Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ik ook maar aanwezig ben, hahaha. Hoe vet dit!!! :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd jongen! Niet helemaal mijn ding wat je hebt neergezet, maar vet dat je hebt gewonnen!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:34 
 
Hardtraxx Veteran

Denkt niet dat ik je een bezoekje ga brengen, want het is niet echt iets voor mij, maar toch gefeliciteerd! :)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien moet je juist een bezoekje wagen, wie weet vind je het live wel wat. Dit is zowel voor mij een unieke kans om het is live te horen, maar eigenlijk ook voor jullie. Dit wordt eigenlijk vrijwel nergens anders gedraaid. Zou het enorm gaaf vinden als je toch een kijkje komt nemen en mij een beetje kan supporten, al zal ik in m'n eentje ook wel genoeg uit m'n plaat gaan haha!

G1LL ben jij aanwezig? Zou gaaf zijn!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Misschien moet je juist een bezoekje wagen, wie weet vind je het live wel wat. Dit is zowel voor mij een unieke kans om het is live te horen, maar eigenlijk ook voor jullie. Dit wordt eigenlijk vrijwel nergens anders gedraaid. Zou het enorm gaaf vinden als je toch een kijkje komt nemen en mij een beetje kan supporten, al zal ik in m'n eentje ook wel genoeg uit m'n plaat gaan haha!

G1LL ben jij aanwezig? Zou gaaf zijn!


Haha vond dit wel grappig, ik weet eigenlijk niet hoe het live klinkt maar ik draai het toch :P
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoelde eigenlijk: live te draaien, maarja uit enthousiasme kunnen wel is kromme zinnen ontstaan, haha! xd
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Bedoelde eigenlijk: live te draaien, maarja uit enthousiasme kunnen wel is kromme zinnen ontstaan, haha! xd


Haha ik snap het, wel jammer dat het nog zo lang duurt he. Voor de belevingswaarde is het mooi dat je nu echt naar het evenement toe leeft maar jij had het liever 1 a 2 weken van te voren gehoord denk :P
Bericht Geplaatst op 14 jun 2013 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg tijd om vette tracks te selecteren, al heb ik er nu al veel te veel die ik zou willen draaien. :lol:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha idd, nou ik ben benieuwd Edwin :) Als ik alvast een verzoekje mag doen: Thera - Underground. Hij draait hem zelf nooit, maar het is imo wel een geschikte plaat voor een openingsset op een TC stage :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Thera plaat uit die tijd zou ik best kunnen draaien, alleen is de kans dan groter dat ik Who Asked For Acid pak. :D
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
G1LL ben jij aanwezig? Zou gaaf zijn!


Ik ga heel erg mijn best doen :) !
Bericht Geplaatst op 15 jun 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heel vet dat je hebt gewonnen Edwin! :thumbsup: Ik ben erbij!
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaartjes gewonnen dus maar even buurten dan ^^
Bericht Geplaatst op 17 jul 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Vandaag bij Primera alsnog een kaartje gehaald. Lokaal dorpsfeest op dezelfde dag kan me voor een jaar gestolen worden, en een aantal maten dachten hetzelfde, daarom uiteindelijk definitief aanwezig :cool: :) .
Bericht Geplaatst op 19 jul 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gewonnwn, is dit te doen qua openbaar vervoer?
Bericht Geplaatst op 20 jul 2013 10:22 
 
Hardtraxxer

stefan_helmond schreef:
Kaartjes gewonnwn, is dit te doen qua openbaar vervoer?


Ja hoor!

23.00 verzamelen bij de Theracords stage
Met mij naar het correcte busstation lopen (Vijf Eikenweg > Europaweg > Burgemeester Holtroplaan)
rond 23.30 de bus naar Breda vanaf Burgemeester Holtroplaan
Vanaf Breda de intercity naar waar je wil.

Of je neemt na Dream Village de pendelbus naar Gilze-Rijen,
en daar de trein naar Breda
En daar de intercity naar waar je wil
Bericht Geplaatst op 20 jul 2013 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
stefan_helmond schreef:
Kaartjes gewonnwn, is dit te doen qua openbaar vervoer?


Ja hoor!

23.00 verzamelen bij de Theracords stage
Met mij naar het correcte busstation lopen (Vijf Eikenweg > Europaweg > Burgemeester Holtroplaan)
rond 23.30 de bus naar Breda vanaf Burgemeester Holtroplaan
Vanaf Breda de intercity naar waar je wil.

Of je neemt na Dream Village de pendelbus naar Gilze-Rijen,
en daar de trein naar Breda
En daar de intercity naar waar je wil


Hij zal toch eerst op het feest moeten komen :P
Bericht Geplaatst op 27 jul 2013 17:58 
 
Hardtraxxer

Vandaag te horen gekregen dat ik toch vrij ben op deze dag.
Dus een deze een optie geworden.
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 00:07 
 
Hardtraxxer

Citaat:

Hij zal toch eerst op het feest moeten komen :P


Trein naar Breda > Bus 126 of 127 naar Oosterhout > Lopen vanaf Holtrop straat of Pendelbus vanaf station
Bericht Geplaatst op 01 aug 2013 20:58 
 
Hardtraxxer

140km uit Belgie
aanwezig :yay:
Bericht Geplaatst op 05 aug 2013 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
stefan_helmond schreef:
Kaartjes gewonnwn, is dit te doen qua openbaar vervoer?


Ja hoor!

23.00 verzamelen bij de Theracords stage
Met mij naar het correcte busstation lopen (Vijf Eikenweg > Europaweg > Burgemeester Holtroplaan)
rond 23.30 de bus naar Breda vanaf Burgemeester Holtroplaan
Vanaf Breda de intercity naar waar je wil.

Of je neemt na Dream Village de pendelbus naar Gilze-Rijen,
en daar de trein naar Breda
En daar de intercity naar waar je wil

Thanks maar ga waarschijnlijk al met de auto.
Bericht Geplaatst op 13 aug 2013 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2013 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al een paar hele vette tracks geselecteerd, wees er dus vooral vroeg bij zodat je er bent voordat ik er de boel heb gesloopt. :bomb:
Bericht Geplaatst op 15 aug 2013 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar een kaartje gehaald. ^^
Bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

Frontliner is er wss niet bij omdat hij op Defqon Australia draait. Nou maar hopen dat we een waardige vervanger krijgen. Als het een Fusion artiest word dan krijgen we: Rebourne, Donkey Rollers, Jack of Sound, Omegatypez, Slim Shore of The Pitcher. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar Jack of Sound :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten