Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:44 
 
Hardtraxxer

Super Carnaval gehad, op een paar dingen na.

Ik ben maandag in gessel geweest.
Op zich prima vermaakt maar ik vond wel dat er super veel kleine kinderen rondliepen. Deze stonden eig alleen maar in de weg.
Setje van Psyko punkz vond ik niet bijzonder. Draaide de shit die verwachte. Gelukkig kwam daarna B-Front nog draaien. Pff wat een lekkere set weer.
Helaas ben ik een maar een paar uur op Dollen dinsdag geweest omdat ik daarna moest gaan werken. Baal hier nog steeds van.
Volgend jaar sws weer aanwezig alleen dan miss in haghorst ipv Gessel. Maar da zien we dan wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Super Carnaval gehad, op een paar dingen na.

Ik ben maandag in gessel geweest.
Op zich prima vermaakt maar ik vond wel dat er super veel kleine kinderen rondliepen. Deze stonden eig alleen maar in de weg.

lekker naar haghorst komen dan. de meeste waren al geschrokken van de berichten over haghorst op de social media dat er strenge controle zou zijn dus zijn bijna alle 13-14-15 jarige naar gessel gegaan omdat ze daar toch nergens naar kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 23:15 
 

RobertV schreef:
Henkiev112 schreef:
Super Carnaval gehad, op een paar dingen na.

Ik ben maandag in gessel geweest.
Op zich prima vermaakt maar ik vond wel dat er super veel kleine kinderen rondliepen. Deze stonden eig alleen maar in de weg.

lekker naar haghorst komen dan. de meeste waren al geschrokken van de berichten over haghorst op de social media dat er strenge controle zou zijn dus zijn bijna alle 13-14-15 jarige naar gessel gegaan omdat ze daar toch nergens naar kijken.


Haha ja, mooi was dat. Bijna geen een enkele onder de 16 gezien buiten degene die zelf uit haghorst komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
RobertV schreef:
Henkiev112 schreef:
Super Carnaval gehad, op een paar dingen na.

Ik ben maandag in gessel geweest.
Op zich prima vermaakt maar ik vond wel dat er super veel kleine kinderen rondliepen. Deze stonden eig alleen maar in de weg.

lekker naar haghorst komen dan. de meeste waren al geschrokken van de berichten over haghorst op de social media dat er strenge controle zou zijn dus zijn bijna alle 13-14-15 jarige naar gessel gegaan omdat ze daar toch nergens naar kijken.


Haha ja, mooi was dat. Bijna geen een enkele onder de 16 gezien buiten degene die zelf uit haghorst komen.

Idd maar er werdt ook niet streng gecontroleerd! Nouja we kwamen wel met 3 geluidswagens aan. Dat scheelde ook veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 00:16 
 

De organisatie wouw gewoon absoluut geen gezeik krijgen met de officieele instanties denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:28 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
Henkiev112 schreef:
Super Carnaval gehad, op een paar dingen na.

Ik ben maandag in gessel geweest.
Op zich prima vermaakt maar ik vond wel dat er super veel kleine kinderen rondliepen. Deze stonden eig alleen maar in de weg.

lekker naar haghorst komen dan. de meeste waren al geschrokken van de berichten over haghorst op de social media dat er strenge controle zou zijn dus zijn bijna alle 13-14-15 jarige naar gessel gegaan omdat ze daar toch nergens naar kijken.

Mijn plannen waren al om volgend jaar naar haghorst te gaan. Veel goede verhalen over gehoord en veel bekenden van mij waren daar ook te vinden. Maar dat duurt nog ff dus eerst maar eens een paar andere mooie feestjes gaan bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 12:30 
 
Hardtraxx Newbie



Sfeer zat er goed in op Gessel Open Air, prima vermaakt! Volgend jaar ook 16+ hoorde ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gessel was officieel al 16+ dit jaar hoor.... alleen ze keken nog steeds nergens naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxxer

Gessel Open Air was geen 16+ dit jaar, kijk maar op de website. Ze zeiden eerst dat het 16 was om inderdaad de `kleineĀ“ kinderen te weren.. alleen eigenlijk mochten ze wel binnen alleen geen drank.. (waar niet naar werd gekeken want een ik kreeg drank mee..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:38 
 
Hardtraxxer

youri180 schreef:


Sfeer zat er goed in op Gessel Open Air, prima vermaakt! Volgend jaar ook 16+ hoorde ik


Haha, mijn vriedengroep staat er wel op behalve ikzelf.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:09 
 

Zat bekenden op die aftermovie. Maar wat had CV Stop een lelijke wagen zeg :/. BTW, leuk dat ze een stage hebben gemaakt maar het is wel heel erg schraal aangekleed! Wel goed vol daar, dat hebben ze dan wel weer goed voor elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Zat bekenden op die aftermovie. Maar wat had CV Stop een lelijke wagen zeg :/. BTW, leuk dat ze een stage hebben gemaakt maar het is wel heel erg schraal aangekleed! Wel goed vol daar, dat hebben ze dan wel weer goed voor elkaar.


Het was ook gewoon precies dezelfde stage als vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
stefaneke schreef:
Zat bekenden op die aftermovie. Maar wat had CV Stop een lelijke wagen zeg :/. BTW, leuk dat ze een stage hebben gemaakt maar het is wel heel erg schraal aangekleed! Wel goed vol daar, dat hebben ze dan wel weer goed voor elkaar.


Het was ook gewoon precies dezelfde stage als vorig jaar.

wij zijn dit jaar en vorig jaar niet in gestel geweest dus da weten wij nie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 14:41 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Klein eteaser van Hilverhood / Dollen Dinsdag aftermovie. (De aftermovie zelf komt online na de After Party)

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En de volle bak aftermovie

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie aftermovie weer dit jaar! Ziet er echt netjes uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de meesten uit de omgeving dit al wel hebben gelezen, maar toch:

Citaat:
Dollen Dinsdag 'de klos' in nieuw Beeks beleid
HILVARENBEEK - Het nieuwe evenementenbeleid is een feit in Hilvarenbeek. Het heeft even geduurd maar uiteindelijk was de raad unaniem in het vaststellen van de nieuwe regels van het evenementenbeleid.

"Het is een mooi voorbeeld geworden van hoe ons nieuwe vergadersysteem werkt", merkte Sanne Abrahams (HOI) op voordat elke partij het groene licht gaf aan de gemeente om van de de richtlijnen, regels te maken. De grote struikelblokken: de eindtijden van evenementen en het aantal toegestane decibel.
Het college kwam uiteindelijk tegemoet met het wijzigen van de eindtijd naar 02.00 uur in het weekend en 00.00 uur doordeweeks, op de hoop het voorstel door de raad te krijgen.
Het aantal decibel werd niet verhoogd. Tachtig decibel is de norm, ondanks het betoog van Jan van Poppel (Dollen Dinsdag). "Wij hebben moeten inleveren op dit nieuwe beleid. Dollen Dinsdag is de klos", reageert Van Poppel op het nieuws. "Ergens hadden we gehoopt dat er voor ons een uitzondering gemaakt zou worden, maar helaas."

Lees meer over de raadsvergadering waar het besluit werd genomen en alle nieuwe regels op een rijtje in het Brabants Dagblad van woensdag 4 april.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja echt klote, las het vanochtend inderdaad :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

80dB :lol: dan hoef je geen muziek meer aan te zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mag schreeuwen dan ook al niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2012 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://hobby.marktplaats.nl/overige-hob ... wagen.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 20:11 
 

Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten