Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

echt veel mensen hier uit de buurt die een kaartje hebben voor haghorst en nog geen 16 zijn :P ga echt lachen als die allemaal niet binnen komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 15:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag wordt ook voor alle leeftijden.
Onder de 12 zelfs gratis entree

en wordt streng op 16 jaar gecontroleerd zowel aan deur als aan de bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 16:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
kaarten zijn binnen voor haghorst ;)

styl0w schreef:
Op zondag en maandag mag ik weer met J-town mee :thumbsup:

verkoop je je kaartjes voor udenhout dan?


Sorry man, vrienden van me en hun vriendin willen toch wel graag gaan. Dus die krijgen ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
RobertV schreef:
kaarten zijn binnen voor haghorst ;)

styl0w schreef:
Op zondag en maandag mag ik weer met J-town mee :thumbsup:

verkoop je je kaartjes voor udenhout dan?


Sorry man, vrienden van me en hun vriendin willen toch wel graag gaan. Dus die krijgen ze.

ok. begrijpelijk. ;) toch bedankt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:31 
 
Hardtraxx Newbie

Poster Gessel Open Air staat ook op Partyflock vanaf vandaag: http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

youri180 schreef:
Poster Gessel Open Air staat ook op Partyflock vanaf vandaag: http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html

zal nie druk worre in gestel denk. haghorst is the place to be
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
youri180 schreef:
Poster Gessel Open Air staat ook op Partyflock vanaf vandaag: http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html

zal nie druk worre in gestel denk. haghorst is the place to be

mja, denk dat ze het allebei goed doen. vorig jaar stond moergestel ook gewoon vol, en dat terein is dubbel zo groot.

en met deze line-up is daar ook niks mis mee.

maarjah, wij staan ook in haghorst, dus voor gezelligheid... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 15:06 
 

Sanderson schreef:
RobertV schreef:
youri180 schreef:
Poster Gessel Open Air staat ook op Partyflock vanaf vandaag: http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html

zal nie druk worre in gestel denk. haghorst is the place to be

mja, denk dat ze het allebei goed doen. vorig jaar stond moergestel ook gewoon vol, en dat terein is dubbel zo groot.

en met deze line-up is daar ook niks mis mee.

maarjah, wij staan ook in haghorst, dus voor gezelligheid... :lol:


In Gessel krijgen ze het heus wel vol, laten ze daar maar heel die meute uit de hoek van oisterwijk e.d. heen gaan. Liever niet van dat kakvolk in haghorst. De mensen waar ik het mee te doen heb gaan veelal toch naar Haghorst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxxer

Gelukkig gaat Hilverhood gewoon naar Haghorst! Twee jaar op rij naar Gestel geweest maar zo gezellig als in Haghorst vorig jaar is het daar nog niet geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Het Stuiterbal
Nog geen 16 jaar maar wel een kaartje? Lever hem dan voor 13 feb. in bij Den Horst of Bij Verhoeven. Je krijgt je geld dan nog terug!


Prachtig, Mooi! Haha.. Inleveren die tickets, kinders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

haha krijg op FB net een berichtje te zien: ''wie 12 kaartjes kopen voor haghorst?''
kinders zijn allemaal nog geen 16 maar denken toch binnen te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:35 
 

styl0w schreef:
Citaat:
Het Stuiterbal
Nog geen 16 jaar maar wel een kaartje? Lever hem dan voor 13 feb. in bij Den Horst of Bij Verhoeven. Je krijgt je geld dan nog terug!


Prachtig, Mooi! Haha.. Inleveren die tickets, kinders ;)


Het zal storm lopen de komende dagen bij Verhoeven dan :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Citaat:
Het Stuiterbal
Nog geen 16 jaar maar wel een kaartje? Lever hem dan voor 13 feb. in bij Den Horst of Bij Verhoeven. Je krijgt je geld dan nog terug!


Prachtig, Mooi! Haha.. Inleveren die tickets, kinders ;)


Het zal storm lopen de komende dagen bij Verhoeven dan :P.


Zouden ze in Udenhout ook moeten doen, of is dat niet 16+?
Kunnen ze er denk ik ook een heel aantal terug verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee udenhout is geen 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 12:00 
 
Hardtraxx Newbie

Kaarten voor Stuiterbal 2012 zijn bijna uitverkocht. Mocht je nog kaarten nodig hebben dan adviseer ik je om er snel bij te zijn.
Bij Verhoeven en Den Horst in Haghorst zijn de verkoopadressen waar de laatste kaarten beschikbaar zullen zijn.

Line-up zal komende week duidelijk worden.
Verdere info te vinden op www.hetstuiterbal.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand nog kaartjes over voor udenhout? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 18:31 
 

Vik schreef:
Vrijdag dikke pre party carnaval van Hilverhood in 't Tref :cool:
Heb wel zin om lekkere commerciƫle floorfillers te gaan draaien :P


Neem je wat Kick Off posters mee? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb er hier nog een liggen die ik sowieso mee kan nemen, was em de vorige keer namelijk vergeten op te hangen bij de Ramblaz (sorry Stefan) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

natuurlijk aanwezig op de hilverhood wagen!!!!

wordt weer een super carnaval!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 03:03 
 
Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Gessel pakt groot uit dit jaar, omdat het waarschijnlijk het laatste jaar is ;).


lol waar haal jij dat vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:39 
 
Hardtraxxer

Johnny Z schreef:
natuurlijk aanwezig op de hilverhood wagen!!!!

wordt weer een super carnaval!!!

Welke dagen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 10:43 
 

vanherst schreef:
stefaneke schreef:
Gessel pakt groot uit dit jaar, omdat het waarschijnlijk het laatste jaar is ;).


lol waar haal jij dat vandaan?


Paar mensen uit de Haghorst vertelde mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
vanherst schreef:
stefaneke schreef:
Gessel pakt groot uit dit jaar, omdat het waarschijnlijk het laatste jaar is ;).


lol waar haal jij dat vandaan?


Paar mensen uit de Haghorst vertelde mij dit.

Wel lekker makkelijk om dat dan ook maar meteen voor waarheid aan te nemen en op internet te zetten..! :P
Ik moet het nog zien allemaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 12:01 
 
Hardtraxx Newbie

Als moergestel zo doorgaat dan lijkt me dat ze het nog wel even kunnen organiseren. Het is niet zo heel belangrijk waar het beste feest is.
Feit is dat er twee feesten zijn in de regio, die waarschijnlijk beide goed bezocht gaan worden.
Beide feesten hebben een eigen bepaalde sfeer. Het is aan de bezoeker om te kijken welke sfeer het beste bij hem of haar past.

Het wordt sowieso weer een mooie carnaval. Mooie feestjes met goede artiesten voor niet al te veel geld, wat wil je nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 13:28 
 
Hardtraxx Newbie

Christakoff schreef:
Als moergestel zo doorgaat dan lijkt me dat ze het nog wel even kunnen organiseren. Het is niet zo heel belangrijk waar het beste feest is.
Feit is dat er twee feesten zijn in de regio, die waarschijnlijk beide goed bezocht gaan worden.
Beide feesten hebben een eigen bepaalde sfeer. Het is aan de bezoeker om te kijken welke sfeer het beste bij hem of haar past.

Het wordt sowieso weer een mooie carnaval. Mooie feestjes met goede artiesten voor niet al te veel geld, wat wil je nog meer?


Inderdaad, een beetje raar weer die geruchten ieder jaar. Er is bewezen dat de twee evenementen prima naast elkaar kunnen bestaan. Er is dus totaal geen reden te denken dat er een van de twee mee zou stoppen?
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten