Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer genoeg pas rond 2 uur binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 07:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Goed bezig inderdaad! Vind het zelf misschien nog wel vetter in een tent, brengt toch een intiemer sfeertje! :)


Met andere woorden; Dan heb ik tenminste publiek. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 07:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
Basshunterzz schreef:
Voor de liefhebbers, Blackburn gaat waarschijnlijk een setje draaien met oudere tracks (2007 tot ..


Niet alles hoeft gelijk online :P


Weten aan 'wie' je 'wat' kunt vertellen is een gave. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt deze ochtend hoebedoelje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Zo, met je verkeerde been uit bed gestapt deze ochtend hoebedoelje? :P


Ik heb twee verkeerde benen. :cry:

Cordis kan op mijn support rekenen morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 10:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik doe aan lange afstand support :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand enig idee wat ik ga draaien?

https://www.facebook.com/cordisdj
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Iemand enig idee wat ik ga draaien?

Trap muziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Iemand enig idee wat ik ga draaien?

https://www.facebook.com/cordisdj


Aan de foto's te zien de standaard hitjes.

Waarom niet lekker veel Geck-o platen om de sfeer er goed in te krijgen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 15:57 
 
Hardtraxx Newbie

Ondanks het weer, toch best veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zin an, kijken of ze nog iets leuks gemaakt hebben qua overdekking.

Mocht iemand een persoon zien met een silly cat geck-o shirt en Prspct Rotterdam hoodie, dan hoi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Waarom niet lekker veel Geck-o platen om de sfeer er goed in te krijgen. :thumbup:

Ik zal de nodige Geck-o/e platen bij me hebben, de vraag is alleen of ik die ga draaien. Maar dat zien we morgen wel! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je nu belooft parallel worlds te gooien, zeg ik m'n werk voor morgen ochtend af. Of geck-o moet die zelf gooien hint hint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou tot morgen allemaal, hopen dat de overkapping iets voorstelt :)
Hele dag bij Theracords, aanwezig vanaf het begin denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gruwelijke plaat, maar ik weet hem nooit te plaatsen in een set. Moet die juist in het begin of juist aan het eind, vind het zo lastig.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja klopt is heel moeilijk. Volgens mij ook echt zo'n moeilijke 135 of 140 bpm. Denk toch als intro, al weet ik niet wat je allemaal van plan bent te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon op het einde, hij klinkt nog steeds lekker op 153 of iets dergelijks imo`
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

When in doubt, pitch +10%
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 10:36 
 
Hardtraxxer

Hi!

melding 1
B-Front heeft gisteren gedraaid op Blackout, ik denk dat hij dus wel aanwezig zal zijn :)

melding 2
Voor de 'terugreizigers':
23.00 verzamelen Theracords stage
lopen naar 'Burgemeester Holtroplaan'
23.30 of 00.00 de bus naar Breda

Daar zoek je 't zelf maar uit :) Er mag niemand blijven slapen want ik ga de stad in :P

melding 3
Ik drink m'n koffie op en dan ga ik naar 't terrein. Ik ga proberen zsm een foto van onze stage online te krijgen, zodat jullie allemaal weten hoe veel paraplu's er mee moeten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:02 
 
Hardtraxx Addict

Veel plezier iedereen en tot vanmiddag, te herkennen aan A2 Records shirt . Heel de dag bij Theracords stage behalve bij DP :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 12:48 
 

Op mijn facebookpagina kun je een foto van de stage incl. Overkapping vinden

Http://www.facebook.com/julian.wendler1
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zooo, klaar voor Dream Village. Dan gaan we raggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Op mijn facebookpagina kun je een foto van de stage incl. Overkapping vinden

Http://www.facebook.com/julian.wendler1

Afbeelding
:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 17:54 
 

Jep zo is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ben weer veilig thuis, maar man o man wat was het vet! :woot: Heb heel erg staan te genieten!

Dit was mijn tracklist voor de geïnteresseerden. Weet niet of het opgenomen is, maar anders doe ik wel een re-run. :)

01. Transformer - Das Lied Der Nacht (Airfire Featuring DJ Marc La Cruz & Ace Da Brain Rmx)
02. Longy - Spiegelsaal (Acid Mix)
03. D-Gor - Signal Level (Original Mix)
04. Hellbound - Does It Hurt (Cordis Tweak)
05. Yoda - Definitely (DJ Scot Project Remix)(Cordis Cut)
06. Omega Centauri - Burn The Darkness (Geck-o Remix)(Cordis Cut)
07. The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses (Busy Dark Mix)
08. DJ Marc La Cruz - Future Prison (Main Title)
09. Uberdruck - Here's Freddy!
10. Adam & Glund - Return Of Bass (Mass In Orbit Mix)
11. DJ Wag - The Darkness (DJ Wag Mix)(Cordis Tweak)
12. Baced! - Mistress Of Darkness
13. Airfire Feat. Talla 2XLC - No Signs 2006 (Ultraform Mix)
14. Ultraform - Chase Me
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten