Sanderson schreef:
dennis schreef:
De groepen die uit Haaren komen zijn niet welkom tijdens de optochten in Udenhout en Hilvarenbeek. Nu hopen we dat we in Moergestel nog mee mogen doen. Anders hebben we toch een klein probleempje!
Zal het je nog sterker vertellen, de groepen uit Hilvarenbeek zijn niet eens welkom in de optocht in Hilvarenbeek...
De pezerikken stellen zoiezo niks voor. Ze doen allemaal groot maar die optocht is waardeloos, de organisatie, het bestuur, niks valt daar te regelen, iedereen houd het hand boven elkaars hoofd.. Als ze Esbeek niet Hadden zou die optocht ook niks zijn, dat zien ze helaas zelf niet in.