Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 10:41 
 

Citaat:
Zatox
Tomorrow knockout !!! Db&stf are in 2 so i have a secret weapon With me !! :)



Hopelijk een dj en geen zangeres ofzo :D maar iig


SkiggyRapz18 schreef:
Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 15:24 
 
Hardtraxxer

Hopen op The R3belz dan maar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Citaat:
Zatox
Tomorrow knockout !!! Db&stf are in 2 so i have a secret weapon With me !! :)



Hopelijk een dj en geen zangeres ofzo :D maar iig


Ja Andrea Bocelli die de vocals van Brutal mee gaat schreeuwen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 01:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Anonymous schreef:
Citaat:
Zatox
Tomorrow knockout !!! Db&stf are in 2 so i have a secret weapon With me !! :)



Hopelijk een dj en geen zangeres ofzo :D maar iig


Ja Andrea Bocelli die de vocals van Brutal mee gaat schreeuwen :lol:


Hahaha dat is episch
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wt was dit gruwelijk! Vanaf halverwege dbstf vs zatox (en Kronos) was het beuken. Wat een geweld. bh heeft zich aangepast aan Adaro. hun Collab is trouwens een geniale track! de nieuwe titan is ook gruwelijk en de nieuwe Noisecontrollers, experimenteler kan bijna niet. geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wt was dit gruwelijk! Vanaf halverwege dbstf vs zatox (en Kronos) was het beuken. Wat een geweld. bh heeft zich aangepast aan Adaro. hun Collab is trouwens een geniale track! de nieuwe titan is ook gruwelijk en de nieuwe Noisecontrollers, experimenteler kan bijna niet. geweldig


Kronos was mee met Zatox? Apart. Adaro en Brennan Heart een collab gedaan ja? Jammer dat niet alle sets opgenomen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 11:08 
 
Hardtraxx Elite

was die Adaro & Brennan heart collab met die vrouwelijke vocal"?
zoja, dan is ie heeeel baas!
Trouwens, Wat een feest was dit!!!!!!! niet normaal!!!! Echt een SUPER sfeer! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Wat was dit geweldig, mooie locatie ook! Geluid was wat aan de harde kant maargoed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ran-D en Coone vond ik wel vet, Alpha2 en NC vielen mij ook mee. Laatste twee sets waren uiteraard het hardst, vond alleen de opbouw en logica ver te zoeken bij de afsluiting.

Kan iemand mij vertellen welke hardcore platen er gedraaid zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kan iemand mij vertellen welke hardcore platen er gedraaid zijn?

Als ik een geluidsfragment heb vast wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

titan en RR :thumbdown:

Hallo laten we elkaar niks gunnen... AFKAPPEHHH!

Ik ergerde me dood aan dat afkappen van track tijden hun zet.
Freq en C1 deden dat ook maar minder erg.... (tijdens DKOT :()

Meh was wel leuk alleen viel het erg tegen door de laatste zet (zoveel vette track en dan alles afkappen)
Wel geniaal moment van avond was toen RR op zijn bek (laag er goed naast) ging tijdens morpfin attack (ofzo)

Wel super veel disjes gehoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Super set van BH en Adaro. Echt goed op elkaar afgestemd en wat een lekkere track die collab!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een geslaagd feest!

Vond Wildstylez niet zo sterk draaien, was ook niet echt een battle en volgens mij niks nieuws gehoord.
Verder de setjes die volgden waren verrassend goed, de verschillende 'stijlen' gingen echt goed in elkaar over.
Ran-D versus Coone was goed, die Future Shock edit van Coone klinkt echt enorm lekker.
DBSTF versus Zatox, was minstens net zo goed, beetje jammer dat die wolter kroes ingezet werd..
Toch wel de set van de avond vond ik Brennan Heart en Adaro, goed op elkaar afgestemd zoals al aangegeven werd en ik heb hier echt van staan te genieten.
Als laatste hebben we nog Frequencerz en Chris One meegekregen, goede set maar niet echt iets bijzonders.
Titan en RR niet meer meegemaakt, zijn toen naar huis gegaan.

Komen die andere sets nog wel online of is maar hopen op een goedgezinde b2s?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:49 
 
Hardtraxxer

Zoo ik heb echt een top feest beleefd, echt ver boven mijn verwachtingen.
Was met chill klein groepje heen, voor het eerst Ahoy, en ik vind het echt een toplocatie!
chille vloer, ziek geluid, drukte viel heel er mee! eigenlijk niks te zeiken.

En die sets he, heel dik. het begon al aardig vroeg met de wat hardere hardstyle, echt heel chill!
Ook nog aardig veel nieuwe / onbekende tracks gehoord.
En gewoon bijna elke dikke track gehoord die ik wou horen, die set van Titan vs RR de tering.
Wel heel slecht dat RR soundwaves intro afspeelde en dan net voor de kick verder ging met de climax van Everyone has died. Ik dacht echt neee dat ga je niet menen, waarom?!

Chill momentje was dat DBSTF een edit hadden gemaakt van I Follow Rivers, 'hey hey zatox, nice followers'
Hahaha keihardd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

wat een feest! :woot:

Als 1 van de eerste binnengegaan om Nutralizers direct mee te pakken, was hierdoor al direct opgewarmd :P
Enkele zeer leuke edities gehoord in zowat elke set :)
Adaro en BH gingen echt lekker, de laatste 2u waren als verwacht echt rammen :thumbsup:
Sfeer zat er goed in :) geluid ging op sommige momenten misschien net iets te hard maar daar treur ik niet om xd

+++ de zaal Ahoy, waarschijnlijk ook omdat het niet uitverkocht was en zo genoeg plaats was :) gezellige zaal, makkelijk bereikbare lockers, geen gladde vloeren :P

min punten? ik zou er eigenlijk niet echt direct 1 kunnen zeggen :)

Heb me beter vermaakt op dit feest dan op hardbass dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijk feestje! Ahoy is een dikke locatie, geluid is hemels hier zeg. En man wat ben ik m'n oordoppen dankbaar.

Ging zonder al te veel verwachtingen erheen, maar heb me prima weten te vermaken van begin tot eind. Alleen dat snelle doormixen van Titan en RR, elke keer direct na de 1e climax en zelfs een paar keer na de mid intro. Sloeg nergens op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Gruwelijk feestje! Ahoy is een dikke locatie, geluid is hemels hier zeg. En man wat ben ik m'n oordoppen dankbaar.

Ging zonder al te veel verwachtingen erheen, maar heb me prima weten te vermaken van begin tot eind. Alleen dat snelle doormixen van Titan en RR, elke keer direct na de 1e climax en zelfs een paar keer na de mid intro. Sloeg nergens op..


Kun je mij mss vertellen welke oordoppen je hebt? Ik heb namelijk ook sinds kort van die dingen maar als ik ze in doe word het geluid zo erg gedempt dat je totaal niet kunt losgaan en ook klinkt het erg dof! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ging er echt met 0 verwachting heen maar het was echt te dik vanaf 3 uur. Heb me zo dolgoed vermaakt! :yay: :yay: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 20:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was echt 1 ziek feest! :woot:

Die reverse bass was facking hard bij noisecontrollers vs a2. Dat was echt dik!

Verder had ik niks te klagen over Radical en titan vond het een prima afsluiter!

Echt een top avond gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:00 
 

Wat een zieke avond :worship: Omegatypez was echt janken met die random melodietjes van ze.... Rest was echt ziek vet, tveel om opte noemen :love: Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een vet feest! Heb het super naar mijn zin gehad!
Mooie locatie, geluid was prima en stage zag er ook vet uit!

Hoogtepunten waren voor mij de sets van BH en Adaro en Freqz en C1, heerlijk hard gedraaid! :worship:
tegenvaller was RR en Titan, elkaar helemaal niks gunnen het eerste half uur van de set.
Erg snel, meestal na de mid-intro al de volgende track erin gooien. Erg jammer :/
Later was dat gelukkig niet meer zo erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??


Even een gok wagen: Everyone Has Died, Necropsy, Born 2 Fight, The Purest, Morphine Attack, Trapped Remix, God's Child, Brutal 3.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bovenverwachting erg vette party! Voor mij is dit met stip 1 van de beste partylocaties geworden! Lekker de ruimte, erg hard geluid, mooi hoge zaal zodat er een mooi podium gebouwd kan worden. En je kunt lekker ronddolen door de gangen haha :thumbsup: Mag vaker hiero!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet om te horen dat iedereen zo positief is over de locatie. Met name het geluid verbaast me, Ahoy was vroeger echt een lachertje qua geluid. Met Nightmare 2 jaar terug heb ik mn oordoppen maar uit gedaan want die waren overbodig.

Hopelijk komen hier binnenkort meer leuke fissas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:12 
 
Hardtraxxer

Op zoek naar een track die echt lekker ging, 1 zinnetje die telkens terug kwam: I'm bulletproof
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten