Wat een gruwelijk feest was dit, overtrof al mijn verwachtingen.
We kwamen rond 23.30 binnen en zoals ik verwachtte was The Vision vs Omegatypez niet heel veel soeps. Het einde van de set daarentegen was wel gruwelijk (The Fusion Of Sound

)
Wildstylez vs Atmozfears was best te doen, met een aantal leuke editjes en het origineel van Tonight

. Ran-D vs Coone was wel een leuke battle. Future Shock-dis was goed gemaakt en de trackkeuze viel me niet eens tegen.
NC vs Alpha² was voor mij wel echt de saaiste set van de avond. De trackkeuze was behoorlijk voorspelbaar en het was extreem traag gemixt. Enige displaat in deze set was ook meteen het hoogtepunt (Fuck The Noisecontrollers).
DBSTF vs Zatox was vermakelijk, DBSTF hadden weer alles uit de kast getrokken om Zatox flink voor lul te zetten, wat ze zeker is gelukt. Had al verwacht dat ze een dis zouden maken over het followers/likes kopen van Zatox, maar dat maakte het niet minder leuk

.
Brennan Heart vs Adaro was echt een hele toffe set, op een paar plaatjes na werd er gewoon lekker gedraaid met als hoogtepunten de TBA, Pattern 2 en Do You Want Heavy?

Wat dat betreft heeft met name Brennan Heart me positief verrast.
Frequencerz vs Chris One gingen door waar BH en Adaro gebleven waren, met Fatality als opener

. Was ook meteen de eerste keer dat ik Chris One live heb meegemaakt, dus het feit dat zijn standaard plaatjes voorbij kwamen was eerder een pluspunt dan een minpunt, kan nu ook meteen Never Fall Asleep afstrepen van mijn lijstje met platen die ik nog live wilde horen

. Daarnaast waren Act of Rage en Pwoap! Edit ook heerlijk. Minpuntje van deze set vond ik het vroeg uitmixen van DKOT en Incoming.
RR vs Titan was ook een toffe set, alleen merk ik wel dat ik niet zoveel heb met de meeste platen van RR. Dat werd er zeker niet minder op, doordat hij het waagde om Everyone Has Died te teasen in de climax van Soundwaves

. Daarnaat werd Synthgeweld ook te vroeg uitgemixt, net als een aantal andere platen.

Desondanks was het wel een heerlijk setje, vooral door de trackkeuze van Titan. Ten slotte deed Oh My Sun het verrassend goed op 180bpm
Qua locatie was het zeker top. Gruwelijk geluid, zeker in het midden van de zaal. Bediening bij de barren was snel en de wachttijden voor de wc's waren minimaal.
Al met al dus een heel vet feest, zeker voor herhaling vatbaar
