Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Khadber schreef:
Brennan Heart Vs. Adaro is echt iets wat heel tof kan worden, clash tussen twee stijlen!

Hoezo 2 stijlen? Het is toch allebei gewoon mainstream hardstyle?


Dit dus. Die mensen die alleen de laatste setjes wat vinden kunnen beter gewoon zeggen dat ze de mainstream niks vinden. Toch is elk jaar dit wel een feest met vette setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Pardon? Ik vind de platen die hij over het algemeen draait niet onder mainstream meer vallen. Ook op Qimax bijvoorbeeld niet. Een groot podium kan hij dus prima wat harder draaien.

Het is wat harder dan de gemiddelde mainstream hardstyle, daar moet ik je gelijk in geven, maar volgens mij zegt dat genoeg over de mainstream van tegenwoordig.

Ik denk meer dat het te maken heeft met het feit dat de kloof tussen melodieuze hardstyle en het zogenaamde raw hardstyle steeds groter wordt, en dat daarom artiesten als Adaro een beetje moeilijk in te delen zijn. Als je het mij persoonlijk vraagt neigt Adaro toch meer naar mainstream. Maar zoiets heeft natuurlijk te maken met wat jij gewend bent, waar jij persoonlijke grenzen stelt en hoe je tegen de muziek aankijkt.

Maar even over de battle Adaro vs Brennan heart. Dit lijkt mij een aantrekkelijkere battle als bijvoorbeeld Wildstylez vs Atmozfears, puur omdat ik bij hun meer het idee krijg dat zij een back2back set gaan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou alleen voor de laatste 2 battles gaan, helaas geen Knock-Out voor mij dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hier kan een streep door.


Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 20:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik wil hier graag heen, ben erg benieuwd naar dit feest/concept en de sets worden vast leuk (genoeg).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Ik denk meer dat het te maken heeft met het feit dat de kloof tussen melodieuze hardstyle en het zogenaamde raw hardstyle steeds groter wordt, en dat daarom artiesten als Adaro een beetje moeilijk in te delen zijn. Als je het mij persoonlijk vraagt neigt Adaro toch meer naar mainstream. Maar zoiets heeft natuurlijk te maken met wat jij gewend bent, waar jij persoonlijke grenzen stelt en hoe je tegen de muziek aankijkt.
.


Adaro mainstream noemen vind ik als ik het zeggen mag de grootste onzin. Dan is bijvoorbeeld B-Front, notabene resident op Loudness (toch wel HET feest voor de rauwere kant), ook mainstream. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Het grote probleem ligt hier volgens mij JUIST in de volgens sommige zo gewenste splitsing in de kanten van hardstyle. Ik zou het eeuwig zonde vinden als je niet meer beide op een avond kan vinden, maar daar lijkt het wel heen te gaan.
Ik ben persoonlijk niet van de melodieuze kant, maar ook niet van de rauwe kant. Ik vind het heel relaxed om op te bouwen van uit hardtrance/harddance naar hardstyle naar "raw hardstyle". Omdat mensen met een afkeer voor de mainstream zich ontzettend af lopen te zetten ertegen zul je ook nooit een menging krijgen en dwing je ook artiesten om een kant te kiezen willen ze een dedicated publiek hebben. Het probleem wat je hiermee creeert is volgens mij een grote eenheidsworst. De melodieuze kant gaat heel erg één kant op, er is bijna geen ruimte of succes voor "alternatieve" mainstream. Hetzelfde voor de rauwe kant. Alle tussenvormen worden eruit gefilterd omdat ze simpelweg bijna geen publiek hebben.

Nu is dit misschien een lang en omslachtig verhaal, maar bijvoorbeeld een Adaro kan hier last van hebben. Ik zou hem veel eerder aan de rauwere kant van het spectrum plaatsen, maar menig liefhebber daarvan beklasseert hem als mainstream, terwijl platen als Italian Tribute etc prima op een "raw feest" gedraaid kunnen worden.

Sorry voor deze ongelofelijke offtopic reactie, maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onder deze streep weer on-topic: ___________________________________________________________________________

Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

@Khadber
off-topic/geef-de-tracks-een-cijfer-dit-keer-met-een-doel-t27532-200.html#p1008590
The Resistance (die je waarschijnlijk ook wel raw vind) heeft een veel hoge onderlinge correlatie met de mainstream tracks en zelfs met mainstream hardcore dan met de raw hardstyle tracks. Dit is op basis van 98 deelnemers. Schijnbaar worden dergelijke tracks toch meer gewaardeerd door het mainstream publiek, al noemen zij het vaak raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:57 
 

Lyst schreef:
@Khadber
off-topic/geef-de-tracks-een-cijfer-dit-keer-met-een-doel-t27532-200.html#p1008590
The Resistance (die je waarschijnlijk ook wel raw vind) heeft een veel hoge onderlinge correlatie met de mainstream tracks en zelfs met mainstream hardcore dan met de raw hardstyle tracks. Dit is op basis van 98 deelnemers. Schijnbaar worden dergelijke tracks toch meer gewaardeerd door het mainstream publiek, al noemen zij het vaak raw.


Edit :Sorry hele ding vrkeerd begrepen :P

Maar toch, mensen die hier stemmen zijn toch geen mainstream publiek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Adaro is gewoon mainstream-raw. Of is het rawe mainstream. Jemig jemig wat een problemen kent de hardstylewereld toch.

Line-up is niet zo boeiend, moet nog even kijken of ik aanwezig ben want het is wel enorm dicht bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck hokjes. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Fuck hokjes. Klaar.


Helemaal mee eens. :thumbup:

Hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen, :whistle: ga es dood...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 20:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titan gaat hier Radical Redemption wel even hard met de grond gelijk maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 12:53 
 

Als je mainstream bent mag je dus geen raw hardstyle luisteren? pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Als je mainstream bent mag je dus geen raw hardstyle luisteren? pff


Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Steffnov schreef:
Fuck hokjes. Klaar.


Helemaal mee eens. :thumbup:

Hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,
hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen,hokjesmensen, :whistle: ga es dood...

Goedzo. Je hebt de pagina kapot gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Fuck hokjes. Klaar.

Jip.

Persoonlijk vind ik deze line-up maar wat aan de zwakke kant.. Er zijn 3 acts die me weten te boeien en dat zijn NC vs A², Freqz vs. C1 en RR vs Titan. Dit feest was een optie, maar nu ga ik deze toch links laten liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:56 
 
Hardtraxxer

Vind de line up ook niet heel chill, maar als de DJ's net zo inspelen op het thema als vorige keer in 2010 is dit toch echt wel iets om naar uit te kijken. Geweldige edits waarmee ze de andere dj volledig de grond mee intrappen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een gemiste kans dit..

Meer battles die niet boeiend zijn, dan battles die wél boeiend zijn, ik sla over. :)

En wat is Wildstylez vs Atmozfears nou voor een battle? Dit is geen battle maar puur hun nog meer via Wildstylez de scene in poepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:00 
 
Hardtraxx Veteran

2 jaar geleden was dit uitverkocht, iemand die wist hoelang dat toen ongeveer duurde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
2 jaar geleden was dit uitverkocht, iemand die wist hoelang dat toen ongeveer duurde?

echt een paar dagen voordat het was ofzo.. maar met de hype van nu kennende zal het dit jaar niet zo lang duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 13:16 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
JVDM schreef:
2 jaar geleden was dit uitverkocht, iemand die wist hoelang dat toen ongeveer duurde?

echt een paar dagen voordat het was ofzo.. maar met de hype van nu kennende zal het dit jaar niet zo lang duren.

*kijkt naar Hard Bass*. Ja, bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nederlands uitgaan publiek is te verwend


mensen in het buiteland kunnen alleen maar dromen van de nederlandse dj''s

en wat doen wij

wij zeiken ze af omdat we ze te vaak zien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
nederlands uitgaan publiek is te verwend


mensen in het buiteland kunnen alleen maar dromen van de nederlandse dj''s

en wat doen wij

wij zeiken ze af omdat we ze te vaak zien >.<


Nederlands etenspubliek is te verwend

Mensen in Afrika kunnen alleen maar dromen van Nederlandse droog brood

En wat doen wij

We zeiken het af omdat omdat we het te vaak eten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
AniThing schreef:
nederlands uitgaan publiek is te verwend


mensen in het buiteland kunnen alleen maar dromen van de nederlandse dj''s

en wat doen wij

wij zeiken ze af omdat we ze te vaak zien >.<


Nederlands etenspubliek is te verwend

Mensen in Afrika kunnen alleen maar dromen van Nederlandse droog brood

En wat doen wij

We zeiken het af omdat omdat we het te vaak eten


Nederlands regenpubliek is te verwend

Mensen in Afrika kunnen alleen maar dromen van Nederlandse regen

En wat doen wij

We zeiken altijd omdat het te vaak regent
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten