Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Ordinary Joe schreef:
Want op FB hintte hij best hard dat hij niet meer bij Spoontech zit.

Dat heb ik toch niet voorbij zien komen?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 19:05 
 

Lyst schreef:
Spoontech is van Delete (en Vazard), dus dat lijkt me een vrij grote stap.

Weet je dat zeker?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 21:19 
 
Hardtraxxer

De andere hardstyle area wordt gehost door Fusion :)

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 21:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Ordinary Joe schreef:
Want op FB hintte hij best hard dat hij niet meer bij Spoontech zit.

Dat heb ik toch niet voorbij zien komen?

Ik zal het proberen te vinden, zat een beetje verborgen in een comment.
@Lyst, daardoor leek het me aanvankelijk ook wel sterk. Maar realistisch gezien, met zijn verhuizing etc, zou het me al minder verbazen. Ik denk ook dat het een wijze stap zou zijn.

Edit: Afbeelding
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bijna thuisfeestje, dus denk dat ik wel eens kom kijken ^^
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over half jaar pas. Misschien dat ik tegen die tijd wel mag gaan van mn pa. Als ik met koekje mee kan rijden ofzo of er is fatsoenlijk openbaar vervoer. En er is een leuke Theracords stage, kan dit een optie zijn :) .
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 00:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
bRt_ schreef:
Ordinary Joe schreef:
Want op FB hintte hij best hard dat hij niet meer bij Spoontech zit.

Dat heb ik toch niet voorbij zien komen?

Ik zal het proberen te vinden, zat een beetje verborgen in een comment.
@Lyst, daardoor leek het me aanvankelijk ook wel sterk. Maar realistisch gezien, met zijn verhuizing etc, zou het me al minder verbazen. Ik denk ook dat het een wijze stap zou zijn.

Edit: Afbeelding

Ah, dus Chain Reaction gaat ook naar TC? Wat een kutargument zeg :lol: hij zegt alleen dat hij op de TC stage draait omdat er geen Spoontech stage is, anders had hij daar wel gedraaid. TC heeft hem als gast gevraagd, that is all.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 02:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete gaat echt niet naar Theracords terwijl hij samen met Vazard labelbaas is van Spoontech en dat label ook aan het groeien is.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 16:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wij zijn aanwezig op Dream Village festival in Oosterhout.
Natuurlijk in de Fusion Area!

De Dream Village voorverkoop start op
woensdag 27 maart 2013 om 19:00,
zorg dat je geniet van de early bird actie.
http://www.dreamvillage.nl

Dream Village festival is op 14 september 2013

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

Theracords schreef:
Theracords welcomes @djsolutio and @The__Is to their @Dream_Village festival stage! presale starts March 27th 19.00!
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaja, dit word steeds beter! Ik wil hier echt aanwezig zijn!!!
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Delete gaat echt niet naar Theracords terwijl hij samen met Vazard labelbaas is van Spoontech en dat label ook aan het groeien is.

Ik zie het eerlijk gezegd al wel een tijdje aankomen dat hij naar Theracords gaat.
Al eerder een remix gedaan voor Catatonic overload, remix voor Geck-O hier, remix voor Deetox daar. Collab met Deetox, collab met Thera en al zijn solo's komen niet uit. Af en toe ook wat posts op FB waardoor ik het ook begin te denken :P
Daar komt bij dat Delete binnenkort in Nederland gaat wonen. Ik zie het wel gebeuren dat ie zich aansluit bij Theracords.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pieter heeft een keer gezegd: "Ik zou Delete er graag bij hebben, maar hij heeft zijn eigen label... Nou, dan moeten we maar vaak aan hem vragen of hij onze platen wil remixen!"

Dus dat verklaart de remixen die hij heeft gedaan... en in NL komen wonen is misschien gewoon heel handig omdat hij dan vaker geboekt kan worden. Hoeft niet gelijk te betekenen dat hij bij TC tekent :x
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2013 20:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

oioioi, moet toch maar een kaartje regelen binnenkort. Bijna thuiswedstrijdje plus zo'n line-up :oh:
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil toch niet zeggen dat Delete & TC goed samen werken dat hij zich bij TC hoeft aan te sluiten. Het kan toch perfect zo verder blijven gaan zoals het nu is?
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 13:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik wacht met kaarten halen even op meer informatie over het vervoer daar naar toe (pendelbussen?), maar die line-up van de TC begint heel gaaf te worden zeg.
Bericht Geplaatst op 23 mrt 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Fuzzylogic schreef:
Delete gaat echt niet naar Theracords terwijl hij samen met Vazard labelbaas is van Spoontech en dat label ook aan het groeien is.

Ik zie het eerlijk gezegd al wel een tijdje aankomen dat hij naar Theracords gaat.
Al eerder een remix gedaan voor Catatonic overload, remix voor Geck-O hier, remix voor Deetox daar. Collab met Deetox, collab met Thera en al zijn solo's komen niet uit. Af en toe ook wat posts op FB waardoor ik het ook begin te denken :P
Daar komt bij dat Delete binnenkort in Nederland gaat wonen. Ik zie het wel gebeuren dat ie zich aansluit bij Theracords.


Zijn zeker goede argumenten die je geeft, maar als je ziet wat voor een groei Spoontech op het moment doorgaat (zeker na Loudness) denk ik niet dat hij dat op gaat geven. Ik denk dat hij hier komt wonen voor meer boekingen en dus ook meer inkomsten.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het nieuwe Theracords topic? :P
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 12:15 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Ik wacht met kaarten halen even op meer informatie over het vervoer daar naar toe (pendelbussen?), maar die line-up van de TC begint heel gaaf te worden zeg.


Vorige jaren waren er pendelbussen van en naar zowel Gilze-Rijen (treinstation) als Oosterhout (busstation). Vanaf Oosterhout busstation ben je vervolgens in 25 minuten in Breda en in 45 minuten in Tilburg met de bus. Vanaf trein station Gilze / Rijen ben je in 8 minuten met de stoptrein in Breda en in 12 minuten met de stoptrein in Tilburg.

Vanaf Tilburg en Breda kan je vervolgens met Intercitys verder.

Deze pendelbussen staan dit jaar ook op de planning :)

Wat ik deed was vorig jaar om 23.00 meteen het terrein verlaten, lopen naar 'Burgemeester Holtroplaan' (5-10 minuten) en dan komt daar de bus van Oosterhout naar Breda langs. Dit was trouwens de 1 of 2 na laatste, dus genoeg kansen om die gewoon te halen.

Als je deze wandeltocht mee wil doen, 23.00 bij de Theracords stage haha :) Ik ga namelijk ook naar Breda na afloop.

Vrijdag 15.00 overigens weer een naam, en woensdag 19.00 de VVK.
Bericht Geplaatst op 25 mrt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Digital Punk is aanwezig op Dream Village festival in Oosterhout.

De Dream Village voorverkoop start op
woensdag 27 maart 2013 om 19:00,
zorg dat je geniet van de early bird actie.
http://www.dreamvillage.nl
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaartverkoop is begonnen, maar gelijk early ticket gehaald (+ annuleringsverzekering) weet nog niet zeker of we gaan, maar wil wel heel graag!
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 09:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb m'n kaartje. :D
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoelang duurde het voordat dit was uitverkocht vorig jaar? Of raakt dit niet uitverkocht?
Wil eigenlijk eerst kaartjes voor Dominator en PRSPCT halen.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:51 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Hoelang duurde het voordat dit was uitverkocht vorig jaar? Of raakt dit niet uitverkocht?
Wil eigenlijk eerst kaartjes voor Dominator en PRSPCT halen.


Vorig jaar waren 250 early birds op in 1 week.

Dit jaar 500 in 12 uur :)

Of en hoe ver ze het vorig jaar uitverkocht kregen weet ik niet, alle areas stonden in ieder geval goed vol.
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Vorig jaar waren 250 early birds op in 1 week.

Dit jaar 500 in 12 uur :)

Of en hoe ver ze het vorig jaar uitverkocht kregen weet ik niet, alle areas stonden in ieder geval goed vol.


Goed teken! En de kaartjes zijn binnen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten