Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 19:39 

Hardtraxx Veteran

Feest: Loudness
Datum: 11-03-2023
Tijd: 13:00 - 23:00
Ticketsale: ?
Prijs: €?

Line up:
Act of Rage vs Killshot
Deluzion vs Aversion
Bloodlust vs Mish
Cryex vs Adjuzt
E-Force vs Imperatorz
Major Conspiracy vs Barber
Radical Redemption vs Rejecta
Regain vs Scarra
Sub Sonik vs Voidax
The Purge vs Element
Hosted by Livid

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 19:47 

Hardtraxx Newbie

Helaas niet in klokgebouw..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 19:58 

Hardtraxx Veteran

Wel overdag!. Bij een goede line up aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 19:58 

Hardtraxxer

Iemand bekend met deze locatie?

Meer hype dan een andere gemiddeld raw feest aangezien ik B2S wel hoog heb zitten.
Verwacht toch wel een gevarieerde line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 20:04 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe gedeelte van Ahoy, zelf niet bekend mee. Overdag maakt het een nog grotere optie.

De enorme ruktrack in de trailer aan piepkicks voorspelt wellicht niet veel goeds, maar ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 20:12 

Hardtraxxer

Vet! Inderdaad veelbelovend en prima in de buurt voor mij. Even de line up afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2023 21:02 

Hardtraxx Addict

FransBezig schreef:

Meer hype dan een andere gemiddeld raw feest aangezien ik B2S wel hoog heb zitten.

Eerste feest ooit zal avondje outsiders zijn 11 feb. Dus niemand weet nog hoe de locatie is.
Wel speciaal gebouwd voor feesten zo ver ik gelezen heb .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 08:52 

Hardtraxxer

FransBezig schreef:

Ik heb precies hetzelfde! Zou mij normaal niet trekken maar wil B2S en de nieuwe locatie misschien wel kans geven. Datum en tijden ook ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 09:46 

Hardtraxx Veteran

Het concept spreekt me wel aan: Loudness, raw battles, interessante nieuwe locatie, maar ik verwacht dat de line-up niet m'n ding gaat zijn.
Bij de pre-registratie vroegen ze ook wat voor jou de ultieme raw battle zou zijn maar ik zou het echt niet weten, heb maar Clockartz vs Apexx (C1 was beter geweest bedenk ik me achteraf) ingevuld, maar zoiets zie ik niet snel meer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:06 

Hardtraxx Veteran

Idee klinkt interessant, lineup kun je redelijk invullen maar als hier namen als Adjuzt Element Purge Aversion Luminite enzv staan naast de te verwachten headliners dan ben ik hier meer dan voor te porren.

En overdag. :drool:

Dit zou wel niet (meer) een feest zijn voor de gemiddelde dooie forum leden maar qua opzet hebben ze Loudness wel weer erg interessant gemaakt, kan potentieel wel erg dik worden! :thumbsup:

Hopen op interessante battles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:06 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat gelijk het hele concept van Loudness wordt weggetrokken door de locatie. Dat underground van de Maassilo of Klokgebouw maakte dit feest juist zo vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:07 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Jammer dat gelijk het hele concept van Loudness wordt weggetrokken door de locatie. Dat underground van de Maassilo of Klokgebouw maakte dit feest juist zo vet.

Ze moesten ook wel. Loudness heeft al jaren niet meer de aantrekkingskracht die ze vroeger hadden. Dus ik vind het goed dat ze het over een andere boeg gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:12 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Basshunterzz schreef:

Ze moesten ook wel. Loudness heeft al jaren niet meer de aantrekkingskracht die ze vroeger hadden. Dus ik vind het goed dat ze het over een andere boeg gooien.

De Techno/Uptempo feestjes in de Maassilo en het Klokgebouw lopen anders aardig goed.

Daarnaast is Loudness gestopt in een tijd dat het allemaal een beetje aan het doodbloeden was. Er kwam weinig nieuwe aanwas en mensen waren er op uitgekeken. Nu springt Loudness in een gat aangezien Qapital wegvalt. Die hadden met een fatsoenlijke line-up/concept een Klokgebouw of Maassilo ook makkelijk kunnen vullen. De nieuwe doelgroep was ideaal om dat concept op die manier weer nieuw leven in te blazen.

Het is niet dat de verhuizing naar een standaard zaaltje er voor zorgt dat mensen ineens naar dat feest gaan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:13 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Rickzel schreef:
Basshunterzz schreef:

De Techno/Uptempo feestjes in de Maassilo en het Klokgebouw lopen anders aardig goed.

Wat is dit nou voor onzin vergleijking. Totaal andere muziekstijl/concept :lol:

Dus als ik een gezellig uptempo festival in biddinghuizen organiseer dan gaat dat 100% zeker werken omdat Defqon ook uitverkoopt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:27 

Hardtraxx Veteran

Als ze BeukenXL en dat soort shit in een of andere boerenschuur organiseren verkoopt het alsnog uit dus die vergelijking is aardig krom ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:29 

Hardtraxx Addict

Valt qapital weg?
Mis ik wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:32 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat is dit nou voor onzin vergleijking. Totaal andere muziekstijl/concept :lol:

Dus als ik een gezellig uptempo festival in biddinghuizen organiseer dan gaat dat 100% zeker werken omdat Defqon ook uitverkoopt?

Ik kreeg met de reactie op mij het idee alsof je bedoelt dat de locatie een rol speelt in het feit dat het concept niet meer liep, dus dat het goed is dat ze weg zijn bij deze locatie. Ik benoem dat andere hype feesten op deze locatie aardig goed lopen. Waarmee ik wil zeggen is dat de huidige jeugd, evenementen op deze locatie echt nog wel ziet zitten. Dan kan het een andere muziekstijl zijn, het underground idee van een feestje ligt bij deze generatie best goed.

Om het dan anders te benoemen. Rebellion en Shockerz verkopen ook met gemak uit. Met een beetje goed concept en hype kun je tegenwoordig een Loudness op een zelfde locatie als voorheen ook uitverkopen, dat zal niet afhankelijk zijn van de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 11:45 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
De enorme ruktrack in de trailer aan piepkicks voorspelt wellicht niet veel goeds, maar ben benieuwd.

Ja, ik vrees ook het ergste als ik die trailer zo hoor pfff, wat is die kant toch verpauperd de afgelopen paar jaar :x

RTM, jij misschien enige info over de locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:13 

Kraak... Piep...

Called it, wordt waarschijnlijk gewoon Supremacy 2.0 maar dan met battles.

En het is b2s, dus 100% dat ze hier battles als Crypsis vs Chain Reaction, Rooler vs Sickmode, Bloodlust vs Killshot, Fraw vs NCrypta, Vasto vs Scarra e.d. doen. Telkens duo's die sowieso al het zelfde klinken en dan niks toevoegen aan de battles zoals Knockout vroeger wel deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:22 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

En het is b2s, dus 100% dat ze hier battles als Crypsis vs Chain Reaction, Rooler vs Sickmode, Bloodlust vs Killshot, Fraw vs NCrypta, Vasto vs Scarra e.d. doen. Telkens duo's die sowieso al het zelfde klinken en dan niks toevoegen aan de battles zoals Knockout vroeger wel deed.

Misschien omdat ze dat ook niet willen :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:25 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:

Waarom uniek zijn als je ook dezelfde eenheidsworst kan blijven gooien. En het werkt waarschijnlijk toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:26 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Valt qapital weg?
Mis ik wat?

Praat jij niet met je collega's bij het koffieautomaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:27 

Kraak... Piep...

ErikZ schreef:
Broken Balance schreef:

Wat maakt dat uit, het punt is dat ze het concept vrij lakluster gaan uitvoeren omdat b2s dat na verloop van tijd met bijna al zijn concepten doet. Als ze moedwillig dat doen maakt het het toch alleen maar erger. Ze halen in de teaser/promotie ook niet voor niets de knockout naam er weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:40 

Hardtraxx Veteran

Ik denk eerder dat je met battles meer namen op de line up krijgt, en dat is een gouden zet voor meer kaartverkoop in de hardstyle. Dat zorgt wel weer voor kortere sets, maar blijkbaar vind het publiek dat niet zo erg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2023 12:51 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
chas1n schreef:

Ja, ik vrees ook het ergste als ik die trailer zo hoor pfff, wat is die kant toch verpauperd de afgelopen paar jaar :x

RTM, jij misschien enige info over de locatie?

Ik heb geleerd dat ik inside informatie beter voor mijzelf kan houden.
Straks mag ik een jaar lang niet naar B2S events. :mad:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten