Zoo ik heb echt een top feest beleefd, echt ver boven mijn verwachtingen.
Was met chill klein groepje heen, voor het eerst Ahoy, en ik vind het echt een toplocatie!
chille vloer, ziek geluid, drukte viel heel er mee! eigenlijk niks te zeiken.
En die sets he, heel dik. het begon al aardig vroeg met de wat hardere hardstyle, echt heel chill!
Ook nog aardig veel nieuwe / onbekende tracks gehoord.
En gewoon bijna elke dikke track gehoord die ik wou horen, die set van Titan vs RR de tering.
Wel heel slecht dat RR soundwaves intro afspeelde en dan net voor de kick verder ging met de climax van Everyone has died. Ik dacht echt neee dat ga je niet menen, waarom?!
Chill momentje was dat DBSTF een edit hadden gemaakt van I Follow Rivers, 'hey hey zatox, nice followers'
Hahaha keihardd
