Hopelijk een dj en geen zangeres ofzoZatox
Tomorrow knockout !!! Db&stf are in 2 so i have a secret weapon With me !!
wrote:Zin in
Hopelijk een dj en geen zangeres ofzoZatox
wrote:Zin in
Ja Andrea Bocelli die de vocals van Brutal mee gaat schreeuwenwrote:Hopelijk een dj en geen zangeres ofzoZatox
maar iig
Hahaha dat is epischwrote:Ja Andrea Bocelli die de vocals van Brutal mee gaat schreeuwenwrote:Hopelijk een dj en geen zangeres ofzoZatox
maar iig
Kronos was mee met Zatox? Apart. Adaro en Brennan Heart een collab gedaan ja? Jammer dat niet alle sets opgenomen zijn.wrote:Wt was dit gruwelijk! Vanaf halverwege dbstf vs zatox (en Kronos) was het beuken. Wat een geweld. bh heeft zich aangepast aan Adaro. hun Collab is trouwens een geniale track! de nieuwe titan is ook gruwelijk en de nieuwe Noisecontrollers, experimenteler kan bijna niet. geweldig
Als ik een geluidsfragment heb vast welwrote:Kan iemand mij vertellen welke hardcore platen er gedraaid zijn?
Kun je mij mss vertellen welke oordoppen je hebt? Ik heb namelijk ook sinds kort van die dingen maar als ik ze in doe word het geluid zo erg gedempt dat je totaal niet kunt losgaan en ook klinkt het erg dof!wrote:Gruwelijk feestje! Ahoy is een dikke locatie, geluid is hemels hier zeg. En man wat ben ik m'n oordoppen dankbaar.
Ging zonder al te veel verwachtingen erheen, maar heb me prima weten te vermaken van begin tot eind. Alleen dat snelle doormixen van Titan en RR, elke keer direct na de 1e climax en zelfs een paar keer na de mid intro. Sloeg nergens op..
Even een gok wagen: Everyone Has Died, Necropsy, Born 2 Fight, The Purest, Morphine Attack, Trapped Remix, God's Child, Brutal 3.0wrote:Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??