Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 01:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 07:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen. :P


Gewoon Edwinn tweemaal laten draaien zeg ik! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen. :P


Ja, ik zei het verkeerd. 'We krijgen dus een betere vervanger, maar wie?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
chicken schreef:
Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen. :P


Ja, ik zei het verkeerd. 'We krijgen dus een betere vervanger, maar wie?'


Dat kan nog steeds 'iedereen' zijn op deze manier. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:00 
 

Het is Wildstylez geworden. Ach, was toch al niet van plan om die stage te bezoeken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 16:00 
 
Hardtraxx Veteran

Das godnondeju rauwe toelie die wildstylerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 19:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de variatie kun je dan wel bij mij terecht.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 21:30 
 
Hardtraxx Addict

Stefann4 schreef:
Zeer waarschijnlijk aanwezig! :thumbsup:


Met wie ga je? Anders kun je met een maat en mij meefietsen vanuit Raamsdonksveer :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Stefann4 schreef:
Zeer waarschijnlijk aanwezig! :thumbsup:


Met wie ga je? Anders kun je met een maat en mij meefietsen vanuit Raamsdonksveer :) .


Met wat maten van me, we gaan waarschijnlijk gewoon met de auto dan.
Als er wat tussen komt, kan je altijd een telefoontje verwachten van mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete :)

Is al verteld door Pieter zelf dat deze niet gelijk valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Jordy_E schreef:
Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete :)

Is al verteld door Pieter zelf dat deze niet gelijk valt.


Denk zelf dat Degos & Re-Done afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso allemaal op tijd komen, want ik begin gelijk al met de stage te slopen! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable Dream Village
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt de laatste 2,5 uur kiezen... En jammer dat Blackburn zo vroeg staat waardoor ik hem waarschijnlijk moet missen, maar dat zien we dan wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:21 
 
Hardtraxxer

kak, ik kan er helaas niet op tijd zijn voor geck0 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera/Delete tegelijk met YellowClaw, domper.. maargoed, verder prima TT. Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-front tegelijk met Thera vs Delete :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dagje Thera stage m.u.v. de afsluiter. Misschien nog even nadenken over E-force ipv Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. :P

Haha, precies hetzelfde hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Dagje Thera stage m.u.v. de afsluiter. Misschien nog even nadenken over E-force ipv Dark Pact.


Doen we vriend :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten