Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Synergy - Revolution of Raw
Datum: 06-04-2024
Tijd: 13:00 - 00:00
Locatie: RTM (Ahoy Rotterdam)
Leeftijd: 18+

Line-up:

Adjuzt
Anderex
Bloodlust
Cryex
Deezl
Deluzion
Dual Damage
Element
Exproz
Fraw
Hard Destiny
Imperatorz
Kruelty
Mish
Mutilator
SYNERGY LIVE: Bloodlust & Mish
SYNERGY LIVE: Cryex & Unresolved
SYNERGY LIVE: The Purge & Element
Sanctuary
Sparkz
The Purge
Unload
Unresolved

Hosted by Livid

Afbeelding

Brace yourselves for a seismic shift in the RAW scene as B2S proudly introduces its latest event, from the creators of Loudness, “SYNERGY; REVOLUTION OF RAW.” This groundbreaking occurrence promises an extreme level of raw energy.

Creating something together that is more powerful than the sum of its parts. With a lineup that consists of cutting-edge EXTREME RAW artists and some of the biggest talents out there, you can expect a night that will push the boundaries of the ordinary.

Are you ready to join the REVOLUTION? Tickets and full lineup will be released on the 24th of January at 11:00HRS. Act fast and be the first, because there will only be a limited amount of EARLY BIRDS available.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 19:28 
 
Hardtraxxer

Yes, nog een raw feest. Gelukkig, want ik begon me al zorgen te maken over het beperkte aanbod :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 19:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zoveelste raw. Loudness
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 19:48 
 
Hardtraxxer

Birdieb1992 schreef:
Yes, nog een raw feest. Gelukkig, want ik begon me al zorgen te maken over het beperkte aanbod :/


Tsja, er is nou eenmaal vraag naar hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2024 20:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaar dat ze Loudness hebben moeten rebranden, omdat het zo goed liep door populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het FB-evenement staat nu zo'n 5uur online:
9 aanwezig, 65 geïnteresseerd.
Ook de FB-pagina van Synergy by B2S gaat soepel:
35 vind-ik-leuks, 37 volgers.

Mag hopen dat B2S hier zijn conclusies uit trekt en ook inziet dat dit een hopeloze zaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 00:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Het FB-evenement staat nu zo'n 5uur online:
9 aanwezig, 65 geïnteresseerd.
Ook de FB-pagina van Synergy by B2S gaat soepel:
35 vind-ik-leuks, 37 volgers.

Mag hopen dat B2S hier zijn conclusies uit trekt en ook inziet dat dit een hopeloze zaak is.


Doet de doelgroep van dit evenement dan nog aan Facebook beste naamgenoot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 00:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
(tiktok voor de boomers)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 00:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Birdieb1992 schreef:
Yes, nog een raw feest. Gelukkig, want ik begon me al zorgen te maken over het beperkte aanbod :/

Ik wilde net hetzelfde zeggen... :sleep: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet waar B2s mee bezig is de laatste tijd. Er is een duidelijke roep naar Loudness op een underground locatie, Knockout, Hard Bass etc. en dan komen ze met een 13/12 RAW feest waar niemand om gevraagd heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:40 
 
Hardtraxxer

Tsja, Raw loopt als een trein, maar waarom ze dan niet doorgaan met Loudness is een goeie vraag.

Ben benieuwd wat dit precies wordt. Inderdaad juist meer de underground kant op (of een beetje flirten met hard techno/rave, in Rotterdam geen gek idee) zou tof zijn.

Zo erg 13/12 was vorig jaar toch niet? En het lijkt me sterk dat dit een heel nieuw concept wordt, gewoon een frissere naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Er is een duidelijke roep naar Loudness op een underground locatie?


Waar dan? En door wie? Tis niet dat Loudness nou zo'n extreem succesvol concept meer was he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 11:03 
 
Hardtraxxer

Aub populariteit staven aan de hand van facebookregistraties en maandelijkse luisteraars op spotify.

En niet vergeten dat we dat uiteindelijk hier wel even bepalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wat is facebook wij newbies zitten op tiktok
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
David_ schreef:
Er is een duidelijke roep naar Loudness op een underground locatie?


Waar dan? En door wie? Tis niet dat Loudness nou zo'n extreem succesvol concept meer was he. :P


Gezien de populariteit en het succes van afgelopen Origins kan je toch wel aannemen dat er genoeg vraag is naar raw classics. Ik vind het alleen moeilijk te bepalen of er ook echt zoveel vraag naar meer de duistere kant van de raw classics, iets waar Loudness natuurlijk om bekend stond. Maar dat is iets waar B2s onderzoek naar zou moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 12:57 
 
Hardtraxxer

Lijkt wel een kat in het nauw idee dit. Geen idee wat de achterliggende gedachte is van B2S, maar ik snap het in ieder geval niet. Ja RAW is populair, maar daarvan zijn er al zoveel en de doelgroep heeft ook geen gouden bergen te besteden. Ben wel benieuwd naar het concept dus laten we het maar ff afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Rickzel schreef:
David_ schreef:
Er is een duidelijke roep naar Loudness op een underground locatie?


Waar dan? En door wie? Tis niet dat Loudness nou zo'n extreem succesvol concept meer was he. :P


Gezien de populariteit en het succes van afgelopen Origins kan je toch wel aannemen dat er genoeg vraag is naar raw classics. Ik vind het alleen moeilijk te bepalen of er ook echt zoveel vraag naar meer de duistere kant van de raw classics, iets waar Loudness natuurlijk om bekend stond. Maar dat is iets waar B2s onderzoek naar zou moeten doen.


was loudness een classic feest dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sponshans schreef:

was loudness een classic feest dan


Nein
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb het een beetje fout geformuleerd. Ik bedoel te zeggen dat er genoeg vraag is naar de meer duistere en harde kant van de raw (beetje á la zaal 2 van Origins afgelopen jaar). Dat is ook een beetje de kant op waar Loudness altijd voor stond. Aangezien Origins de afgelopen editie de jaartallen dusdanig heeft gerekt valt de succesvolle periode van Loudness daar nu ook in, vandaar mijn vergelijking met de raw classics.

En over de invulling van een nieuwe Loudness kan je ook blijven discussiëren, iets wat toch geen zin meer heeft aangzien B2s heeft gekozen voor een rebranding. Eeuwig zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 14:44 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Vandaar dat ze Loudness hebben moeten rebranden, omdat het zo goed liep door populariteit.


Fair. :lol:

Maar toch denk ik dat als ze hier een paar raw namen neerzetten die op dit moment trending zijn dat t alsnog snel gaat met de kaarten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 14:53 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Broken Balance schreef:
Vandaar dat ze Loudness hebben moeten rebranden, omdat het zo goed liep door populariteit.


Fair. :lol:

Maar toch denk ik dat als ze hier een paar raw namen neerzetten die op dit moment trending zijn dat t alsnog snel gaat met de kaarten.


Ongetwijfeld, maar origineel en verfrissend is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Loudness vorig jaar op deze locatie was wel dik, ben benieuwd of ze met deze rebranding ook een iets andere invulling geven met bijv. wat Raw classic setjes.

Helaas verhinderd op deze dag, dus geen optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 12:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 12:09 
 
Hardtraxx Newbie

Skip
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 12:10 
 
Hardtraxx Newbie

Tijd voor euphoria terug te brengen
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten