Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:20 
 

pecola-tje schreef:
Wel lekker makkelijk om dat dan ook maar meteen voor waarheid aan te nemen en op internet te zetten..! :P
Ik moet het nog zien allemaal :)



Ach ja hetzelde is met J-Town, zeggen ook al een tijdje dat ze stoppen maar blijven doorgassen. Over Gessel Open Air maak ik me niet erg zorgen. Het publiek wat daar komt is toch weer anders dan in de Haghorst, en ze krijgen het zoals ik eerder al zei echt wel vol. Ik had alleen vernomen dat de organisatoren van Gessel Open Air er niet meer zo'n zin in hadden, maarja met de gedreven mentaliteit die de carnavals groepen in de omgeving tonen zal het toch wel weer terug komen.

Als Gessel open Air zou ophouden vrees ik ook dat het Stuiterbal wel eens veel te populair kan gaan worden. Terwijl het noujuist zo leuk is omdat je in een kleine kring met bijna alleen maar vrienden en bekenden staat. Niet allemaal van dat volk wat er eigenlijk niks te zoeken heeft. Maarja dat is de afgelopen jaren volgens mij al een populaire kwestie voor de organisatoren van evenementen met carnaval geweest denk ik.

@Christ, Ik maak me er ook gewoon niet echt druk om, de organisatoren etc... moet het zelf weten. Ik ben enkel een deelnemer van het evenement en laat alles gewoon in zijn waarde. Hetzelfde met dat geruzie over "wie de mooiste wagen" heeft en "wie het meeste geluid heeft". Boeiend het is carnaval dames en heren! ;) . Ik vind het toch weer mooi hoe elk jaar de omgeving weer op zijn kop wordt gezet. Ik heb er weer zin in!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Als Gessel open Air zou ophouden vrees ik ook dat het Stuiterbal wel eens veel te populair kan gaan worden.

idd krijgen we van die udenhout/intents/rebirth taferelen bij de vvk :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jack of Sound staat op Dollen Dinsdag ;) Meer DJ's worden binnenkort aangekondigd.

Citaat:
Dollen Dinsdag @DollenDinsdag
BREAKING NEWS: 1e Hardstyle artiest van #dollendinsdag bekend! @JackofSound | morgen meer onthullingen! Pls RT & Volg ons
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 18:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jack of Sounds :thumbsup:
Ik ben benieuwd wie er morgen zal worden aangekondigd :whistle:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:29 
 

styl0w schreef:
Jack of Sound staat op Dollen Dinsdag ;) Meer DJ's worden binnenkort aangekondigd.

Citaat:
Dollen Dinsdag @DollenDinsdag
BREAKING NEWS: 1e Hardstyle artiest van #dollendinsdag bekend! @JackofSound | morgen meer onthullingen! Pls RT & Volg ons


:worship:
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Ferb schreef:
Jack of Sounds :thumbsup:
Ik ben benieuwd wie er morgen zal worden aangekondigd :whistle:

Haha jij wel :P
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belooft veel goeds! ^^
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
vanherst schreef:
stefaneke schreef:
Gessel pakt groot uit dit jaar, omdat het waarschijnlijk het laatste jaar is ;).


lol waar haal jij dat vandaan?


Paar mensen uit de Haghorst vertelde mij dit.


Stefan, miss moet je niet meteen alles doorlullen wat je te horen krijgt ;) Voorkomt veel speculaties!
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:18 
 

Timmer schreef:
Stefan, miss moet je niet meteen alles doorlullen wat je te horen krijgt ;) Voorkomt veel speculaties!


Als ik alles doorlul wat ik te horen krijg dan zou het pas een heisa zijn. Nee ik houd mijn mond gewoon.
Bericht Geplaatst op 26 jan 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
Stefan, miss moet je niet meteen alles doorlullen wat je te horen krijgt ;) Voorkomt veel speculaties!


Als ik alles doorlul wat ik te horen krijg dan zou het pas een heisa zijn. Nee ik houd mijn mond gewoon.


Nog beter je best doen :thumbup:

Krijg je een pilsje (L)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:36 
 
Hardtraxxer

La Fuente ook op Dollen Dinsdag.
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ran-D ook aanwezig
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Ran-D ook aanwezig


Ik ook :)
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Voor de duidelijkheid de complete line-up van Dollen Dinsdag

Dj Fonzz (Feest Dj)
Frank Smeekens (Zanger)
La Fuente (House Dj)
Jack of Sound (Hardstyle Dj)
Ran-D (Hardstyle Dj)

:thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

Ran-D. Nice !! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Frank Smeekens!! Gas geven Baasje :bomb:
Bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Frank Smeekens!! Gas geven Baasje :bomb:


Zeker, die zingt meestal rond de 164bpm :P
Bericht Geplaatst op 28 jan 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ferb schreef:
Timmer schreef:
Frank Smeekens!! Gas geven Baasje :bomb:


Zeker, die zingt meestal rond de 164bpm :P


Inderdaad, niet normaal he! Die screehjes die hij er ooit uit gooit, scheurt z0000 hard :worship:
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dollen Dinsdag nu ook op Partyflock

https://partyflock.nl/party/217504:Doll ... _2012.html
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:41 
 

Deepack is bevestigd voor Stuiterbal
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Deepack is bevestigd voor Stuiterbal

ja maar dat wist iedereen toch al wel...
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 15:59 
 
Hardtraxxer

Aanwezig bij gessel open air.
En miss op dinsdag in hilvarenbeek.
Zondag is afhankelijk van de optocht bij ons in het dorp en of we daarna nog mogen stampen op het stationsplein. Anders ga ik naar udenhout. maar dat zie ik die dag zelf nog wel.
Zijn altijd wel leuke feestjes :P
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Aanwezig bij gessel open air.
En miss op dinsdag in hilvarenbeek.
Zondag is afhankelijk van de optocht bij ons in het dorp en of we daarna nog mogen stampen op het stationsplein. Anders ga ik naar udenhout. maar dat zie ik die dag zelf nog wel.
Zijn altijd wel leuke feestjes :P

fijn dat je dit meld. Maar voor Udenhout moet je kaartjes hebben om binnen te komen. Alleen is het uitverkocht.
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Twitter - Deepack
Citaat:
Yeah! 20 februari weer stuiteren met @MCApster, @RuthlessNL, @DistractorNL, @DJLuna1 & @Stereotuners in Haghorst op @HetStuiterbal :D
Bericht Geplaatst op 03 feb 2012 17:23 
 
Hardtraxxer

Henkiev112 schreef:
Aanwezig bij gessel open air.
En miss op dinsdag in hilvarenbeek.
Zondag is afhankelijk van de optocht bij ons in het dorp en of we daarna nog mogen stampen op het stationsplein. Anders ga ik naar udenhout. maar dat zie ik die dag zelf nog wel.
Zijn altijd wel leuke feestjes :P

Toevallig uit Best? :P Stampen op het stationsplein mag van mij wel weer gebeuren dit jaar daar :$
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten