Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Thera/Delete tegelijk met YellowClaw, domper.. maargoed, verder prima TT. Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P


Yellow Claw staat tegenwoordig overal, Thera vs. Delete zal je niet vaak tegenkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 16:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Yellow Claw staat tegenwoordig overal, Thera vs. Delete zal je niet vaak tegenkomen.

Niet als je in principe alleen naar Hardstyle evenementen gaat :P Maargoed, Thera & Delete gaan sowieso voor, of ik moet me op dat moment nog bedenken.

The Skribbler schreef:
Wesz91 schreef:
Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P

Haha, precies hetzelfde hier :P


Houd ze eigenlijk ook niet echt van de muziek, of dat wel..? anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha ik denk dat onze vriendinnen het goed met elkaar kunnen vinden dan. Gaan wij gewoon samen het festival rond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 07:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wesz91 schreef:
Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P

Haha, precies hetzelfde hier :P


Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 07:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;p


Oosterhout heeft toch een Mc Donald's, twee filialen zelfs, onderweg bij de ballenbak afzetten. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 07:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na Wildstylez een uur de tijd om te dineren en het gehele terrein af te struinen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?

Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin was ;) Klopt idd wel ja.

Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?

Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin was ;) Klopt idd wel ja.

Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima" :lol:


Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat heb jij goed gezien, Jeroenski :lol:
The Skribbler schreef:
Wesz91 schreef:
Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P

Haha, precies hetzelfde hier :P
Wesz91 schreef:
Houd ze eigenlijk ook niet echt van de muziek, of dat wel..? anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;p
The Skribbler schreef:
Hahahaha ik denk dat onze vriendinnen het goed met elkaar kunnen vinden dan. Gaan wij gewoon samen het festival rond

Zeg maar voor de mensen die het niet snappen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?

Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin was ;) Klopt idd wel ja.

Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima" :lol:


Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ? xd


Dat betekent dus ook dat er vrouwen op te pikken zijn vanuit dat inleverpunt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, het is dus voor Wes en mij ook een test: hoe trouw zijn onze vriendinnen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha moet helemaal goed komen. Mijn vriendin heeft trouwens nog een vriendin van haar meegevraagd als gezelschap, dus word een gezellige boel dan. Beetje ruilhandel starten bij het inleverpunt haha xd Ik had der ook al verteld, als je niet los gaat doe ik net of ik je niet ken en zoek je 't maar uit.. vond ze niet zo leuk.. :oh: Ze weten wat ze te doen staat, godverdomme het beste van make godverdomme! Anders was het de eerste en de laatste keer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2013 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker




Vroeg komen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 14:39 
 
Hardtraxxer

Iemand die weet tot in hoeverre.dit overdekt is? I
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Elite

Nemesyz schreef:
The Skribbler schreef:
hoebedoelje schreef:
Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?

Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin was ;) Klopt idd wel ja.

Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima" :lol:


Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ? xd


Jij hebt niemand in te leveren jeroen. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:28 
 

Ik verkoop mijn kaartje uit economische standpunten. :cry:

20 euro is ie van iemand die m wil./....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...voor de economie is het echt wel beter dat je gewoon gaat hoor. Van de week nog een artikel over gelezen: als je de economie wilt stimuleren, moet je juist eerst meer gaan uitgeven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Koop een huis, koop een auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteindelijk wordt r zo t meeste uitgegeven hoor, eerst koopt koek de ticket en daarna iemand anders ( hierdoor komt r dus meer geld in de maatschappij) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. :thumbsup:


Regel jij de backstage-passen? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:45 
 

The Skribbler schreef:
...voor de economie is het echt wel beter dat je gewoon gaat hoor. Van de week nog een artikel over gelezen: als je de economie wilt stimuleren, moet je juist eerst meer gaan uitgeven :thumbup:

maa zonder geld: geen mogelijkheid om t uit te geven, want de regel voor geld: werk = geld ontvangen, geld ontvangen = betalen, etc.

maar werk is weg en de opleiding heb ik nu. duo is pas laat aangevraagd omdat ik laat ben ingestroomd.


en ergens moet bij mij bezuinigd worden want ik heb nog een auto, en die doe ik om mn leven niet weg.
daarnaast moeten rekeningen betaald blijven worden....

dusja, dan maar een zware keus maken en 2 feestjes minder in september en oktober.
:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Edwinn schreef:
Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. :thumbsup:


Regel jij de backstage-passen? :kiss2:

Is niet nodig, doen we gewoon voor de stage. :) Ik ben er iets later, heb van 12 tot 1 nog wat te doen.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Uiteindelijk wordt r zo t meeste uitgegeven hoor, eerst koopt koek de ticket en daarna iemand anders ( hierdoor komt r dus meer geld in de maatschappij) ^^

nee


Dan niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja, jij gaat B2B draaien met The Skribbler ofzo toch...? Heel erg vet!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten