Christakoff schreef:
Als moergestel zo doorgaat dan lijkt me dat ze het nog wel even kunnen organiseren. Het is niet zo heel belangrijk waar het beste feest is.
Feit is dat er twee feesten zijn in de regio, die waarschijnlijk beide goed bezocht gaan worden.
Beide feesten hebben een eigen bepaalde sfeer. Het is aan de bezoeker om te kijken welke sfeer het beste bij hem of haar past.
Het wordt sowieso weer een mooie carnaval. Mooie feestjes met goede artiesten voor niet al te veel geld, wat wil je nog meer?
Inderdaad, een beetje raar weer die geruchten ieder jaar. Er is bewezen dat de twee evenementen prima naast elkaar kunnen bestaan. Er is dus totaal geen reden te denken dat er een van de twee mee zou stoppen?