Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:12 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Casey schreef:
De jaren hiervoor was toch gwn geen minimum voor Plein open Air? En Gessel weet ik zeker:
http://partyflock.nl/party/215119:Gessel_Open_Air.html


De jaren hiervoor niet, want ik ben er onder de 16 ook nog geweest. Verder heb ik gehoord dat dit het laatste jaar zal worden voor Gessel Open Air. Haghorst is takin' over :P.


Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nja, als de namen kloppen die ik heb gehoord voor Gessel, vind ik het helemaal geen ramp om daarheen te moeten dit jaar.. ^^
enja, Haghorst heeft het gewoon goed voor elkaar, terecht ook! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:26 
 

Casey schreef:
Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjes :thumbup:


Of je smokkelt jezelf naar binnen.

pecola-tje schreef:
nja, als de namen kloppen die ik heb gehoord voor Gessel, vind ik het helemaal geen ramp om daarheen te moeten dit jaar.. ^^
enja, Haghorst heeft het gewoon goed voor elkaar, terecht ook! :thumbup:


Daar in Moergestel mis je dan natuurlijk de Haghorstse gezeligheid :evil:. Alhoewel ik niet weet hoe dat in Haghorst overkomt deze editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Citaat:
stefaneke schreef:
Casey schreef:
Oke haha, jammer na je nog 2 jaartjes :thumbup:


Of je smokkelt jezelf naar binnen.



Hoe zou ik dat kunnen doen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

er is geen minimumleeftijd bij open air toch? dat is iig nieuw voor mij. ze letten daar nergens op. maar beter kom je gewoon naar haghorst. http://partyflock.nl/party/215092:Het_Stuiterbal.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gessel open air is dit jaar inderdaad 16+, staat ook op de site. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
gessel open air is dit jaar inderdaad 16+, staat ook op de site. :thumbup:


Ik snap dat wel! Bij een normaal evenement is dit ook zo, en een feest van een paar 1000 man mag toch echt wel is strengere regels krijgen als de laatste paar jaar. 2 Jaar geleden stonden ze nog met bierkratten te gooien op gessel open air, als er een hek omheen staat en er is bewaking kun je die sippe gasten er dus ook gewoon uit zetten. Goede zaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste artiest van Gessel Open Air net openbaar bekend gemaakt door de organisatie, B-Front! ^^

Nog even wachten op de bekendmaking van de 2 andere heerlijke namen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran

Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....

klopt, en afterparty met Darkraver in t Draaiboompje!
Maar volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt allebei :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Timmer schreef:
Alpha Twins komt ook in Moergestel volgens mij....

klopt, en afterparty met Darkraver in t Draaiboompje!
Maar volgens mij is dat nog niet bekend gemaakt allebei :whistle:

Ow ik hoorde vandaag ook iets over een held van fusion ook in t draaiboompje....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2012 21:48 
 

The Jack of Sound?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
Zwaar kut boven de rivieren lijkt me :lol:


In Twente word ook carnaval gevierd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 19:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Code:
MOCPudenhout
Zaterdag gaan de kaartjes in de VVK bij de verschillende VVK-adressen. Voor maar 3 euro heb je je kaartje inclusief een gratis consumptie!


Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Code:
MOCPudenhout
Zaterdag gaan de kaartjes in de VVK bij de verschillende VVK-adressen. Voor maar 3 euro heb je je kaartje inclusief een gratis consumptie!


Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.

Wtf hoezo kaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:34 
 

styl0w schreef:
Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.


Idd, maarja Haghorst had de laatste weken wat anders aan hun hoofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
styl0w schreef:
Hmmm, hopen dat we binnenkort horen of we met J-town mee mogen. Had eerder een deurverkoop dan vvk verwacht eigenlijk.


Idd, maarja Haghorst had de laatste weken wat anders aan hun hoofd.

Helaas wel ja. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.


Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 22:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
RobertV schreef:
stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.


Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.

Dat zal hier in Haaren wel tegenvallen als ze daar aankomen. Ken er een paar die nog geen 16 zijn. Maar wat je al zegt 13 jarige zijn dan echt irritant. Hoop dat het net zo weer geniaal wordt als het afgelopen jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 01:15 
 

styl0w schreef:
RobertV schreef:
stuiterbal ook 16+. opzich best nice dan staan er iig geen mannekes van 13 jaar binnen maar ik snap aan de andere kant ook best dat hun carnaval willen vieren.


Carnaval vieren ze dan 's avonds maar ergens in de kroeg. Als die jong 's middags al aan het drinken zijn, zijn ze 's avonds niet meer te genieten. Irritant. Bovendien is het heel simpel, beter gewoon 16+ entree, dan het risico lopen dat er allemaal jeugd onder de 16 aan de drank gaat. Dan kun je meteen dag zeggen tegen een nieuwe vergunning.


Dat zei ik ook al op PF
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:22 
 
Hardtraxxer

Ik snap jullie wel hoor, dat het beter is om Stuiterbal en Gessel open air 16+ te maken, alleen wij jeugd van 13 á 14 jaar waar moeten wij heen? Hier in Haaren is er `Generation´ en dat noemen ze dan `Leuke´ muziek nou ik als die-hard Hardstyle Fan heb daar niks te zoeken met hun `Leuke Muziek´ gelukkig is Plein Mega Outdoor geen minimum leeftijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Juist.. xd

Voor de geinteresseerden, MOCP (pleinfeest in Udenhout) is bijna uitverkocht, dus als je erheen wil, koop snel je kaartje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:33 
 

Nou maar hopen dat het snel bekend wordt gemaakt ofdat ik met J-Town mee mag op zondag, anders zit ik zonder kaartje voor Udenhout >.<.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Nou maar hopen dat het snel bekend wordt gemaakt ofdat ik met J-Town mee mag op zondag, anders zit ik zonder kaartje voor Udenhout >.<.

anders koop je er toch 1 voor de zekerheid?
kunt m daarna altijd nog wel verkopen aan iemand als je met ze mee mag ;)
en die 3 euro extra is toch niet zo'n probleem lijkt me..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten