pecola-tje schreef:
Wel lekker makkelijk om dat dan ook maar meteen voor waarheid aan te nemen en op internet te zetten..!

Ik moet het nog zien allemaal

Ach ja hetzelde is met J-Town, zeggen ook al een tijdje dat ze stoppen maar blijven doorgassen. Over Gessel Open Air maak ik me niet erg zorgen. Het publiek wat daar komt is toch weer anders dan in de Haghorst, en ze krijgen het zoals ik eerder al zei echt wel vol. Ik had alleen vernomen dat de organisatoren van Gessel Open Air er niet meer zo'n zin in hadden, maarja met de gedreven mentaliteit die de carnavals groepen in de omgeving tonen zal het toch wel weer terug komen.
Als Gessel open Air zou ophouden vrees ik ook dat het Stuiterbal wel eens veel te populair kan gaan worden. Terwijl het noujuist zo leuk is omdat je in een kleine kring met bijna alleen maar vrienden en bekenden staat. Niet allemaal van dat volk wat er eigenlijk niks te zoeken heeft. Maarja dat is de afgelopen jaren volgens mij al een populaire kwestie voor de organisatoren van evenementen met carnaval geweest denk ik.
@Christ, Ik maak me er ook gewoon niet echt druk om, de organisatoren etc... moet het zelf weten. Ik ben enkel een deelnemer van het evenement en laat alles gewoon in zijn waarde. Hetzelfde met dat geruzie over "wie de mooiste wagen" heeft en "wie het meeste geluid heeft". Boeiend het is carnaval dames en heren!

. Ik vind het toch weer mooi hoe elk jaar de omgeving weer op zijn kop wordt gezet. Ik heb er weer zin in!