Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zal binnenkort ook maar eens gaan bestellen dan, als het zo hard gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duurt nog lang, maar ik ben hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Fuzzylogic schreef:
Hoelang duurde het voordat dit was uitverkocht vorig jaar? Of raakt dit niet uitverkocht?
Wil eigenlijk eerst kaartjes voor Dominator en PRSPCT halen.


Vorig jaar waren 250 early birds op in 1 week.

Dit jaar 500 in 12 uur :)

Of en hoe ver ze het vorig jaar uitverkocht kregen weet ik niet, alle areas stonden in ieder geval goed vol.


Ah oké.. Nouja hopen dat er in mei/juni nog kaartjes zijn dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:51 
 

mijn kaartje heb ik al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2013 16:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk komende week onder voorbehoud kaartje bestellen :) Ik wil hier toch wel heel graag heen met zo'n TC Stage, maar mn pa is er nog niet helemaal over uit en als ie straks ja zegt is het waarschijnlijk al uitverkocht.
Owja, en koek: kan ik meerijden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 23:13 
 
Hardtraxx Elite

Tegen die tijd, Ben ik 16 dus dan ben ik zeker aanwezig ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 09:35 
 

SL8492 schreef:
Denk komende week onder voorbehoud kaartje bestellen :) Ik wil hier toch wel heel graag heen met zo'n TC Stage, maar mn pa is er nog niet helemaal over uit en als ie straks ja zegt is het waarschijnlijk al uitverkocht.
Owja, en koek: kan ik meerijden? :P

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zijn zo'n leuke feesten altijd op de dag dat ik níet kan >.<
De jeugdharmonie kamp valt in dat weekend, dus waarschijnlijk toch geen Dream Village voor mij :cry:
Aan de andere kant, er zullen vast wel wat 16+ feesten zijn in de zomer met een vergelijkbare Line-up of misschien zelfs een TC Stage, dus ik zoek wel een andere :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 07:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
maar mn pa is er nog niet helemaal over uit


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
SL8492 schreef:
maar mn pa is er nog niet helemaal over uit


:huh:


16 jaar hè, toen moest ik ook nog toestemming vragen om naar zulke "drugs"feesten te gaan buiten de stad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke line-up, moet wel vet worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:31 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 17:22 
 
Hardtraxx Elite

Inderdaad tot nu toe echt hele dikke line-up op de Theracords Stage ! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

gvd had Vazard willen zien op de theracords stage :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

begint steeds meer een zekerheidje te worden met die TC stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2013 16:10 
 

Forbidden Phobia schreef:
gvd had Vazard willen zien op de theracords stage :(

Vazard gaat toch niet uitgenodigd worden.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusion stage gaat ook erg dik worden!
Radical Redemption VS Titan
Juized
Zany
Frequencerz
Digital Punk

RR vs Titan :loving:
Verdomme wat wil ik hier graag heen, toch ff proberen iets te regelen met het kamp want dit wil ik écht niet missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Want op FB hintte hij best hard dat hij niet meer bij Spoontech zit.


Steffnov schreef:
Ah, dus Chain Reaction gaat ook naar TC? Wat een kutargument zeg :lol: hij zegt alleen dat hij op de TC stage draait omdat er geen Spoontech stage is, anders had hij daar wel gedraaid. TC heeft hem als gast gevraagd, that is all.


Fuzzylogic schreef:
Delete gaat echt niet naar Theracords terwijl hij samen met Vazard labelbaas is van Spoontech en dat label ook aan het groeien is.


^^

Ook erg veel zin in dit feest. Hoeveel van de line-up is al bekend? Neem aan dat Theracords stage al compleet is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 20:00 
 

op de winnaar van de contest na volgens mij wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bij nader inzien sla ik het festival over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Bij nader inzien sla ik het festival over.

Verstandig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke optie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gastenlijstplaatsen ^^ Aanwezig dus
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten