Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd naar de intro van AVIO! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik loop het eerste deel waarschijnlijk rond in mn Crypsis shirt en trek daarna mn Loudness shirt aan :D Zal wel nodig zijn na Crypsis zijn set want dan is dat shirt om uit te wringen vermoed ik zo :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet nog steeds ff kijken wat m'n outfitje wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mijn elmo shirt gaat weer aan xd

nu nog even werken, dan nog ff op stap, dan flink uitlapen en dan rond half 7 vertrekken naar rotterdam! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesten/hardtraxx-meeting-loudness-11-12-2010-factory-010-rotterdam-t11252-360.html <-- voor mensen die vertrekken uit zwolle effe mijn post lezen aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die niet kunnen wachten op Loudness, een speciaal warming-up setje gemaakt! Speciaal voor jullie ^^

hardstyle/p-stylez-ft-invertation-are-you-ready-for-loudness-pre-party-t11676.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sta te trappelennnnnnnnnn :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook... Nog even een dronken avond overleven en dan gaan met die banaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er btw nog mensen die via Nijmegen CS gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 04:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SanderM schreef:
Zijn er btw nog mensen die via Nijmegen CS gaan?

Dat was mijn bedoeling, maar aangezien dit: http://ns.nl/werktrajecten/index.form#w ... t_11_12dec

Ga ik nu via Eindhoven, is 20 minuten langer reizen maar minder overstappen en wat meer zekerheid...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via waar vertrek je van huis zeg maar? Wij namelijk vanaf Nijmegen CS, dan zie ik volgens mij geen problemen:

Citaat:
Omreisadviezen voor het hele weekend

* reis tussen Delft, Rijswijk, Den Haag Moerwijk, Den Haag HS en Gouda,Utrecht Centraal via Den Haag Centraal
* reis tussen Utrecht Centraal en Roosendaal, Breda Vlissingen via 's-Hertogenbosch
* reis tussen Rotterdam Centraal en Arnhem, Nijmegen via Breda en 's-Hertogenbosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom er nu pas achter dat dit feest vanavond is. Zware nacht achter de rug. Zo maar es ff trainen geven om wat afleiding te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik kom er nu pas achter dat dit feest vanavond is. Zware nacht achter de rug. Zo maar es ff trainen geven om wat afleiding te hebben.

Ik ook :/

Heb, zelfs na een 5-htp'tje (wilde goed slapen), voor geen meter geslapen vannacht. Tot 4 uur praktisch de hele tijd wakker gelegen... Gebeurde achterlijk veel in m'n hoofd, kon gewoon niet wegvallen/slapen :/

Ben nu druk en blij (5htp + dag van feest) maar dnek dat ik vanavond echt naar de klote ben al voor het begint :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik vanacht wel goed geslapen. Voor mijn gevoel was het 10 minuten geleden nog 8 uur 's avonds gisteren. Nu nog maar even kijken hoe snel de koppijn verdwijnt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond het gas erop! :woot: Heb wel goed geslapen, alleen werd wakker met nogal koppijn en dat niet eens door de drank :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo kan niet wachten.Hier op het werk is zoals verwacht weer super saai.Dus des te beter wordt het feest vanavon.
Als ik zie hoeveel hardtraxxers er vanavond zijn ben ik er zeker van dat we de tent gaan afbreken. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :D Wij komen ook wel ff kijken bij de meeting hehehe. Wordt mooie beestenboel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heerlijk tot 11 uur geslapen, heb de afgelopen dagen geprobeerd meer een nachtritme in te komen zodat ik topfit ben voor vanavond.

ZIN AAAAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iedereen heel veel stamp plezier vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben net wakker, heb de heeeeeeeeel veel zin in! En nog een herhaling voor mensen die vanaf Zwolle gaan, we nemen de trein van 19:16. Ik kom met Beun en 2 maten van hem rond 7 uur denk ik. We zien jullie daar en de rest op 't feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar spreken we af op Perron 1? Voor de Free Record Shop om zeg maar 10 over 7?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:48 
 
Hardtraxxer

Weet iemand of b2s dit uitzend vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love_Fulfilled schreef:
Weet iemand of b2s dit uitzend vanavond?


Nee, wordt niet uitgezonden. Setjes worden wel opgenomen, zodat ze later uitgezonden kunnen worden. Komt de kwaliteit alleen maar ten goede :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Iedereen heel veel stamp plezier vanavond :yay:


Ga jij niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 12:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik kan niet vanwege familie omstandigheden :cry:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten