Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 00:27 
 
Hardtraxx Addict

Superdikke dag gehad! Hoogtepunten: Digital Punk, Thera vs. Delete, Titan Vs. RR, sitdown bij Year of summer (en de reactie's erop door zowel liefhebbers als dagjesvolk :lol:) :drool: :love: . Morgen een uitgebreider verslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 01:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo ook weer veilig thuis.

Alleen hele dag al last van mijn knie gehad, en begin van Thera & Delete mijn hele knie naar de mallemoer. Maar alsnog erg vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad. Thera vs Delete :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
En-er-gy schreef:
Op mijn facebookpagina kun je een foto van de stage incl. Overkapping vinden

Http://www.facebook.com/julian.wendler1

Afbeelding
:cool:

Toen was het gras nog mooi groen :D
Mooi dagje gehad. Voornamelijk bij Theracords gestaan, al was het geluid niet erg goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:23 
 
Hardtraxxer

jammer van het geluid bij de theracords stage, daardoor wat vaker naar de fusion en house stage geweest. Thera vs delete was wel echt super :woot: en Radical vs titan ook trouwens. Was echt een zeer geslaagd festival. een groot verbeterpunt voor volgend jaar is toch wel het geluid bij de theracords stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou eerder gewoon de hele akoestiek van het festival. Overal kon je 't geluid van andere stages horen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 12:36 
 
Hardtraxxer

Hele dag theracords, goed geamuzeerd!
wel beetje jammer van het geluid op sommige plaatsen, alsook 5euro voor een flesje water xd !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
07. The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses (Busy Dark Mix)
08. DJ Marc La Cruz - Future Prison (Main Title)

NEEEEEEEEEEE heb ik die gemist :cry: ik kwam serieus aanlopen toen je die Uberdruck plaat erna aan het uitmixen was... net te laat :(

Verder: prima feestje :) Voor het eerst mn vriendin mee, ze vond het ook wel leuk. Maar ze gaat sowieso de nachtfeesten niet mee (redt ze niet qua energie denk ik... watje) en volgend jaar mss 1 of 2 feestjes.
Veel gezelligheid, veel mensen gesproken, iets minder gedanst dan normaal (was zelf ook een beetje moe).

Veel TC gehad, paar uitstapjes naar Lipstick en 3 kwartier bij Wildstylez gestaan, die een best leuke set neerzette! Alleen een heftig minpunt: eerst lekker opbouwen naar o.a. Titan rmx van Animated Audio en Alpha2 rmx van Tonight, en dan als 'afsluiter' year of summer :x Publiek ging wel uit zijn plaat trouwens...

Absolute hulde en props voor de sets van Blackburn en Geck-O! Blackburn had veel oudere (Saifam) platen gedraaid (lees: 2007-2009 ongeveer, geloof ik), gemixt met wat stevige nieuwere platen, was een erg leuke set. En Rik deed gewoon weer lekker zijn eigen ding, paar mooie melodieën, paar stevige ragplaatjes!

Was leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Titan rmx van Animated Audio

Heb ik wat gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een beetje bijgekomen. Leuk dagje gehad, vooral theracords stage geweest met uitstapjes naar Fusion stage. Geluid stond veel beter bij de Fusion stage, die bovendien te horen was door het geluid van de Theracords stage heen, was erg jammer. Geck-o was een lekkere binnenkomer, altijd heerlijk divers. E-force draaide ook wel een lekker, maar standaard setje. Deetox ook een heerlijk setje met veel co2 spul. Chain reaction zaadset, al zijn nummers met the record breaking kicks eronder werd ook gauw saai. Solutio & The I's niet veel van meegekregen (maar City of Qbase 2013 edit :loving: .) Heldensetje was delete vs thera, heerlijke drive in de hele set. Titan vs RR was ook genieten, de nummertjes gehoord die ik wilde horen. Al met al volgend jaar wel weer aanwezig denk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
The Skribbler schreef:
Titan rmx van Animated Audio

Heb ik wat gemist? :P

Nee, was de Symphonic Feedback remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een feestje! Ver boven verwachting :D
Thera & Delete waren echt super net als RR en Titan.

Meeste anti climax moment was wel dat Wildstylez begon met die Lose my mind mashup gelijk nadat E-Force had afgesloten met de hard edit van masterclass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 13:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Retegezellig dagje gehad hier!

TL for the liefhebberz:
01. Tuneboy - Demolition (Zany Remix)
02. Da Goodfellaz - Da Gaan We Weer
03. Audiofreq - The Other Side
04. Geck-o - How Low Can You Go
05. Technoboy ft Shayla - Oh My God
06. Noisecontrollers - Macabre 2010
07. Buraka Som Sistema - Hangover (Geck-o Bootleg)
08. Tuneboy - Ombrello Maledetto
09. Tatanka - Jazzy
10. The Pitcher - I Just Can't Stop
11. Tuneboy - Wacky Jackie (Technoboy Remix)
12. TNT - Skinner
13. Geck-o - AHA
14. Geck-e - Soul Train
15. B-front & Jack of Sound - Blow Ya DJ Tool
16. TNT & Kutski - Sucksess
17. Geck-o - Assquake (Edit)
18. Geck-o - 2-1
19. TNT - The Eighth Note
20. Geck-o - Space Jam
21. Thilo & Evanti - Because We Can (Geck-o Remix)
22. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
23. Phrantic - In The Mix
24. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
25. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o & Phrantic vs Space Laces Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb wat gemist zie ik. Dikke tracklist Rik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Edwinn schreef:
07. The Rush vs. Thalamus - Shock Your Senses (Busy Dark Mix)
08. DJ Marc La Cruz - Future Prison (Main Title)

NEEEEEEEEEEE heb ik die gemist :cry: ik kwam serieus aanlopen toen je die Uberdruck plaat erna aan het uitmixen was... net te laat :(

Awh, balen zeg! Gelukkig nog wel hen einde meegekregen, even snoeihard gaan haha. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk dagje gehad!
Met als absolute hoogtepunt: Thera vs Delete en Radical Redemption vs Titan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje gehad, rond half 4 aanwezig. Mocht via de guest/entrance naar binnen, vanwege een winactie via de facebook pagina van Fusion stond ik op de gastenlijst. Daar aangekomen stond ik blijkbaar niet op de lijst, na overleg ben ik alsnog binnen gekomen zonder gefouilleerd te worden. Begonnen bij E-Force die lekkere tracks draaide onder andere, Crucifix, Pattern 2, Magic, en de hardcore edit van Masterclass. Daarna maar even naar de Theracords gegaan, aangezien Wildstylez ging draaien. Halfuurtje van Dark Pact meegemaakt, en een halfuur van Deetox. Jammer dat 't geluid zo dramatisch was daar. Daarom eigenlijk om 5 uur weer terug naar Fusion gegaan, waar we de hele avond hebben gestaan. Digital Punk, B-Front & Zany, B-Front (solo) en Radical Redemption vs Titan hadden heerlijke setjes. De solo set van Zany vond ik wat minder, goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantastische set was het Edwin! :worship: Geweldig om platen als Spiegelsaal, Das Lied Der Nacht, Mistress of Darkness, No Signs en Chase Me eens live te horen. Geweldig!

Verder vond ik de sets van Blackburn en Geck-o ook best vet, met als hoogtepunt voor mij Soul Train! :love:
Ook My Acid Dream langs horen komen toen we even bij de jump stage stonden: ook gaaf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:01 
 
Artiest

Was een erg vet feest!! :D

Mijn tracklist:
https://www.facebook.com/notes/blackburn/tracklist-blackburn-dream-village-14-09-2013/515176505226606

01. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
02. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
03. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
04. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
05. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
06. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft. Drivium)
07. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
08. Dj Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
09. Tuneboy - I Will Growl
10. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
11. Alpha Twins - Fragile Unleashed (Mash-Up)
12. Alphaverb – Back
13. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
14. The Pitcher - Burn It
15. Blackburn - Hunt Down
16. Ran-D - I Need You (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:12 
 

Heerlijk laatste festival van dit jaar gehad! We kwamen binnen bij E-Force, voorspelbaar maar lekker setje. De rest van de dag me vermaakt bij de Theracords stage. Setjes van Dark Pact, Deetox en Thera vs. Delete waren heerlijk ^^

Jammer van het geluid! Heel slecht dat je bij iedere break de andere stages hoorde, daarom zijn we bewust links vooraan gaan staan zodat we daar zo min mogelijk last van hadden. Verder leuke mensen ontmoet en een zeer geslaagde dag gehad :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 16:58 
 

Blackburn schreef:
03. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
)


_0_0_0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje was t!
Episch moment was toch wel dat E-Force de HC Edit van Masterclass draait, en mister Wildstylez hierna met een stalen gezicht de lieve euforische klanken als: You'll never say goodbye door de speakers laat vloeien..
Ik heb me echt kapot gelachen toen, kon me echt oprapen haha :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
01. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
02. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
03. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
04. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
05. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
06. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft. Drivium)
07. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
08. Dj Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
09. Tuneboy - I Will Growl
10. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
11. Alpha Twins - Fragile Unleashed (Mash-Up)
12. Alphaverb – Back
13. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
14. The Pitcher - Burn It
15. Blackburn - Hunt Down
16. Ran-D - I Need You (Original Mix)

Zo dan, gruwelijk dik! Komt deze online/ga je een re-run doen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2013 20:30 
 

Fuzzylogic schreef:
Blackburn schreef:
01. Drivium ft. Eyoung - Boys In The Kitchen
02. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
03. Luna & Dutch Master - The Scene (Hard Edit)
04. Tuneboy - Housenation (DJ Isaac Remix)
05. Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
06. Blackburn & Geck-o - Pan-demic (ft. Drivium)
07. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
08. Dj Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
09. Tuneboy - I Will Growl
10. Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
11. Alpha Twins - Fragile Unleashed (Mash-Up)
12. Alphaverb – Back
13. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
14. The Pitcher - Burn It
15. Blackburn - Hunt Down
16. Ran-D - I Need You (Original Mix)

Zo dan, gruwelijk dik! Komt deze online/ga je een re-run doen? ^^


13. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix) hierbij vond ik t wel mooi dat emiel vlak bij me stond met partner en ineens naar voren stormde en riep das onze remix xd
prachtig.
Mr. Blackburn,

U draaide zekers te weten een hele vette dikke set!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten