar?


vorwerk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dailucia draait keihard hoor, 1 keer mogen meemaken maar die beukte me toch een setteke aan elkaar :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou sterven van geluk bij:

Degos & Re-done
Solutio & The I's
Mean Machine
Donkey Rollers
Chain Reaction
Titan
Ran-D
The R3bels

Lekker van alles wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff al jullie line ups geven me alleen meer nog meer zin in een nieuwe editie ^^
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten