Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

maxje schreef:
Henkiev112 schreef:
Aanwezig bij gessel open air.
En miss op dinsdag in hilvarenbeek.
Zondag is afhankelijk van de optocht bij ons in het dorp en of we daarna nog mogen stampen op het stationsplein. Anders ga ik naar udenhout. maar dat zie ik die dag zelf nog wel.
Zijn altijd wel leuke feestjes :P

Toevallig uit Best? :P Stampen op het stationsplein mag van mij wel weer gebeuren dit jaar daar :$


Ja ik kom uit Best ;)
Keer echt stampen mag iid wel weer. Vorig jaar was op zich wel lachen maar was niet super ofzo.
Ik heb gehoord dat er extra dranghekken enzo komen om de jeugd op het station in bedwang te houden. Ook komt er wss politie in burger en mag men geen alcohol drinken ofzoiets. Als dit echt zo is dan zou dat echt een grap zijn. Maarja we zullen zien.
De gemeente zal wel weer lopen zeiken over van alles en nog wat na afloop. De komende weken de krant goed in de gaten houden en kijken of ze er iets over vermelden ofniet.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

Tjah vorig jaar moest alles ineens binnen afgezet terrein plaats vinden, maar geen alcohol zal de grap van het jaar zijn :/
En tjah de gemeente hier zeikt altijd. Ben niks anders meer gewend van ze.
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:18 
 
Hardtraxxer

Jullie in Best moeten geluk hebben dat jullie iets hebben in je Dorp met Hardstyle, in Haaren hebben wij niks wat te maken heeft met Hardstyle tijdens Carnaval.. :(
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 23:27 
 

Casey schreef:
Jullie in Best moeten geluk hebben dat jullie iets hebben in je Dorp met Hardstyle, in Haaren hebben wij niks wat te maken heeft met Hardstyle tijdens Carnaval.. :(


Morgen Twisted als pre-party! ^^
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 01:04 
 
Hardtraxxer

Ik ben ook blij dat we iets hebben maar eerst was het veel vetter.
Dat zou iid een grap zijn maar ik zie ze het best doen.
Ik wacht het wel af wat ze gaan doen bij de knoop.
In de todo is het wel afterparty maar daar ga ik sws nie heen als ik die line-up zie dan ga ik liever ergens zuipen
Bericht Geplaatst op 04 feb 2012 02:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Casey schreef:
Jullie in Best moeten geluk hebben dat jullie iets hebben in je Dorp met Hardstyle, in Haaren hebben wij niks wat te maken heeft met Hardstyle tijdens Carnaval.. :(


Morgen Twisted als pre-party! ^^

Ja idd Twisted.
Wat een grapjes zeg.
Zaterdag na de optocht staat Los Pols bij Cafe Den Bartel altijd hardstyle te draaien. Dat mag officieel niet maar doen het toch. Maar zeg niet dat er niks wordt georganiseerd qua hardstyle hoor!! het licht eraan welke groep je zit/mee gaat!
Maar Maandag en Dinsdag de Willy Wally dweiltour wordt ook aardig wat hardstyle gedraait. Daarna gaan we (bijna iedereen) naar Haghorst en Helvoirt. Dat is een en al hardstyle. Zeg niet dat er niks georganiseerd word qua hardstyle!
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
stefaneke schreef:
Casey schreef:
Jullie in Best moeten geluk hebben dat jullie iets hebben in je Dorp met Hardstyle, in Haaren hebben wij niks wat te maken heeft met Hardstyle tijdens Carnaval.. :(


Morgen Twisted als pre-party! ^^

Ja idd Twisted.
Wat een grapjes zeg.
Zaterdag na de optocht staat Los Pols bij Cafe Den Bartel altijd hardstyle te draaien. Dat mag officieel niet maar doen het toch. Maar zeg niet dat er niks wordt georganiseerd qua hardstyle hoor!! het licht eraan welke groep je zit/mee gaat!
Maar Maandag en Dinsdag de Willy Wally dweiltour wordt ook aardig wat hardstyle gedraait. Daarna gaan we (bijna iedereen) naar Haghorst en Helvoirt. Dat is een en al hardstyle. Zeg niet dat er niks georganiseerd word qua hardstyle!


Da klopt, maar ik heb het over Haaren zelf.. dan hebben we dat illegale stampen bij Den Bartel.. maar voor de rest? Niks zoals Stuiterbal of Gessel Open air.. aangezien Haaren daar wel genoeg ruimte voor heeft..
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 18:42 
 
Hardtraxxer

Van http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/streng ... zA.twitter
Citaat:
Strenge regels carnavalswagens in regio

TILBURG - De politie gaat met carnaval streng controleren op overlast en gevaarlijke situaties rond carnavalswagens en platte geluidswagens. De boetes kunnen oplopen van 120 euro en 220 euro, tot in beslagname van de wagen.

De maatregelen worden genomen na incidenten in het verleden. De regels gelden voor Tilburg, Oisterwijk, Goirle, Haaren en Hilvarenbeek. Dat hebben de burgemeesters van die gemeenten afgesproken. De regels in Tilburg veranderen niet, maar worden wel strakker gehandhaafd.

Alleen tijdens het evenement of de optocht mogen zich mensen op de kar of tractor bevinden. Daarnaast mag geluid alleen tijdens de optocht uit de speakers op de wagens knallen: ervoor en erna moeten ze uit. Bij herhaaldelijke overtredingen kunnen de wagens in beslag genomen worden.
Vooral geluidswagens, soms niet meer dan platte karren met drinkende jongeren erop, zorgen nog wel voor irritatie tijdens carnavalsevenementen. Als problemen met geluidswagens zich blijven voordoen, overwegen de burgemeesters ze zelfs helemaal in de ban te doen.

Lees dinsdag meer in het Brabants Dagblad

© Brabants Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.


Tja das mooi klote voor mensen die op een stampwagen staan..
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:09 
 

Wij staan niet op carnavalswagens, wij staan op vrachtwagen trailers :cool:
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 19:10 
 

ze moeten niet zeiken daar, ze geven vergunning af voor zo'n feest dan moeten ze ook die karren toestaan..
stelletje gemeentelijke azijnzeikers... bah
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En t zijn altijd n paar van die oude mensen die lopen te miepen. Alsof ze vroeger zelf nooit lol hebben gehad.

En tjaah, dan gaan die jongeren dalijk overdag de straat op ipv op zon wagen. Dan krijg je alleen maar meer gezeik, dus echt iets op lossen doen ze zo niet.
Bericht Geplaatst op 06 feb 2012 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik denk dat het wel mee valt. Ze proberen iedereen "bang" te maken. En de Willy Wally Dweil toer gaat ook gewoon door. Dus ik zou zeggen niks aan de hand!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 00:15 
 
Hardtraxxer

Casey schreef:
Van http://bd.nl/nieuws/tilburg-stad/streng ... zA.twitter
Citaat:
Strenge regels carnavalswagens in regio

TILBURG - De politie gaat met carnaval streng controleren op overlast en gevaarlijke situaties rond carnavalswagens en platte geluidswagens. De boetes kunnen oplopen van 120 euro en 220 euro, tot in beslagname van de wagen.

De maatregelen worden genomen na incidenten in het verleden. De regels gelden voor Tilburg, Oisterwijk, Goirle, Haaren en Hilvarenbeek. Dat hebben de burgemeesters van die gemeenten afgesproken. De regels in Tilburg veranderen niet, maar worden wel strakker gehandhaafd.

Alleen tijdens het evenement of de optocht mogen zich mensen op de kar of tractor bevinden. Daarnaast mag geluid alleen tijdens de optocht uit de speakers op de wagens knallen: ervoor en erna moeten ze uit. Bij herhaaldelijke overtredingen kunnen de wagens in beslag genomen worden.
Vooral geluidswagens, soms niet meer dan platte karren met drinkende jongeren erop, zorgen nog wel voor irritatie tijdens carnavalsevenementen. Als problemen met geluidswagens zich blijven voordoen, overwegen de burgemeesters ze zelfs helemaal in de ban te doen.

Lees dinsdag meer in het Brabants Dagblad

© Brabants Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.


Tja das mooi klote voor mensen die op een stampwagen staan..


Denk dat dit allemaal wel mee zal vallen...
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 11:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wij hebben de regels voor 2012 allang binnen.
en daar kunnen we best mee werken.

Dit artikel is meer om iedereen ff goed af te schrikken.

dus komt wel goed!
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

Sanderson schreef:
wij hebben de regels voor 2012 allang binnen.
en daar kunnen we best mee werken.

Dit artikel is meer om iedereen ff goed af te schrikken.

dus komt wel goed!

mooi :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxxer

Gelukkig :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tja, toch denk ik dat het over een jaar of 3 afgelopen zal zijn met de stampwagens.. Dus dan nemen we het er maar extra van! :beer:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ ShaG schreef:
Tja, toch denk ik dat het over een jaar of 3 afgelopen zal zijn met de stampwagens.. Dus dan nemen we het er maar extra van! :beer:

mag hopen dat we dat halen :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
DJ ShaG schreef:
Tja, toch denk ik dat het over een jaar of 3 afgelopen zal zijn met de stampwagens.. Dus dan nemen we het er maar extra van! :beer:

mag hopen dat we dat halen :)

Ik ben ook bang van niet :cry:
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Sanderson schreef:
DJ ShaG schreef:
Tja, toch denk ik dat het over een jaar of 3 afgelopen zal zijn met de stampwagens.. Dus dan nemen we het er maar extra van! :beer:

mag hopen dat we dat halen :)

Ik ben ook bang van niet :cry:

Wat zou ik dan toch moeten doen met carnaval? Afgelopen 4 jaar stond ik 80% van me carnaval zeker op een wagen. Daarna de kroeg in is vaak een enorme anti climax
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad Marco. Als de stampwagens verboden worden is carnaval geen carnaval meer...
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo ist! Dan maar illegaal stampen met carnaval...
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 19:58 
 

Joykill schreef:
Inderdaad Marco. Als de stampwagens verboden worden is carnaval geen carnaval meer...


Niet zoals wij het kennen iig kijk eens naar de rest van Brabant :P.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Joykill schreef:
Inderdaad Marco. Als de stampwagens verboden worden is carnaval geen carnaval meer...


Niet zoals wij het kennen iig kijk eens naar de rest van Brabant :P.


Ik heb nog nooit buiten deze omgeving carnaval gevierd, dus ik heb geen idee hoe het er in andere steden/dorpen aan toe gaat, maar ik verwacht dat het daar tegenvalt vergeleken hier :P
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zonder wagens valt er 's middags toch nog steeds wat te organiseren? Entree kosten zullen dan wat hoger liggen, maar voor mij geen probleem. Verveel me anders heel de dag kapot met carnaval :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten