Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=diuDLvANoxs&feature=youtu.be

Citaat:
Voor een nacht verandert Rotterdam in Rome en wordt Sportpaleis Ahoy omgetoverd tot het Colosseum. DJ’s worden gladiatoren, die het tegen elkaar opnemen in de arena. Voor het derde jaar op rij halen de hedendaagse Hardstyle helden hun strijdbijl onder het stof vandaan voor Knock Out! – The Ultimate Battle Night.

Net als voorgaande jaren gaat het op 21 maart 2015 weer hard tegen hard in de Rotterdamse battle arena. Voor vriendelijkheid in de DJ booth is even geen tijd. Slechts één ding telt: winnen. Niemand wordt gespaard. Verwacht messcherpe edits, legendarische remixen en heroïsche overwinningen in een bruut decor van vuur, rook, lasers en licht.

De gladiatoren die deze nacht met elkaar zullen strijden zijn zorgvuldig geselecteerd. Hun harde training is begonnen, maar wie nemen het eigenlijk tegen elkaar op?


Datum: 21-3-2015

Line-up:

Frontliner vs Max Enforcer
Radical Redemption vs B-Front
Coone vs Psyko Punkz
Ran-D vs Hard Driver
Frequencerz vs Digital Punk
E-Force vs Chain Reaction
Atmozfears vs Adrenalize
Warface vs Deetox
Warming up by Sound Rush
MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 11:36 
 
Hardtraxxer

vette line-up! :thumbsup:
denk ik wel aanwezig, was vorig jaar wel een van de beter indoor feestjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loop vooralsnog niet echt warm voor B-Front vs RR.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 12:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hmm wou Knock Out een keertje meepakken, maar de line-up vind ik niet best. :(
Ik kijk nog wel even
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:55 
 

Steeds meer raw en dezelfde namen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Hmm wou Knock Out een keertje meepakken, maar de line-up vind ik niet best. :(
Ik kijk nog wel even


ik dacht precies hetzelfde....leek me wel weer eens leuk na een aantal edities niet geweest te zijn weer een keer te gaan

maar line-up is niet optimaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:09 
 
Hardtraxxer

overkill aan raw en de rest van de battles zijn niet interessant :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:16 
 
Hardtraxxer

Alleen al voor Ahoy zou ik gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Loop vooralsnog niet echt warm voor B-Front vs RR.


Ik snap deze combinatie niet helemaal. Ze passen qua stijl niet echt bij elkaar vind ik.

Verder wel leuke namen, maar niet heel erg bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wilde dit jaar al gaan en met deze line-up zal het hem wel worden.
Gewoon het gehele concept zou ik al naar toe willen gaan dus dit word een feestje die ik mee ga pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Ik snap deze combinatie niet helemaal. Ze passen qua stijl niet echt bij elkaar vind ik.



Is toch juist vet bij zo'n concept, totaal onverwachte battles. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn god wat word dit een top feest. Line-up is echt dikke prima voor mij. Vooral Atmozfears vs Adrenalize wordt genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line-up, top locatie en lekker dichtbij
Voor de derde keer op rij aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer niet aanwezig, zeer matige line-up zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wilde graag eens een keertje Knock Out meemaken, maar met zo'n line up wacht ik nog wel een jaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ook dit wordt zo'n anabolen feestje >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
kevin-field schreef:
Ik snap deze combinatie niet helemaal. Ze passen qua stijl niet echt bij elkaar vind ik.



Is toch juist vet bij zo'n concept, totaal onverwachte battles. :P

Is vet als er veel tijd in gestoken wordt. RR vs Titan paar jaar terug was bijvoorbeeld vooral scheve mixes, en vroeg afkappen. Valt me trouwens sowieso op dat er vroeger KO11 en eerder veel meer werk in de setjes gestoken werd. Check die BH/HHz set eens bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

enige wat nu nog leuk is aan KO zijn de streken voordat het feest begint :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2014 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfff wel erg veel raw :list: sla hem wel over ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 00:31 
 
Hardtraxxer

Wou hier eigenlijk heen omdat ik er in de buurt woon tegenwoordig maar ik word niet heel enthousiast van de line-up... Ik vond t vroeger altijd zo'n geweldig concept maar het lijkt echt een standaard feestje te worden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar waren er echt twee zieke battles. B-front vs Titan en E-force vs Crypsis. Dit jaar wat meer raw, is een plus voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Vorig jaar waren er echt twee zieke battles. B-front vs Titan en E-force vs Crypsis. Dit jaar wat meer raw, is een plus voor me.

Ik zou op KO graag wat artiesten zien die het leuk vinden om elkaar ook flink aan te pakken op de stage met wat leuke editjes ofzo. Maar goed dan moet je al artiesten hebben die voldoende tijd te hebben om te gaan knutselen. Zo niet dan is het niet echt anders dan andere feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
martieboy schreef:
Vorig jaar waren er echt twee zieke battles. B-front vs Titan en E-force vs Crypsis. Dit jaar wat meer raw, is een plus voor me.

Ik zou op KO graag wat artiesten zien die het leuk vinden om elkaar ook flink aan te pakken op de stage met wat leuke editjes ofzo. Maar goed dan moet je al artiesten hebben die voldoende tijd te hebben om te gaan knutselen. Zo niet dan is het niet echt anders dan andere feesten.


ja jammer dat D-block hier niet staat, die maken er altijd werk van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AVIO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
chas1n schreef:
kevin-field schreef:
Ik snap deze combinatie niet helemaal. Ze passen qua stijl niet echt bij elkaar vind ik.



Is toch juist vet bij zo'n concept, totaal onverwachte battles. :P

Is vet als er veel tijd in gestoken wordt. RR vs Titan paar jaar terug was bijvoorbeeld vooral scheve mixes, en vroeg afkappen. Valt me trouwens sowieso op dat er vroeger KO11 en eerder veel meer werk in de setjes gestoken werd. Check die BH/HHz set eens bijvoorbeeld.


Tja, dan zijn er weinig leuke setjes nog inderdaad. Iedere DJ maakt hoogstens 1 'diss' track/edit en dan vinden ze dat ze er wel weer genoeg tijd in hebben gestoken.
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten