Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

yellowbrother schreef:
Op zoek naar een track die echt lekker ging, 1 zinnetje die telkens terug kwam: I'm bulletproof


I'm bulletproof
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

yellowbrother schreef:
Op zoek naar een track die echt lekker ging, 1 zinnetje die telkens terug kwam: I'm bulletproof


Tuneboy - Bulletproof
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Anonymous schreef:
Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??


Even een gok wagen: Everyone Has Died, Necropsy, Born 2 Fight, The Purest, Morphine Attack, God's Child, Brutal 3.0


Plus: Outside The Box (live edit), Mistress, Soundwaves, Syndrome, Formula, My Angel...
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
yellowbrother schreef:
Op zoek naar een track die echt lekker ging, 1 zinnetje die telkens terug kwam: I'm bulletproof


I'm bulletproof

HAHAHAHAHAHA :lol:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het concept van dit feest echt geniaal, maar kon dit jaar niet..Volgend jaar ben ik er sowieso bij, moet het echt nog n keer meemaken..! :lol:
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zowel Gods Child / Soundwaves werden voor het interessante deel weggedraaid. Nackt, Strike, Pattern 1, Be Amazed.

Oh my sun als laatste track, daarvoor nog wat andere hardcore.
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:00 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijk feest was dit, overtrof al mijn verwachtingen.
We kwamen rond 23.30 binnen en zoals ik verwachtte was The Vision vs Omegatypez niet heel veel soeps. Het einde van de set daarentegen was wel gruwelijk (The Fusion Of Sound :worship: )
Wildstylez vs Atmozfears was best te doen, met een aantal leuke editjes en het origineel van Tonight :loving: . Ran-D vs Coone was wel een leuke battle. Future Shock-dis was goed gemaakt en de trackkeuze viel me niet eens tegen.
NC vs Alpha² was voor mij wel echt de saaiste set van de avond. De trackkeuze was behoorlijk voorspelbaar en het was extreem traag gemixt. Enige displaat in deze set was ook meteen het hoogtepunt (Fuck The Noisecontrollers).
DBSTF vs Zatox was vermakelijk, DBSTF hadden weer alles uit de kast getrokken om Zatox flink voor lul te zetten, wat ze zeker is gelukt. Had al verwacht dat ze een dis zouden maken over het followers/likes kopen van Zatox, maar dat maakte het niet minder leuk :P.
Brennan Heart vs Adaro was echt een hele toffe set, op een paar plaatjes na werd er gewoon lekker gedraaid met als hoogtepunten de TBA, Pattern 2 en Do You Want Heavy? :clap: Wat dat betreft heeft met name Brennan Heart me positief verrast.
Frequencerz vs Chris One gingen door waar BH en Adaro gebleven waren, met Fatality als opener :loving: . Was ook meteen de eerste keer dat ik Chris One live heb meegemaakt, dus het feit dat zijn standaard plaatjes voorbij kwamen was eerder een pluspunt dan een minpunt, kan nu ook meteen Never Fall Asleep afstrepen van mijn lijstje met platen die ik nog live wilde horen :D . Daarnaast waren Act of Rage en Pwoap! Edit ook heerlijk. Minpuntje van deze set vond ik het vroeg uitmixen van DKOT en Incoming.
RR vs Titan was ook een toffe set, alleen merk ik wel dat ik niet zoveel heb met de meeste platen van RR. Dat werd er zeker niet minder op, doordat hij het waagde om Everyone Has Died te teasen in de climax van Soundwaves >.< . Daarnaat werd Synthgeweld ook te vroeg uitgemixt, net als een aantal andere platen. :( Desondanks was het wel een heerlijk setje, vooral door de trackkeuze van Titan. Ten slotte deed Oh My Sun het verrassend goed op 180bpm :D

Qua locatie was het zeker top. Gruwelijk geluid, zeker in het midden van de zaal. Bediening bij de barren was snel en de wachttijden voor de wc's waren minimaal.

Al met al dus een heel vet feest, zeker voor herhaling vatbaar :D
Bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Anonymous schreef:
Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??


Even een gok wagen: Everyone Has Died, Necropsy, Born 2 Fight, The Purest, Morphine Attack, Trapped Remix, God's Child, Brutal 3.0


Ook nog een vette diss tool van Titan.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en 1 van radical redemption, Tita Titaantje met zn grote zwarte lul ofzo
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bazen feest op een bazige locatie.

Minpunt: God's Child zo vroeg uitgemixt :(
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 13:03 
 

JefQ schreef:
Vincent_ schreef:
Anonymous schreef:
Kan iemand Titan vs. RR tracklist (deels) nog herrineren??


Even een gok wagen: Everyone Has Died, Necropsy, Born 2 Fight, The Purest, Morphine Attack, Trapped Remix, God's Child, Brutal 3.0


Ook nog een vette diss tool van Titan.


Haha die was echt episch, een zinnetje en dan paar minute lang een kick die nergens over ging :drool:
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Voor degene die de Diss van Coone gemist hebben hier een stukje:



Had hem verder nog nooit gehoord.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 14:44 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk feest en hele aangename locatie. Heb me optimaal vermaakt. Setjes waren goed en tempo zat er bij de meeste nog in ook.
Setje wat met echt tegenviel was Zatox en DBSTF. Alleen de tools waren leuk in deze setjes. Bij Alpha2 en Noisecontrollers werd weer eens duidelijk dat Arjan moeite had met mixen. Hij mixte So High in, maar dat ging toch best scheef, jammer, maar gelukkig wel de enigste misser die ik van hun gehoord heb.

Rest optimaal vermaakt goede sfeer en vooral positief verast over de set van Brennan Heart en Adaro. Had niet verwacht dat hier zo'n tempo in zou komen.
Wist van te voren helemaal niet wat ik mocht verwachten van deze combinatie.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 15:02 
 
Hardtraxxer

maxje schreef:
Rest optimaal vermaakt goede sfeer en vooral positief verast over de set van Brennan Heart en Adaro. Had niet verwacht dat hier zo'n tempo in zou komen.
Wist van te voren helemaal niet wat ik mocht verwachten van deze combinatie.


Ja ziek dat Adaro Do You Want Heavy, Pattern 2 en Strike draaide!

Over de set van RR vs Titan...

Crypsis - Nackt en Damned werden ook nog gedraait, die vocals in die diss tool waren ook echt 'RADICAL REDEMPTION, FUCK YOU !! Die kicks die volgde waren echt van een andere wereld :drool:

Ook pluspuntje dat flessie water 1.5 muntje was!
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
maxje schreef:
Rest optimaal vermaakt goede sfeer en vooral positief verast over de set van Brennan Heart en Adaro. Had niet verwacht dat hier zo'n tempo in zou komen.
Wist van te voren helemaal niet wat ik mocht verwachten van deze combinatie.


Ja ziek dat Adaro Do You Want Heavy, Pattern 2 en Strike draaide!


Volgens mij was het zelfs Brennan Heart die Pattern 2 en/of Strike draaide :P
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou zomaar kunnen, op Intents draaide hij Pattern 2 ook.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
robin92 schreef:
maxje schreef:
Rest optimaal vermaakt goede sfeer en vooral positief verast over de set van Brennan Heart en Adaro. Had niet verwacht dat hier zo'n tempo in zou komen.
Wist van te voren helemaal niet wat ik mocht verwachten van deze combinatie.


Ja ziek dat Adaro Do You Want Heavy, Pattern 2 en Strike draaide!


Volgens mij was het zelfs Brennan Heart die Pattern 2 en/of Strike draaide :P

Strike waarschijnlijk niet. Daar sloot Adaro ook mee af op Invictus die zelfde avond.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Adaro heeft hier veel demo's gedraaid, maar ik denk niet dat die ene met die vrouwelijke zang de collab is!
Ook al vond ik hem prachtig!
Dj Adaro schreef:
At #KO13 we played new tracks, lot of messages about it. oa a bootleg by @djdigitalpunk (more info soon) and @EforceNL & Xpander-Liberty!
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 23:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strike kan in principe iedereen toch draaien. :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Strike kan in principe iedereen toch draaien. :P


Jammer dat die plaat het tempo zo uit je set haalt, helemaal omdat iedereen 'm erg laat draait :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grendiner schreef:
93Wesley93 schreef:
Gruwelijk feestje! Ahoy is een dikke locatie, geluid is hemels hier zeg. En man wat ben ik m'n oordoppen dankbaar.

Ging zonder al te veel verwachtingen erheen, maar heb me prima weten te vermaken van begin tot eind. Alleen dat snelle doormixen van Titan en RR, elke keer direct na de 1e climax en zelfs een paar keer na de mid intro. Sloeg nergens op..

Kun je mij mss vertellen welke oordoppen je hebt? Ik heb namelijk ook sinds kort van die dingen maar als ik ze in doe word het geluid zo erg gedempt dat je totaal niet kunt losgaan en ook klinkt het erg dof! :/

Groene Noizezz. Ik heb ze al een jaar thuis liggen ofzo maar gebruik ze pas de laatste paar feestjes serieus. Duurde een hele poos om het aan te leren, moest ook heel erg wennen eerst! Heb ze eerder ook zeker 5 feesten achter elkaar mee genomen maar keer op keer te snel weer uitgedaan.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand die reverse bass track in de set van Noisecontrollers vs A2? :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:08 
 
Hardtraxxer

bobvdvalk schreef:
Weet iemand die reverse bass track in de set van Noisecontrollers vs A2? :thumbsup:


Tuneboy - I'm bulletproof ?
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 12:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jup klopt.

Over Strike, ja da's wel waar idd. Geloof dat MiM ook een keer die hele break eruit gecut hebben in een liveset ofzo.
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 17:05 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
JefQ schreef:

Ook nog een vette diss tool van Titan.


Haha die was echt episch, een zinnetje en dan paar minute lang een kick die nergens over ging :drool:


Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten