Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 04:18 
 

Bron: agenda decibel boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer teruggggg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sportpaleis of die andere zaal :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Sportpaleis of die andere zaal :) ?


boekje staat geloof ik sportpaleis
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hell Yeah. Zeer waarschijnlijk ook aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 12:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig, hopelijk ook een aantal hardere battles dan anderhalf jaar geleden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben erg benieuwd naar de line-up. Het concept is iig super gaaf en Ahoy ligt zowat voor m'n deur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:20 
 

Jeff3rd schreef:
Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!

+1

Zul je net zien.. is masters of de 23e of de 30e
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben al lang blij dat het concept gewoon weer terug is. En dat het niet in het Silverdome is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En Rotterdam is mooi dichtbij, dus als de lineup wat goed is ben ik aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Bij deze reserveer ik een afterplaats bij DaanusUitusZijnusDakkus!

Dikke vette prima. Bij deze is de inschrijving geopend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inclusief mijn betere wederhelft natuurlijk he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ben erg benieuwd naar de line-up. Het concept is iig super gaaf en Ahoy ligt zowat voor m'n deur.

Voor jou is het ideaal idd! Metro in, metro uit en je bent zo ongeveer thuis.

Edit: Mits het tot 7 uur duurt, en anders moet je maar eventjes wachten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig :thumbup: Had eigenlijk dit Knock out wel in ziggo dome willen zien maar ahoy kan ik ook wel mee leven.

Blij dat het weer terug is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het niet zo goed met dit concept. Ik ben meer een voorstander van langere sets of in ieder geval meer dan een uur draaitijd per act. Dit geeft wat meer variatie voor mijn gevoel. Ik ben een beetje bang dat als iedere battle een uur duurt je alleen maar de persoonlijke promo's te horen krijgt (buiten uiteraard de speciale Knock Out tracks om dan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik hier bij ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 00:54 
 

Even afwachten wat de line-up gaat brengen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 01:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Even afwachten wat de line-up gaat brengen! :)

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 02:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen silverdome en bijna thuis rollen meer helaas :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog niet naar een Knockout geweest, staat toch wel op de planning als de lineup interessant word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knock-Out was vetjes vorig jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

:yes:
Olijfboompje schreef:
Knock-Out was vetjes vorig jaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten