Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:36 
 

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Voor degene die de Diss van Coone gemist hebben hier een stukje:



Had hem verder nog nooit gehoord.


Kwam voorbij op b2s TV
http://www.youtube.com/watch?v=kxzfZWRW ... Hx5k0GISHg

Check 08:12
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Die Diss-tool van Titan is dat niet gewoon Morphine Attack? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 18:59 
 
Hardtraxxer

Ik kende morphine attack niet, maar inderdaad... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Om nog even na te genieten!
Vind het persoonlijk niet zo'n hele goede aftermovie, had liever gehad dat ze een paar van die edits er in hadden gestopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Die Diss-tool van Titan is dat niet gewoon Morphine Attack? :P

Maar hier zit wel een zinnetje in die niet in het origineel zat... :list: een officiƫle diss-tool, zou ik zeggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die beelden zijn wel vet vanuit de lucht :thumbsup: krijg nogsteeds rillingen over me rug als ik het terug kijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 13:39 
 
Hardtraxxer

Zeer vette aftermovie, met als ultieme hoogtepunt die kop van Wildstylez op 1:15. :lol:
Wel jammer van GDD remix als nummer, vind niet echt bij de aftermovie passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Die Diss-tool van Titan is dat niet gewoon Morphine Attack? :P


:yes:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten