Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze werden soms ook per 30 gekocht ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Ze werden soms ook per 30 gekocht ofzo...

Veel meer man. Ik ken een 1 groep die had er gelijk 80 gehaald!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja lekker, kakzooi! ik kreeg gisteren pas te horen dat je dus kaartjes moet hebben voor udenhout.. godverdomme
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag
Voor Dollen Dinsdag 2012 komt geen voorverkoop! Alleen kaarten aan de deur, vol = vol! Pls RT
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2012 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Dollen Dinsdag
Voor Dollen Dinsdag 2012 komt geen voorverkoop! Alleen kaarten aan de deur, vol = vol! Pls RT

kijk eens op de vorige pagina xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet iemand waar de kaartjes voor Hagorst worden verkocht en hoe duur zijn die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:19 
 
Hardtraxxer

Ik geloof 3 euro ps incl 1 consumptie. Gaan zondag in de vvk maar waar weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
Ik geloof 3 euro ps incl 1 consumptie. Gaan zaterdag in de vvk maar waar weet ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 13:10 
 
Hardtraxxer

RobertV schreef:
Giel H schreef:
Ik geloof 3 euro ps incl 1 consumptie. Gaan zaterdag in de vvk maar waar weet ik niet

Bron? Die van mij is namelijk een J-Town organisator ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:04 
 

Giel H schreef:
Bron? Die van mij is namelijk een J-Town organisator ;)


Eentje maar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Giel H schreef:
RobertV schreef:
Giel H schreef:
Ik geloof 3 euro ps incl 1 consumptie. Gaan zaterdag in de vvk maar waar weet ik niet

Bron? Die van mij is namelijk een J-Town organisator ;)

Udenhout is uitverkocht! a.s. zaterdag zullen de kaarten voor Het Stuiterbal in de verkoop gaan. De adressen worden zaterdag bekend gemaakt

dit stond in een tweet van het stuiterbal... of de communicatie is slecht of 1 van de 2 is aan het liegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klopt,die tweet had ik ook gezien!
communicatie zit dus niet echt goed blijkbaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vvk begint morgen ;) Tickets zijn vandaag binnen gekomen.
Er zit één 'gold' ticket bij, wat dit inhoud weet ik ook niet precies. Een leuke prijs waarschijnlijk.

Bron: Chris v. Dorst (J-town organisatie).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Giel H schreef:
Bron? Die van mij is namelijk een J-Town organisator ;)


Eentje maar? :P


Jou neef ja :P

Dan zal t wel zaterdag zijn en is sander niet goed op de hoogte haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik weet dat er kaartjes te koop zijn bij:

De Bierelier - Haghorst
Cafe de Zwaan - Middelbeers

Er zijn er vast en zeker meer, maar daar weet ik tot dusver niets vanaf.

Op zondag en maandag mag ik weer met J-town mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:35 
 
Hardtraxxer

Kaarten zijn vanaf nu verkrijgbaar bij: Den Horst & Bij Verhoeven (haghorst), Kerkzicht (diessen), Cafetaria de Ridder (hilvarenbeek), De Zwaan (middelbeers), Cafetaria de Pannenschuur (oisterwijk) en de Boerenbond (moergestel). Voor de duidelijkheid dit is dus voor Haghorst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 15:55 
 

3 dagen experimenteren met J-Town :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaarten zijn binnen voor haghorst ;)

styl0w schreef:
Op zondag en maandag mag ik weer met J-town mee :thumbsup:

verkoop je je kaartjes voor udenhout dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:07 
 
Hardtraxx Newbie

De line up voor Gessel Open Air 2012 is definitief bekent.
de Psyko Punkz, B-Front en MC Villian komen. Op de afterparty komt idd Darkraver. :thumbsup: Sweet!

Buiten zal het evenement nog groter worden als vorig jaar, 6 wagens in de kring, meer lasers/vlammenwerpers en uiteraard weer een podium voor de dj.
En in tegenstelling tot alle andere feesten geen kaartverkoop, dus gratis entree :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

youri180 schreef:
En in tegenstelling tot alle andere feesten geen kaartverkoop, dus gratis entree :yay:

net alsof die 3 euro zoveel boeit... (en je krijgt er nog een consumptie voor ook)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 19:52 
 
Hardtraxx Newbie

RobertV schreef:
youri180 schreef:
En in tegenstelling tot alle andere feesten geen kaartverkoop, dus gratis entree :yay:

net alsof die 3 euro zoveel boeit... (en je krijgt er nog een consumptie voor ook)


nee klopt, aan die 3 euro zal het niet liggen, maar er worden geen mensen teleurgesteld omdat er geen kaarten meer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:29 
 

Gessel pakt groot uit dit jaar, omdat het waarschijnlijk het laatste jaar is ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:40 
 
Hardtraxxer

Je kan binnen bij Gessel Open Air onder de 16+ :) Alleen geen bier natuurlijk.. of wel.. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 00:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Casey schreef:
Je kan binnen bij Gessel Open Air onder de 16+ :) Alleen geen bier natuurlijk.. of wel.. :innocent:

Bij gessen open air kijken ze niet zo nou. maar daar zal wel bier verkocht worden. Zelf bier meenemen wordt het negens dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 01:56 
 
Hardtraxxer

dennis schreef:
Casey schreef:
Je kan binnen bij Gessel Open Air onder de 16+ :) Alleen geen bier natuurlijk.. of wel.. :innocent:

Bij gessen open air kijken ze niet zo nou. maar daar zal wel bier verkocht worden. Zelf bier meenemen wordt het negens dit jaar.


Ja klopt ze twitterde;
Citaat:
@jonneverschure Bij ons gelden dezelfde regels als in de Horeca. Je kunt wel binnen onder de 16, maar je krijgt geen alcohol.
Maarja.. kheb wat vrienden die 16 zijn haha ;)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten