Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kut dat er geen e-tickets zijn. moet ik weer helemaal met de brommer naar gestel :aww:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxxer

Heb je perse kaartjes nodig? geen deurverkoop?
wij zitten daar in de buurt in een huisje dat weekend.. lijkt me mooi om zondag te gaan kijken!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 00:45 
 

Hard schreef:
Heb je perse kaartjes nodig? geen deurverkoop?
wij zitten daar in de buurt in een huisje dat weekend.. lijkt me mooi om zondag te gaan kijken!


Als het uitverkocht raakt lijkt me het niet zo dat er een deurverkoop zal zijn ;).
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard schreef:
Heb je perse kaartjes nodig? geen deurverkoop?
wij zitten daar in de buurt in een huisje dat weekend.. lijkt me mooi om zondag te gaan kijken!

ja, je hebt wel kaartje nodig, anders doen ze geen voorverkoop natuurlijk.

en stefan, waarom koop je geen kaartje dan, kost 3 euro. weet je iig zeker dat je binnen kan

en Dollen Dinsdag blijft zoiezo voor alle leeftijden!
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

weet iemand hoelaat cafetaria epi open is???? ik wil er eigenlijk ff naartoe rijden maar geen zin om dalijk voor gesloten deur te staan.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
weet iemand hoelaat cafetaria epi open is???? ik wil er eigenlijk ff naartoe rijden maar geen zin om dalijk voor gesloten deur te staan.


Is al open, kom er net vandaan :P Had dat maar gezegd. Haha.. Misschien houd ik tickets over, ligt eraan of ik met Haghorst mee mag ofniet..
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kutzooi... bij epi zijn ze op. ben er net na jou geweest dan rob.

jij hebt zeker ook maar 1 kaartje of niet?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
kutzooi... bij epi zijn ze op. ben er net na jou geweest dan rob.

jij hebt zeker ook maar 1 kaartje of niet?


Nee, ik heb er meerdere. Ik kan je donderdag laten weten of ik ze te koop kan zetten. Heb er voor de zekerheid maar gwn voor al me maten meegenomen, als we met Haghorst mee mogen gaan ze te koop ;).
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ow ok. ik zoek er namelijk nog 9 hahah :aww:
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
ow ok. ik zoek er namelijk nog 9 hahah :aww:


Haha, nee 9 heb ik er niet, maar kan je waarschijnlijk wel vooruit helpen met een aantal ervan. Ik laat nog wel wat weten als ik meer weet.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
ow ok. ik zoek er namelijk nog 9 hahah :aww:

in udenhout zijn ze nog te koop
dus cruise daar gewoon ff heen
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MOCP Udenhout @MOCPudenhout
We zijn uitverkocht! Het heeft geen zin meer om nog kaarten te halen, bij geen enkel adres! Plz RT
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jup... bij haghorst maar snel erbij zijn dus.... en beek ook als daar kaarten voor komen.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:15 
 
Hardtraxxer

dus udenhout is uitverkocht?
is er op zaterdag of maandag dan nog zo'n feestje?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard schreef:
dus udenhout is uitverkocht?
is er op zaterdag of maandag dan nog zo'n feestje?

maandag www.hetstuiterbal.nl
dinsdag dollen dinsdag in hilvarenbeek maar daar is nog niks over bekend.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
RobertV schreef:
dinsdag dollen dinsdag in hilvarenbeek maar daar is nog niks over bekend.

Dat zal ook niet lang meer duren hoor. :)

dan zal ik jou bij deze gaan vertellen dat er geen voorverkoop zal plaatsvinden voor Dollen Dinsdag.
meer info volgt snel
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dus we moeten er wel een beetje optijd bij zijn als we binnen willen komen? ik neem iig aan dat de anderen een vvk houden omdat er een limiet opgelegd is door de gemeente en om teleurstelling te voorkomen?
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:35 
 

De helft van de omgeving weet niet eens dat je kaartjes moet hebben voor udenhout, en het is al uitverkocht >.<. Gelukkig heeft een vriendin van m'n zusje nog wat kaartjes gehaald in Moergestel ;).
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zaterdag vvk stuiterbal.... en de vvk punten worden ook pas zaterdag bekend gemaakt.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 19:58 
 

RobertV schreef:
zaterdag vvk stuiterbal.... en de vvk punten worden ook pas zaterdag bekend gemaakt.


Haha ja vind ik ook al scheef. Maarja ze zullen wel bij Verhoeven en in Middelbeers te verkrijgen zijn.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
ik neem iig aan dat de anderen een vvk houden omdat er een limiet opgelegd is door de gemeente en om teleurstelling te voorkomen?


Reden om geen voorverkoop te doen zou zijn om iedereen dezelfde kans te geven om erbij te zijn.
Bericht Geplaatst op 17 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
RobertV schreef:
zaterdag vvk stuiterbal.... en de vvk punten worden ook pas zaterdag bekend gemaakt.


Haha ja vind ik ook al scheef. Maarja ze zullen wel bij Verhoeven en in Middelbeers te verkrijgen zijn.

ik hoop het.... maar ik ga dr toch wel halen.
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was zowiezo slecht geregeld. Ik kon in het begin ook nergens vinden wat de vvk-punten voor Udenhout waren.

Maar ik had ook ergens gehoord dat vorig jaar daar ongeveer 6.500 man stond en dat ze er dit jaar maar 3.500 willen hebben staan. Dat zou wel n hoop qua druk en ruzies schelen.


N vriendin van me zoekt nog 3 kaartjes, dus als iemand er nog kwijt moet... :)
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Het was zowiezo slecht geregeld. Ik kon in het begin ook nergens vinden wat de vvk-punten voor Udenhout waren.

Maar ik had ook ergens gehoord dat vorig jaar daar ongeveer 6.500 man stond en dat ze er dit jaar maar 3.500 willen hebben staan. Dat zou wel n hoop qua druk en ruzies schelen.


N vriendin van me zoekt nog 3 kaartjes, dus als iemand er nog kwijt moet... :)

Lol, dadelijk staan ze voor 10 euro per stuk op marktplaats :P
Bericht Geplaatst op 18 jan 2012 10:21 
 
Hardtraxxer

Sanderson schreef:
marsiascout schreef:
Het was zowiezo slecht geregeld. Ik kon in het begin ook nergens vinden wat de vvk-punten voor Udenhout waren.

Maar ik had ook ergens gehoord dat vorig jaar daar ongeveer 6.500 man stond en dat ze er dit jaar maar 3.500 willen hebben staan. Dat zou wel n hoop qua druk en ruzies schelen.


N vriendin van me zoekt nog 3 kaartjes, dus als iemand er nog kwijt moet... :)

Lol, dadelijk staan ze voor 10 euro per stuk op marktplaats :P

Haha ja denk dat veel mensen er nog best wat voor willen betalen ;p
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten