Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Henk-Jan schreef:
The Skribbler schreef:
Titan rmx van Animated Audio

Heb ik wat gemist? :P

Nee, was de Symphonic Feedback remix.

Ja, dat was inderdaad een fopje... Symphonic feedback natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:21 
 
Hardtraxx Elite

Wat een heerlijk feest was dit zeg ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker een prima festival, vooral voor die 20euro. Meeste tijd bij Theracords stage geweest. Vond het geluid alleen in het begin rond uit slecht, daarom maar even bij de fusion gestaan waar op dat moment ook leuke plaatjes langskwamen. Gelukkig werd het na verloop van tijd beter en werd er erg goed gedraaid moet ik zeggen. M'n vriendin is ook geslaagd voor der 1e party, is ook lekker los gegaan en vroeg gelijk al wanneer ze weer mee mocht haha. Ook zij vond de muziek bij TC beter dan bij de Fusion, goede zaak. Al met al volgend jaar weer aanwezig als de lineup weer zo vet word!
PS: Waar heb jij dan uitgehangen Dirk, elkaar helemaal misgelopen :o..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja beetje rondjes gelopen xD Ik had jou idd ook al gemist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aaw wel lief dat je me gemist hebt haha :P Volgende keer beter dan maar, jou chick zich ook wel vermaakt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Pact was trouwens ook geniaal. Volgens mij uit zijn overhempje gescheurd van het losgaan. Voortaan maar gewoon shirtje aan? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:22 
 

Ballenbak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Ja beetje rondjes gelopen xD Ik had jou idd ook al gemist :P


Hoe is t mogelijk dat je elkaar niet tegen komt daar !? helaas samen geen dansje kunnen doen!
Maar ondanks dat moet ik zeggen dat ik hier een top feest heb gehad. Toch zeker wel een van de betere feesten dit jaar voor mij! er werd echt dik gedraait! Op Wildstylez na dan.. De meest passieve DJ die ik ooit heb meegemaakt man man man wat een feest maakte hij er van NOT om als klap op de vuurpijl met the year of summer af te sluiten.. :huh: En dag hoor!!! Maar mijn absolute held van de dag was Digital Punk bij hem heb ik de blaren op mn poten gestampt!! en zo hoort da :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk vermaakt bij de TC stage met een uitstapje naar Digital Punk. Mooi om te zien ook hoe hard Dark Pact aan het rammen was daar. Wel 3x Record Breaking en Massacre gehoord. Geluid was wel een minpuntje inderdaad; je kon in iedere break andere stages horen.

En ik had geluk want we besloten aan het begin van Geck-o zijn set om even onze lunch te gaan halen en toen we langs de fusion stage liepen opende Re-Volt met If All Fails. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een re-run van mijn set gedaan voor de geintresseerden. :D

hardstyle/cordis-dream-village-theracords-area-re-run-t38786.html

01. Transformer - Das Lied Der Nacht (Airfire Featuring DJ Marc La Cruz & Ace Da Brain Rmx)
02. Longy - Spiegelsaal (Acid Mix)
03. D-Gor - Signal Level (Original Mix)
04. Hellbound - Does It Hurt (Cordis Tweak)
05. Yoda - Definitely (DJ Scot Project Remix)(Cordis Cut)
06. Omega Centauri - Burn The Darkness (Geck-o Remix)(Cordis Cut)
07. The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses (Busy Dark Mix)
08. DJ Marc La Cruz - Future Prison (Main Title)
09. Uberdruck - Here's Freddy!
10. Adam & Glund - Return Of Bass (Mass In Orbit Mix)
11. DJ Wag - The Darkness (DJ Wag Mix)(Cordis Tweak)
12. Baced! - Mistress Of Darkness
13. Airfire Feat. Talla 2XLC - No Signs 2006 (Ultraform Mix)
14. Ultraform - Chase Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 22:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb trouwens niet echt veel HT'ers gezien, alleen Hessel, Jullian en Dylan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 11:09 
 

De weersvoorspellingen waren dramatisch, maar uiteindelijk vond ik het weer perfect! De hele dag in m'n t-shirt gelopen zonder dat ik het koud of warm kreeg. Perfect temperatuurtje om los te gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 15:35 
 
Hardtraxx Elite

Tracklist van Thera & Delete

01. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
02. Delete - Protocol (Bass Protocol 2013 Anthem)
03. Dj Thera ft Yuna-X - Surreal
04. Delete - Formula (2012 Edit)
05. Prefix & Density vs Blackburn - The Future
06. Sasha F - Hardstyle Matters (Delete Remix)
07. Dj Thera & Frequencerz - Incoming
08. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
09. The DizZorder & R-Tillary - Illusions (Catatonic Overload Remix)
10. Deetox & Delete - Android
11. Sasha F - New System
12. Delete - Beheaded
13. Dj Thera - The Ocean
14. Delete - Advanced Technology (The Strangerz Remix)
15. Catatonic Overload - Futile
16. Vazard & Delete - Let's Get Weird
17. Dj Thera - Celebrate
18. Delete - Time Travel
19. Dj Thera & Delete - Ridiculous
20. Vazard - Misbegotten
21. Phuture Noize - Easy Killer (Loudness Edit)
22. Delete - Syndrome
23. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
24. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
25. Exit Mind - Lost
26. Delete - Corruption
27. Dj Thera & Delete - Welcome (Thera's Live Mix)
28. Delete - Mutants
29. Wavolizer vs Dj Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vond het wel erg jammer dat veel tracks meerdere keren werden gedraaid. Er zijn zat platen die ook goed zijn, die andere DJ's op die dag niet zullen draaien.

Weet niet of ik ik het nou goed hoorde, maar draaide Frequencerz nou 2 keer Rockstar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 09:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik vond het wel erg jammer dat veel tracks meerdere keren werden gedraaid. Er zijn zat platen die ook goed zijn, die andere DJ's op die dag niet zullen draaien.

Weet niet of ik ik het nou goed hoorde, maar draaide Frequencerz nou 2 keer Rockstar?


Volgens mij draaide Frequencerz hem maar 1 keer maar draaide digital punk hem ook daar voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 11:54 
 

WaVe schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik vond het wel erg jammer dat veel tracks meerdere keren werden gedraaid. Er zijn zat platen die ook goed zijn, die andere DJ's op die dag niet zullen draaien.

Weet niet of ik ik het nou goed hoorde, maar draaide Frequencerz nou 2 keer Rockstar?


Volgens mij draaide Frequencerz hem maar 1 keer maar draaide digital punk hem ook daar voor


En E-Force ook! Is helaas altijd wel en niet alleen bij andere stages, maar ook gewoon op dezelfde stage! Zouden ze imo meer rekening mee moeten houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je draait toch niet een track die nog niet uit is van de persoon die na je staat -.- wtf. Vind het eigenlijk al niet kunnen als je nieuwe tracks draait van mensen op dezelfde stage, maar er kort na? Really?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Je draait toch niet een track die nog niet uit is van de persoon die na je staat -.- wtf. Vind het eigenlijk al niet kunnen als je nieuwe tracks draait van mensen op dezelfde stage, maar er kort na? Really?


Vind het een beetje jammer worden, er zijn zat mooie platen die nu helemaal vergeten worden door al die, soms wat overplayde, nieuwe platen.


Wie was trouwens dat kleine gastje die bij de Theracords stage foto's maakte? Iemand van hier toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Pattern 2 vier keer gehoord.... E-Force, B-Front, Radical Redemption & Titan en Dark Pact.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Steffnov schreef:
Je draait toch niet een track die nog niet uit is van de persoon die na je staat -.- wtf. Vind het eigenlijk al niet kunnen als je nieuwe tracks draait van mensen op dezelfde stage, maar er kort na? Really?


Vind het een beetje jammer worden, er zijn zat mooie platen die nu helemaal vergeten worden door al die, soms wat overplayde, nieuwe platen.


Wie was trouwens dat kleine gastje die bij de Theracords stage foto's maakte? Iemand van hier toevallig?

Ik denk Bryan, moet je even aan En-Er-Gy vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2013 16:22 
 

Ja er werd door mij en bryan fotos gemaaakt. Ze komen spoedig op de facebook van theracords online te staan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 20:31 
 
Hardtraxxer

En-er-gy schreef:
Ja er werd door mij en bryan fotos gemaaakt. Ze komen spoedig op de facebook van theracords online te staan :)


Staan ze al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes ik sta op de foto :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of het ligt aan mij, of ik kan het Dream Village topic niet vinden van 2014? :lol:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten