The Skribbler schreef:
...voor de economie is het echt wel beter dat je gewoon gaat hoor. Van de week nog een artikel over gelezen: als je de economie wilt stimuleren, moet je juist eerst meer gaan uitgeven

maa zonder geld: geen mogelijkheid om t uit te geven, want de regel voor geld: werk = geld ontvangen, geld ontvangen = betalen, etc.
maar werk is weg en de opleiding heb ik nu. duo is pas laat aangevraagd omdat ik laat ben ingestroomd.
en ergens moet bij mij bezuinigd worden want ik heb nog een auto, en die doe ik om mn leven niet weg.
daarnaast moeten rekeningen betaald blijven worden....
dusja, dan maar een zware keus maken en 2 feestjes minder in september en oktober.
