Blijkt dat hier geen geluidslimiet is..wrote:Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Weet niet of ik daar zo blij mee moet zijnwrote:Blijkt dat hier geen geluidslimiet is..wrote:Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie?
Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij......... 
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
1 grote waustempelwrote:Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie?
Allemaal zwetende en geile lichamen met stijve tepels.wrote:1 grote waustempelwrote:Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie?
Misschien wil ik m'n gehoor behouden?wrote:Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij.........
Ah oke, dan hoor ik hier wel thuis.wrote:Allemaal zwetende en geile lichamen met stijve tepels.wrote:1 grote waustempelwrote:Moet dit toch nog een keer meemaken. Hoe is de Ahoy als locatie?
1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man)
Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.
WC's zijn ook drama trouwens, k ben steeds op het dames toilet gaan plassen.wrote:1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man)Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.
Ja zoietswrote:Misschien wil ik m'n gehoor behouden?wrote:Hoezo? Je hoeft toch niet te praten, ja tenzij.........![]()
Haha dat was ik inderdaad vergeten te melden. Dat was ook huilen zegwrote:WC's zijn ook drama trouwens, k ben steeds op het dames toilet gaan plassen.wrote:1x met een housefeest naar Ahoy geweest, dat was inderdaad in het sportpaleis. Geluid was toen dik in orde en het is ook een aardig grote zaal (zou niet durven zeggen hoeveel man erin kan, maar gok toch wel op z'n 10000 man)Barren waren helaas wel echt DRA-MA-TISCH. Dat is ook niet in de zaal zelf, en uit m'n hoofd waren er 3 kleine barren. Als je wil drinken zou ik gelijk 6 bier halen, want ik heb elke keer minimaal een half uur moeten wachten tot ik aan de beurt was.
Is dat standaard in Ahoy dan? Kan ook dat die specifieke organisatie zelf besluit het allemaal heel billig te doen. In de RAI zijn ook standaard toiletten aanwezig, maar In Qontrol had ook eigen portable toiletten meegenomen om maar een voorbeeld te geven.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Vorig jaar knockout stonden er ook dixies bovenwrote:Is dat standaard in Ahoy dan? Kan ook dat die specifieke organisatie zelf besluit het allemaal heel billig te doen. In de RAI zijn ook standaard toiletten aanwezig, maar In Qontrol had ook eigen portable toiletten meegenomen om maar een voorbeeld te geven.
Bij Nightmare dit jaar stonden er ook extra toiletten. Maak je daar maar geen zorgen over.
Vorige Knock Out was baas. Tof dat het terug is, ligt aan de line-up voor mij.
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
dit jaar gemist maar na de editie van vorig jaar ben ik er zeker bij!
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2016
daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was)wrote:Dit jaar was er geen knock-out
Waarom zeg je dat dan niet?wrote:daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was)wrote:Dit jaar was er geen knock-out
Gemist is gemist als in niet geweest, tenminste, zo zouden de meeste het opvatten
-
SHardtraxxer
- last seen Mar 2016
ja snap de vergissing, zal voortaan wel duidelijker zijnwrote:Waarom zeg je dat dan niet?wrote:daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was)wrote:Dit jaar was er geen knock-out
Gemist is gemist als in niet geweest, tenminste, zo zouden de meeste het opvatten
Laat het niet nog een keer gebeuren jongen.. Anders ben ik genoodzaakt eens even een tik uit te delen met mijn ban-hamer..wrote:ja snap de vergissing, zal voortaan wel duidelijker zijnwrote:Waarom zeg je dat dan niet?wrote:
daarom zeg ik ook dat ik 't feest dit jaar gemist heb (in de zin van: het jammer vinden dat het niet was)
View on YouTube
Lineup:
Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block & S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
Host: MC Villain
Lineup:
Noisecontrollers vs Alpha²
Brennan Heart vs Adaro
Wildstylez vs Atmozfears
Ran-D vs Coone
Omegatypez vs The Vision
Zatox vs D-Block & S-te-Fan
Frequencerz vs Chris One
Radical Redemption vs Titan
Host: MC Villain
Nee vind dit ook niet zo super boeiend, alhoewel de laatste Knock Out wel echt een geweldig feest was.