Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dream Village Festival 2013

Zaterdag 14 September 2013
12:00 - 23:00
VV Oosterhout.

Lineup:
Theracords stage:
Thera vs Delete
Degos & Re-done
Chain Reaction
Solutio & The I's
Geck-o
Deetox
Dark Pact
Blackburn
MC Livid

Fusion stage:
Frequencerz
Digital Punk
Zany
Juized
Titan vs Radical Redemption
Re-Volt
B-Front
Frontliner
Soundcreators

The Living:
Bjorno
Dark-E
Dr Phunk
Dr. Rude
Genius
Lethal MG
Pat B
The Jumpmasters

Lipstick:
Biggi
Dyna
FeestDJRuud
La Fuente
Skitzofrenix
Yellow Claw

Voorverkoop gestart op woensdag 27 maart 2013 om 19:00.

Voorverkoop: €25,-

Minimumleeftijd
16
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Theracords area kan niet anders dan vet worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Optie!! Ook niet heel erg ver weg voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:32 
 

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een tyfus end weg weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:46 
 

JVDM schreef:
Wat een tyfus end weg weer.

Pak dan een hotel en een verlengd weekend vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik word gedwongen in de shout :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Ik word gedwongen in de shout :/

Oh, wat erg! Mag dat zomaar? Oh, wat erg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Optie, ik wacht de lineup nog even af, die 5 euro lig ik ook niet wakker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Optie, ik wacht de lineup nog even af, die 5 euro lig ik ook niet wakker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 13:07 
 

Zeker een goede optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 20:20 
 

Delete is bevestigd als eerste artiest van de Theracords-stage. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goede optie. Als er na het de andere festivals nog geld over is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Prima eerste naam, ik hoop eerlijk gezegd nog op minimaal een van de (ex) Therabyte artiesten en ook Wavolizer moet ik nog steeds zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig want Delete. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 01:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Aanwezig want Delete. :love:


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 11:00 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig, hier 20 minuten vandaan op de fiets en Theracords stage waar ik wel heel benieuwd naar ben :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done toegevoegd aan de line up. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 08:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 13:32 
 
Hardtraxx Newbie

mooi zo'n feestje in eigen stad!!! en dat beloofd weer wat met theracords!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke optie! Ik heb de volste vertrouwen in een toffe line up :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 15:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bweh valt zeer waarschijnlijk tegelijk met kamp. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction:
Citaat:
Yes ! I will play on the Theracords stage as guest at Dream Village Festival this year. Thanks for the invitation !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit feest is een zekerheidje, ene Wavolizer erbij en dan kan het helemaal niet meer stuk.

Weet iemand trouwens of Delete er ook als 'gast' staat? Want op FB hintte hij best hard dat hij niet meer bij Spoontech zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 16:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spoontech is van Delete (en Vazard), dus dat lijkt me een vrij grote stap.
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten