Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Zonder wagens valt er 's middags toch nog steeds wat te organiseren? Entree kosten zullen dan wat hoger liggen, maar voor mij geen probleem. Verveel me anders heel de dag kapot met carnaval :P


Gewoon illegaal feestjes geven in de bossen bij Gorp en Roovert, zoals ze altijd in met pasen doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:35 
 

En dan krijgen we legendarische feesten waarbij we collectief boxen huren/inzamelen en door heel het dorp neerzetten en aan elkaar aansluiten. Heel het dorp één groot feest :woot:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Er worden dit jaar maar een aantal geluidswagens geweigert in de optocht in Udenhout. Dat betekend voor heel veel groepen daar niet aan mee mogen doen. Nu gaan ze waarschijnlijk naar Moergestel of naar Hilvarenbeek! Om daarna naar het pleinfeest in Udenhout te gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 10:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als de wagens verboden worden komt er vanzelf wel wat anders.
maar laten we eerst nog ff genieten van de tijd dat we mogen rijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Over twee weken word ik nu pas wakker waarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 16:41 
 
Hardtraxx Newbie

Ik kan je verzekeren dat Gessel open Air niet stopt na dit jaar. Het is ieder jaar maar de vraag of er een vergunning word gegeven dat is bij alle buiten evenementen tijdens carnaval. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

Cvverweg schreef:
Ik kan je verzekeren dat Gessel open Air niet stopt na dit jaar. Het is ieder jaar maar de vraag of er een vergunning word gegeven dat is bij alle buiten evenementen tijdens carnaval. :thumbup:


Kun je nu nog niets over zeggen. Ligt puur aan wat de gemeentes willen volgend jaar en aan de organisatie van Gessel Open Air. Dus er is nu nog niets te verzekeren.

Maar post onder je eigen naam i.p.v. onze groepsnaam s.v.p.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran

Het zit er toch aan te komen dat dit een keer moet gaan stoppen.

Misschien krijg je dan gewoon een soort tentfeest ergens op een weiland waar elke groep zijn eigen avond krijgt om wat te organiseren ofz, maar dan moeten we daar wel weer met het fiestke naar toe....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2012 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mensen die toevallig wete of er iets Hardstyle achtigs in Maastricht is tijdens carnaval..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Mensen die toevallig wete of er iets Hardstyle achtigs in Maastricht is tijdens carnaval..?

:lol: :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!

Zal het je nog sterker vertellen, de groepen uit Hilvarenbeek zijn niet eens welkom in de optocht in Hilvarenbeek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!


in moergestel zijn alle wagens welkom volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Sanderson schreef:
dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!

Zal het je nog sterker vertellen, de groepen uit Hilvarenbeek zijn niet eens welkom in de optocht in Hilvarenbeek...


De pezerikken stellen zoiezo niks voor. Ze doen allemaal groot maar die optocht is waardeloos, de organisatie, het bestuur, niks valt daar te regelen, iedereen houd het hand boven elkaars hoofd.. Als ze Esbeek niet Hadden zou die optocht ook niks zijn, dat zien ze helaas zelf niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Sanderson schreef:
dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!

Zal het je nog sterker vertellen, de groepen uit Hilvarenbeek zijn niet eens welkom in de optocht in Hilvarenbeek...


De pezerikken stellen zoiezo niks voor. Ze doen allemaal groot maar die optocht is waardeloos, de organisatie, het bestuur, niks valt daar te regelen, iedereen houd het hand boven elkaars hoofd.. Als ze Esbeek niet Hadden zou die optocht ook niks zijn, dat zien ze helaas zelf niet in.

idd, en dat ze die optocht maar eens wat korter maken qua route! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Sanderson schreef:
dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!

Zal het je nog sterker vertellen, de groepen uit Hilvarenbeek zijn niet eens welkom in de optocht in Hilvarenbeek...


De pezerikken stellen zoiezo niks voor. Ze doen allemaal groot maar die optocht is waardeloos, de organisatie, het bestuur, niks valt daar te regelen, iedereen houd het hand boven elkaars hoofd.. Als ze Esbeek niet Hadden zou die optocht ook niks zijn, dat zien ze helaas zelf niet in.

Dat heb je toch wel fout, dat de optocht niet tof is betekend niet dat de pezerikken alles slecht regelen. 1/3 van de organisatie achter Dollen Dinsdag is Pezerikken. en zonder hen zou er echt geen Dollen Dinsdag zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

Met dat deel heb ik dan nog nooit te maken gehad. Toen wij nog een wagen bouwden hebben we echt 0.0 medewerking gehad van ze :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:37 
 
Hardtraxxer

De gemeente Haaren werkt ook weer lekker mee.. De Michel versiert de binnenkant van de michel nu al 12 jaar, en dit jaar moet het opeens weg voor de brandveiligheid..

Citaat:
Minder kratten in Haarens café De Michel
HAAREN
- "Zo kun je toch niet ondernemen?" Uitbater Mike Michels van Eetcafé en Zalen De Michel in Haaren is boos.

Laaiend, omdat hij op last van de brandweer en de gemeente Haaren het hele interieur van bierkratten weer uit zijn kasteel van lege bierkratten moet halen, waartoe hij de afgelopen weken zijn café had omgebouwd.
Wat Michels vooral steekt is dat hij pas donderdagmorgen om tien uur definitief te horen kreeg, dat alle kratten van binnen er weer uit moeten.
"De zaak versieren met bierkratten aan de binnenkant deden we al twaalf jaar. Dit jaar voor het eerst buiten."Een gesprek donderdagmiddag met de Haarense wethouder Johan van den Brand bood Michels geen soelaas.
Districtscommandant Carolien Angevaren van de brandweer Den Bosch en e.o. zegt niet te weten hoe de carnavalsversiering er vroeger uitzag bij De Michel.

Vrijdag meer in het Brabants Dagblad.

© Brabants Dagblad 2012, op dit artikel rust copyright.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:40 
 
Hardtraxxer

Ow sorry Dennis, zie nu pas dat je dit al had gepost in het topic van Twisted :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Ow sorry Dennis, zie nu pas dat je dit al had gepost in het topic van Twisted :/

Het heeft niks met hardstyle te maken. Dus het hoort hier eigenlijk niet thuis. Buiten dat is dit heel erg jammer. Het zag er zo geniaal uit op Twisted
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 01:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sanderson schreef:
Wesz91 schreef:
Mensen die toevallig wete of er iets Hardstyle achtigs in Maastricht is tijdens carnaval..?

:lol: :x


Dus, tell me, wat is er mis met jou probleem..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 14:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is echt heel jammer dat alles weer afgebroken moet worden. Het zag er echt heel leuk uit.

De reden was blijkbaar dat wanneer er brand uitbrak, de kratten zouden kunnen smelten en er brandend plastic op de mensen kan vallen. Iedereen is er toch al lang uit voordat zo'n brand zo ver geescaleerd is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 15:21 
 

Alleen de binnenkant moet worden afgebroken. Aan de buitenkant mag het blijven staan ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zondag met carnaval is er ook weer iets te doen in Best op het stationsplein.
gratis entree. 16:30 t/m 20:30

Line up:
feestdjruud
oliver san
vatokonnie
nick westlake
mc flurry
it all started in the 90's DJ team
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Het is echt heel jammer dat alles weer afgebroken moet worden. Het zag er echt heel leuk uit.

De reden was blijkbaar dat wanneer er brand uitbrak, de kratten zouden kunnen smelten en er brandend plastic op de mensen kan vallen. Iedereen is er toch al lang uit voordat zo'n brand zo ver geescaleerd is?

Die kratten aan de binnenkant doen ze al jaren volgens mij. Tenminste dat kan ik me nog herinneren van de Twisted edities in Haaren waar ik ben geweest...
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten