Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:15 
 
Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. :thumbsup:


Ik denk dat heel de dag TC stage een grote HT meeting zal zijn, ondanks het weer nu super veel zin in :yay: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Benieuwd wie er zal draaien ipv B-Front, want die zal nog wel aan het revalideren zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ohja, jij gaat B2B draaien met The Skribbler ofzo toch...? Heel erg vet!

Voor zover ik weet niet.. Heb gewoon zelf de keuze uit wat ik ga draaien. :drool:

Darknezz schreef:
Edwinn schreef:
Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. :thumbsup:


Ik denk dat heel de dag TC stage een grote HT meeting zal zijn, ondanks het weer nu super veel zin in :yay: .

Maar dan wel om 12 uur komen he.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 21:00 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk veel zin in. M'n laatste hs feestje was defqon :$
is dus al weer veel te lang geleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Iemand die weet tot in hoeverre dit overdekt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 09:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weinig trek in weer een gehele dag regen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Weinig trek in weer een gehele dag regen. :/

Tik me ff aan zaterdag... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 10:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Weinig trek in weer een gehele dag regen. :/

Tik me ff aan zaterdag... :P


Komt goed! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Iemand die weet tot in hoeverre dit overdekt is?


Volgens mij was alleen the living area buiten vorig jaar, voor de rest alles binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 20:17 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Hallo, in hoeverre is dreamvillage dit jaar overdekt? Aangezien de kans op regen vrij aanwezig is? Groeten Arno

=========================================

Hoi Arno

Dream village heeft 2 overdekte area's.
Daarnaast is er nog een overkapping bij de Food. Ook delen we bij slecht weer poncho's uit.
Met vriendelijke groet,

Arno van der Star

EYE4Dance


M +31 (0)6 43003528
I http://www.eye4dance.com
E [email protected]







Nog even erachteraan vragen welke 2 dit zijn.. hopen op de fusion en theracords haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit er aan te denken hier alleen heen te gaan, genoeg mensen die me opvangen :p ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Citaat:
Hallo, in hoeverre is dreamvillage dit jaar overdekt? Aangezien de kans op regen vrij aanwezig is? Groeten Arno

=========================================

Hoi Arno

Dream village heeft 2 overdekte area's.
Daarnaast is er nog een overkapping bij de Food. Ook delen we bij slecht weer poncho's uit.
Met vriendelijke groet,

Arno van der Star

EYE4Dance


M +31 (0)6 43003528
I http://www.eye4dance.com
E [email protected]







Nog even erachteraan vragen welke 2 dit zijn.. hopen op de fusion en theracords haha


Inderdaad hopen op die twee stages ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
ArnoDekkers1995 schreef:
Citaat:
Hallo, in hoeverre is dreamvillage dit jaar overdekt? Aangezien de kans op regen vrij aanwezig is? Groeten Arno

=========================================

Hoi Arno

Dream village heeft 2 overdekte area's.
Daarnaast is er nog een overkapping bij de Food. Ook delen we bij slecht weer poncho's uit.
Met vriendelijke groet,

Arno van der Star

EYE4Dance


M +31 (0)6 43003528
I http://www.eye4dance.com
E [email protected]







Nog even erachteraan vragen welke 2 dit zijn.. hopen op de fusion en theracords haha


Inderdaad hopen op die twee stages ja!


Ben bang dat Lipstick overdekt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion en Theracords zijn open air. Dus hopen op fatsoenlijk weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zit er aan te denken hier alleen heen te gaan, genoeg mensen die me opvangen :p ?

Als jij goed springt, vang ik je wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Zit er aan te denken hier alleen heen te gaan, genoeg mensen die me opvangen :p ?


Sure thing :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

stefan_helmond schreef:
Fusion en Theracords zijn open air. Dus hopen op fatsoenlijk weer.


Jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
G1LL schreef:
Zit er aan te denken hier alleen heen te gaan, genoeg mensen die me opvangen :p ?

Als jij goed springt, vang ik je wel.


Pfoe, dat wil ik wel 's zien :P hahaha

Ik zie wel even, kijken hoe 't weer is idd, geen zin om doorweekt op een feest te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
stefan_helmond schreef:
Fusion en Theracords zijn open air. Dus hopen op fatsoenlijk weer.


Jammer..


Hopen dat het weer redelijk is dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 06:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Basshunterzz schreef:
stefan_helmond schreef:
Fusion en Theracords zijn open air. Dus hopen op fatsoenlijk weer.


Jammer..


Hopen dat het weer redelijk is dan maar.


1mm is verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaplaarzen crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nu 7,5 mm verwacht
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... ut/4058644
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat weerbericht verandert om de seconde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klopt daarom zeg ik ook "verwacht".
Zie het zaterdag ochtend wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk geen kut weer zoals op q-base. Want dan sla ik dit feest maar over helaas.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten