Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)

Blijkt dat hier geen geluidslimiet is.. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)

Blijkt dat hier geen geluidslimiet is.. :cool:

Weet niet of ik daar zo blij mee moet zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij......... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)


1 grote waustempel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)


1 grote waustempel

Allemaal zwetende en geile lichamen met stijve tepels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 22:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij......... :P

Misschien wil ik m'n gehoor behouden? :P

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie? :)


1 grote waustempel

Allemaal zwetende en geile lichamen met stijve tepels.

Ah oke, dan hoor ik hier wel thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man) ;) Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man) ;) Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.

WC's zijn ook drama trouwens, k ben steeds op het dames toilet gaan plassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
El Mare schreef:
Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij......... :P

Misschien wil ik m'n gehoor behouden? :P


Ja zoiets :lol: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Rawbin schreef:
1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man) ;) Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.

WC's zijn ook drama trouwens, k ben steeds op het dames toilet gaan plassen.


Haha dat was ik inderdaad vergeten te melden. Dat was ook huilen zeg :lol: Als ik nu zo nadenk begin ik toch wel te twijfelen. Line-Up moet wel erg goed zijn wil ik gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is dat standaard in Ahoy dan? Kan ook dat die specifieke organisatie zelf besluit het allemaal heel billig te doen. In de RAI zijn ook standaard toiletten aanwezig, maar In Qontrol had ook eigen portable toiletten meegenomen om maar een voorbeeld te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2012 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Is dat standaard in Ahoy dan? Kan ook dat die specifieke organisatie zelf besluit het allemaal heel billig te doen. In de RAI zijn ook standaard toiletten aanwezig, maar In Qontrol had ook eigen portable toiletten meegenomen om maar een voorbeeld te geven.

Vorig jaar knockout stonden er ook dixies boven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2012 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij Nightmare dit jaar stonden er ook extra toiletten. Maak je daar maar geen zorgen over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige Knock Out was baas. Tof dat het terug is, ligt aan de line-up voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxxer

dit jaar gemist maar na de editie van vorig jaar ben ik er zeker bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit jaar was er geen knock-out :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:10 
 
Hardtraxxer

Berenburg schreef:
Dit jaar was er geen knock-out :P


daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjeeks schreef:
Berenburg schreef:
Dit jaar was er geen knock-out :P


daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was) ;)

Waarom zeg je dat dan niet? :P
Gemist is gemist als in niet geweest, tenminste, zo zouden de meeste het opvatten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
sjeeks schreef:
Berenburg schreef:
Dit jaar was er geen knock-out :P


daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was) ;)

Waarom zeg je dat dan niet? :P
Gemist is gemist als in niet geweest, tenminste, zo zouden de meeste het opvatten :D


ja snap de vergissing, zal voortaan wel duidelijker zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 09:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjeeks schreef:
patrickjeb schreef:
sjeeks schreef:

daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was) ;)

Waarom zeg je dat dan niet? :P
Gemist is gemist als in niet geweest, tenminste, zo zouden de meeste het opvatten :D


ja snap de vergissing, zal voortaan wel duidelijker zijn ;)


Laat het niet nog een keer gebeuren jongen.. Anders ben ik genoodzaakt eens even een tik uit te delen met mijn ban-hamer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Lineup:
Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block & S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
Host: MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op 2 battles na niet boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee vind dit ook niet zo super boeiend, alhoewel de laatste Knock Out wel echt een geweldig feest was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuke line up :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten