Bron: agenda decibel boekje
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
C
Sportpaleis of die andere zaal
?
boekje staat geloof ik sportpaleiswrote:Sportpaleis of die andere zaal?
Hell Yeah. Zeer waarschijnlijk ook aanwezig 
Denk wel aanwezig, hopelijk ook een aantal hardere battles dan anderhalf jaar geleden 
Ben erg benieuwd naar de line-up. Het concept is iig super gaaf en Ahoy ligt zowat voor m'n deur.
Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!
-
C
+1wrote:Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!
Zul je net zien.. is masters of de 23e of de 30e
Ben al lang blij dat het concept gewoon weer terug is. En dat het niet in het Silverdome is.
En Rotterdam is mooi dichtbij, dus als de lineup wat goed is ben ik aanwezig.
Dikke vette prima. Bij deze is de inschrijving geopendwrote:Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!
Voor jou is het ideaal idd! Metro in, metro uit en je bent zo ongeveer thuis.wrote:Ben erg benieuwd naar de line-up. Het concept is iig super gaaf en Ahoy ligt zowat voor m'n deur.
Edit: Mits het tot 7 uur duurt, en anders moet je maar eventjes wachten.
Zeker aanwezig
Had eigenlijk dit Knock out wel in ziggo dome willen zien maar ahoy kan ik ook wel mee leven.
Blij dat het weer terug is
Blij dat het weer terug is
Ik weet het niet zo goed met dit concept. Ik ben meer een voorstander van langere sets of in ieder geval meer dan een uur draaitijd per act. Dit geeft wat meer variatie voor mijn gevoel. Ik ben een beetje bang dat als iedere battle een uur duurt je alleen maar de persoonlijke promo's te horen krijgt (buiten uiteraard de speciale Knock Out tracks om dan).
-
T
Even afwachten wat de line-up gaat brengen! 
Dit.wrote:Even afwachten wat de line-up gaat brengen!
Geen silverdome en bijna thuis rollen meer helaas 
Nog niet naar een Knockout geweest, staat toch wel op de planning als de lineup interessant word.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Knock-Out was vetjes vorig jaar