Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

laughed irl

srs

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten binnen + jacket :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat de verkoop de 19e pas zou beginnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 14:48 
 
Hardtraxxer

Toch eigenlijk best wel heel veel zin in dit feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 21:29 
 

Aanwezig en de zin ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfelgevalletje nog..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 00:17 
 

jRn schreef:
Twijfelgevalletje nog..


gewoon gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Anonymous schreef:
Aanwezig en de zin ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Anonymous schreef:
Aanwezig en de zin ook :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2013 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bobvdvalk schreef:
hotymoty schreef:
Anonymous schreef:
Aanwezig en de zin niet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Twijfelgevalletje nog..


Gewoon doen :P

p-stylez schreef:
Aanwezig.


Wel ff meeten he daar :D :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ook aanwezig, heb hier zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na m'n kritiek op de line up ben ik toch aanwezig zaterdag. :P

Benieuwd naar de locatie, en wel zin om dit eens mee te pakken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
jRn schreef:
Twijfelgevalletje nog..


Gewoon doen :P

p-stylez schreef:
Aanwezig.


Wel ff meeten he daar :D :$

Rij mee dan, of nog beter, beter rij jij een keer :P

TT:

Time table
22.00 – 23.30 Omegatypez vs. The Vision
23.30 – 01.00 Wildstylez vs. Atmozfears
01.00 – 02.00 Ran-D vs. Coone
02.00 – 03.00 Noisecontrollers vs. Alpha2
03.00 – 04.00 Zatox vs. D-Block & S-Te-Fan
04.00 – 05.00 Brennan Heart vs. Adaro
05.00 – 06.00 Frequencerz vs. Chris One
06.00 – 07.00 Radical Redemption vs. Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 12:16 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Time table
22.00 – 23.30 Omegatypez vs. The Vision
23.30 – 01.00 Wildstylez vs. Atmozfears
01.00 – 02.00 Ran-D vs. Coone
02.00 – 03.00 Noisecontrollers vs. Alpha2
03.00 – 04.00 Zatox vs. D-Block & S-Te-Fan
04.00 – 05.00 Brennan Heart vs. Adaro
05.00 – 06.00 Frequencerz vs. Chris One
06.00 – 07.00 Radical Redemption vs. Titan


Zo staat t op partyflock, maar op de site van b2s staat dit:

Time table
22.00 – 23.00 Warming up by Nutralizers
23.00 – 00.00 Omegatypez vs The Vision
00.00 – 01.00 Wildstylez vs Atmozfears
01.00 – 02.00 Ran-D vs Coone
02.00 – 03.00 Noisecontrollers vs Alpha²
03.00 – 04.00 Zatox vs D-Block & S-te-Fan
04.00 – 05.00 Brennan Heart vs Adaro
05.00 – 06.00 Frequencerz vs Chris One
06.00 – 07.00 Radical Redemption vs Titan

Hosted by MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En waar hebben Nutralizers dit aan te danken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Ook aanwezig ^^ Line-up is niet helemaal wat ik vooraf gehoopt had, maar ik verwacht dat ik me alsnog wel prima kan vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:16 
 

Heuu bijna :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is bijna uitverkocht volgens B2S.

Sta ik toch van te kijken, hoor er niet zo gek veel over. Hopelijk niet te veel lokale Rotterdamse paupertjes aanwezig. (Was op laatste Loudness in Rotterdam het geval)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 11:56 
 
Hardtraxx Elite

Veel zin in! Ook heel benieuwd naar de locatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Hopelijk niet te veel lokale Rotterdamse paupertjes aanwezig. (Was op laatste Loudness in Rotterdam het geval)


Mag hopen van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag hopen dat het niet zo druk is als laatste loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 12:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten