Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:13 
 
Hardtraxxer

als je als organisatie de weersvoorspelling ziet zorg je toch dat alle area's overdekt zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuken in de regen. Er is niets mooiers :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 20:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Beuken in de regen. Er is niets mooiers :loving:


Ik ben daar wel even klaar mee, na twee natte zomers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

pelkmans schreef:
als je als organisatie de weersvoorspelling ziet zorg je toch dat alle area's overdekt zijn?


Nadenken is soms best moeilijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:50 
 

b-ram schreef:
Beuken in de regen. Er is niets mooiers :loving:

hmm nog weinig ervaring mee! Het zal in ieder geval wel rustig zijn denk ik :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor weer het ook wordt ik ga onwijs veel gas geven!! :thumbsup: Jezus, wat heb ik d'r een zin in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of het hier al stond maar Theracords area is niet overdekt. Bron: organisatie.
Tijd om een tijgerponcho aan te schaffen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 08:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wel waardeloos zeg, hele zomer sta je bij de beste area's in een tent met 25 graden, zelfs TMS @ wish. Dan word het slecht weer en mag je buiten staan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

al iets bekend of b-front zeker aanwezig is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
pelkmans schreef:
als je als organisatie de weersvoorspelling ziet zorg je toch dat alle area's overdekt zijn?


Nadenken is soms best moeilijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zijn dat jij iemand quote en er niks aan toevoegt...

Heb er wel zin in, maar ik hoop wel dat het weer een beetje fatsoenlijk wordt... anders moet ik maar ff regenlaarsjes aanschaffen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Heb er wel zin in, maar ik hoop wel dat het weer een beetje fatsoenlijk wordt... anders moet ik maar ff regenlaarsjes aanschaffen ;)


Laarzen, een zwembroek en geen shirt. Stampen houdt je wel warm :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dream Village Facebook:
"Het weer ziet er voor komende zaterdag niet geweldig uit.
We zijn druk bezig om alle area's te overkappen.
De laatste tickets zijn nu nog te verkrijgen op www.dreamvillage.nl"

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:14 
 
Hardtraxx Veteran

Een maat van mij zit bij Blackburn in de klas en volgens hem gaan ze alles overkappen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
...anders moet ik maar ff regenlaarsjes aanschaffen ;)


Jij?

Jij negeert zelfs een wolkbreuk en doet net of er een hittegolf gaande is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
The Skribbler schreef:
...anders moet ik maar ff regenlaarsjes aanschaffen ;)


Jij?

Jij negeert zelfs een wolkbreuk en doet net of er een hittegolf gaande is. :P

Hahaha op Q-Base ja... waren andere... tja... 'omstandigheden' haha. Zaterdag met mijn vriendin erbij moet ik net doen alsof ik netjes ben :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
The Skribbler schreef:
...anders moet ik maar ff regenlaarsjes aanschaffen ;)


Jij?

Jij negeert zelfs een wolkbreuk en doet net of er een hittegolf gaande is. :P

Hahaha op Q-Base ja... waren andere... tja... 'omstandigheden' haha. Zaterdag met mijn vriendin erbij moet ik net doen alsof ik netjes ben :lol:


Hoezo? Gaat het inleverpunt niet door? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koene schreef:
Dream Village Facebook:
"Het weer ziet er voor komende zaterdag niet geweldig uit.
We zijn druk bezig om alle area's te overkappen.


Top service dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig inderdaad! Vind het zelf misschien nog wel vetter in een tent, brengt toch een intiemer sfeertje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:52 
 
Artiest

Basshunterzz schreef:
Voor de liefhebbers, Blackburn gaat waarschijnlijk een setje draaien met oudere tracks (2007 tot ..


Niet alles hoeft gelijk online :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Btw, nu het overdekt is alle reden om vroeg te komen en tot het einde te blijven aangezien je gegarandeerd droog blijft! :thumbup:

Blackburn schreef:
Basshunterzz schreef:
Voor de liefhebbers, Blackburn gaat waarschijnlijk een setje draaien met oudere tracks (2007 tot ..


Niet alles hoeft gelijk online :P

Ik ga nog ouder draaien, maar waarschijnlijk ook weer wat nieuwere. Maw. genoeg diversiteit tijdens mijn set. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 23:21 
 

Blackburn schreef:
Basshunterzz schreef:
Voor de liefhebbers, Blackburn gaat waarschijnlijk een setje draaien met oudere tracks (2007 tot ..


Niet alles hoeft gelijk online :P

En nu basshunterz ? Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 00:06 
 
Artiest

En-er-gy schreef:
Blackburn schreef:
Basshunterzz schreef:
Voor de liefhebbers, Blackburn gaat waarschijnlijk een setje draaien met oudere tracks (2007 tot ..


Niet alles hoeft gelijk online :P

En nu basshunterz ? Xd


allemaal naar mijn set komen zaterdag :thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten