Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dom gekozen line up, maar ik wil toch wel een keer knockout meemaken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line up is oké, maar weet me niet volledig te boeien. Even kijken wat Qapital wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:33 
 

Vette lineup en lekker dichtbij! :thumbsup:




....... Brennan Heart vs. Adaro xd xd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Lineup:
Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block & S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
Host: MC Villain


Meest verrassende vind ik Ran-D vs Coone :lol: Adaro vs BH had ik ook niet aan zien komen.

De laatste 2 battles kunnen dan wel weer interessant zijn en dan zijn er nog enkele namen die wel oké zijn. Kijk tegen die tijd wel of ik ga of niet, laatste Knock Out was wel leuk, ook al waren er een paar saaie battles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Redelijk standaard maar waarschijnlijk toch aanwezig :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens de laatste KO vond ik BH een van de vetste sets ook al sloeg de opbouw helemaal nergens op. Heady en hij hadden er toen tenminste veel tijd in gestoken. Freqz/C1 begrijp ik geen bal van, en Adaro ook niet. Ran-D/Coone lijkt me de ultieme set om de WC's in Ahoy eens op te gaan meten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Tijdens de laatste KO vond ik BH een van de vetste sets ook al sloeg de opbouw helemaal nergens op. Heady en hij hadden er toen tenminste veel tijd in gestoken. Freqz/C1 begrijp ik geen bal van, en Adaro ook niet. Ran-D/Coone lijkt me de ultieme set om de WC's in Ahoy eens op te gaan meten ofzo.

Dan nog niet te beginnen over de interessante battle tussen The Vision en Omegatypez. Het blijft echter gewoon verrassend hoeveel mensen zeggen dat de line up standaard is en toch blijven deze mensen gaan. Uiteraard doe ik hier zelf ook aan mee maar B2S loopt net als Q-dance gewoon de boel uit te melken wetende dat zij de kaartjes toch weer helemaal uitverkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:50 
 

Wildstylez VS atmozfears om het hardstst zingen of ommer beste zanger mee nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Vette line-up, originele battles ertussen! Kleine optie aangezien Rotterdam echt heeel ver is
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat het in Rotterdam is... en nee niet door omdat ik Ajacied ben maar omdat het nou niet de eerste beste stad is waar je vroeg in de ochtend ff een trein pakt ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Om 0700 rijden er toch allang weer treinen joh. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel tof. Een aantal "verwachte" battles (Wildstylez, Atmozfears), maar bijvoorbeeld Brennan Heart Vs. Adaro is echt iets wat heel tof kan worden, clash tussen twee stijlen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten prima battles tussen! RR vs Titan, NC vs A2
En zoals vele hier al zeggen een aantal bout battles xd

Maar wil het wel graag meemaken dus misschien aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen zit zo te zeiken over Ran-D vs. Coone, maar ik denk dat dit wel de vetste battle van de avond gaat worden.

Tenminste, als je van rap en dis-muziek houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:39 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:

Tenminste, als je van rap en dis-muziek houdt.


jij weet zeluf
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:42 
 
Hardtraxx Elite

Vind er niet zo heeeeul veel aan! Hadden veel betere en vettere battles kunnen maken, maargoed.

<Zeurmodes uit>
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

Meest verrassende vind ik Ran-D vs Coone :lol:

Helemaal niet verrassend, passen prima bij elkaar.

Hier ga ik niet heen voor alleen NC vs. A²/ Freqz vs. C1 & RR vs. Titan.


Als Brennan Heart wat hardere plaatjes pakt dan is BH vs. Adaro ook een prima battle trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Hoe werkt dit concept precies?
Ik en een paar vrienden zouden graag hierheen gaan vanuit Belgie
Maar 1 ervan is nog geen 18 dan, is dat een probleem of controleren ze niet echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij de eerste twee battles penetreer ik sowieso liever m´n trommelvliezen met een schroevendraaier dus ik moet nog maar even kijken of ik het waard vind om voor 6 uur 50 eu af te tikken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Brennan Heart Vs. Adaro is echt iets wat heel tof kan worden, clash tussen twee stijlen!

Hoezo 2 stijlen? Het is toch allebei gewoon mainstream hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pardon? Ik vind de platen die hij over het algemeen draait niet onder mainstream meer vallen. Ook op Qimax bijvoorbeeld niet. Een groot podium kan hij dus prima wat harder draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:54 
 

Khadber schreef:
Pardon? Ik vind de platen die hij over het algemeen draait niet onder mainstream meer vallen. Ook op Qimax bijvoorbeeld niet. Een groot podium kan hij dus prima wat harder draaien.


Volgens mij probeert die gewoon snugger te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:59 
 
Hardtraxx Newbie

maar geen vette lokatie dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 19:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hier kan een streep door.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten