Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 09:21 

Hardtraxx Addict

Vrijdagmiddag besloten om toch te gaan (voor 35,- een kaartje kunnen bemachtigen) en echt genoten.

We waren pas laat binnen (5 uur) vanwege een gigantische file om te parkeren. Setjes die we hebben meegepakt waren allemaal prima, Josh & Wesz, Luna & Chain Reaction, Bfront en Nosferatu. Eindshow was karig vond ik.
Na afloop nog zolang mogelijk op het terrein gezworven, omdat het wegrijden met de auto een drama is. Rond een uur of 12 liepen we van het terrein af en daarna nog tot half 3 kleine after gehouden bij de auto.

Volgend jaar wellicht weekend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 11:27 

Hardtraxxer

Wat een feest zeg, het was een weekend om nooit te vergeten!

We kwamen (redelijk) laat aan op de camping en zagen een hoop velden al helemaal vol staan, dus we dachten gelijk dat we zo'n kutplek toegewezen zouden krijgen. Precies op dat moment besloten die defqon crew gasten om 1 veld open te gooien en konden we perfect, vlakbij de ingang en wc's, onder bomen staan.

De pre-party was echt fantastisch, zelden zo'n goede sfeer meegemaakt tijdens een Hardstyle act zoals al eerder is aangegeven. Was wel ontzettend warm maar nemen we voor lief.

De dag zelf eerst rustig aangedaan, begonnen met een potje voetballen in die 'kooi'. Was wel lachen want een maat van me kreeg zo'n goPro ding op z'n kop. Toen naar de main gegaan, was leuk maar niet super. Even naar de blue voor Geck-o, was erg gaaf want ik had hem nog nooit live gehoord. Assquake klonk super! Terug naar de main maar daar waren we gelijk weer weg toen evil activities begon. Menthal Theo brak heel de tent af in Gold, wat een bazenset. De sfeer daar was super en veel klassiekers voorbij horen komen. Snel om 5 uur naar Josh & Wesz gegaan in mijn eentje. Ik weet niet wie voor ze draaide maar toen was de tent bijna helemaal leeg. Zodra Josh & Wesz begonnen werd het wel drukker gelukkig.

Voor mij was die set echt een van de beste van het weekend. Bijna alleen maar lekkere nummers en nog 3 nieuwe tracks van ze gehoord. 2 echte euforische zoals we van ze gewend zijn en een wat hardere/rauwere track die ook erg lekker klonk.

Na die set zijn we terug naar de camping gegaan, even wat gegeten en vervolgens de afsluiting op de main met Noisecontrollers, Adaro en frontliner. Was allemaal goed te pruimen en de eindshow vond ik in tegenstelling tot een hoop anderen wel enorm gaaf.

Daarna de after meegepakt, ging enorm hard en werd ook goed gedraaid. De dag erna was hopeloos, tot een uur of 3 zeiknat geregend. We waren nog even op het festivalterrein maar besloten door het weer toch weg te gaan. Daarna werd het wel beter weer maar niemand had nog zin om terug te gaan. Al met al was het een weekend met veel up's en weinig down's, vond het het geld zeker waard!

Op naar volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 11:29 

Hardtraxx Veteran

In de blue (op zaterdag) was de sfeer inderdaad niet geweldig, was wel een ontspannen sfeer maar zelden hele groepen met liefhebbers kunnen spotten. Verder totaal geen last van gehad omdat het met onze eigen groep al prima te doen was en er ook nog eens dik gedraaid werd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 12:39 

Hardtraxx Newbie

Top feest, zelfs achter de bar!

Hele weekend moeten werken maar gelukkig wel wat leuke setjes meegepakt. Zaterdag hele dag bij de Blue gestaan en zondag de hele dag bij de UV. Werd lekker gedraaid, vond Prefix & Density erg goed klinken zaterdag. Verder meer op de bezoekerscamping geweest dan op onze crew camping. Erg goeie sfeer!

Nu wel helemaal kapoet.

p.s. iemand die in de nacht van vrijdag op zaterdag een witte iPhone (met barst linksboven op het scherm) en/of een zwarte portemonnee (met o.a. id & ov kaart) gevonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:45 

Hardtraxxer

las op die defqon app dat ze alle lost en found meenemen naar het hoofdkantoor en je een mailtje over je kwijtgeraakte spullen kon sturen naar [email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:48 

Hardtraxxer

Wat stonden er veel buitenlanders op de camping, echt TE bizar hoeveel. Wij zaten naast lsd gebruikende engelsen, wat een huftervolk is dat zeg... damm ik heb geen oog dichtgedaan vrijdag nacht, Preparty was Wel echt Fucking dik WAT een sfeer, muziek was wel bagger trouwens. maar daar had ik niet al te veel van verwacht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 13:55 

Hardtraxxer

frontliner zat trouwens lekker te kutten op zaterdag! oohhoh gewoon in 1x alles uit. Villian hield ook niet in met keihard te zeggen better get the music rollin of zoiets heb me krom gelachen & snel naar partyraiser gegaan. Ff benen strekken was een heel fijn setje. overigens vind ik de black erg veel op die van vorig jaar lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 14:16 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:10 

Hardtraxxer

Iemand die ook gister op de main in de buurt van de camera kraan dingens? Wat een sfeer daar, sit-downs, moshpits gruwelijk grote groepsfoto's. Heerlijk! Wil de persoon met het witte shirt die de sit-downs en moshpits steeds startte even bedanken als die ook hier op t forum zit. Hulde :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:14 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:
Rond een uur of 12 liepen we van het terrein af en daarna nog tot half 3 kleine after gehouden bij de auto.

Waarom upgrade je dan niet je ticket naar een weekend-ticket? Dan kun je tot 4 uur doorfeesten in de blue en daarna nog op de camping, wat beter is dan 3,5 uur wachten in de regen. Kun je daarna alsnog naar huis gaan. En eventueel nog de volgende dag terugkomen indien gewenst. Het is die 25 extra euro in ieder geval meer dan waard.

En trouwens, nogmaals kusjes voor de zaterdaggangers die ons hun overgebleven muntjes gaven. I lub you guys! :loving: :worship:

ricardo-paz schreef:
sit-downs, moshpits

Are you for fucking real? De verloedering van de harder styles neemt exponentieel toe. Ook dat achterlijke heeeeeeeeeeeeeeeeee-hoooooooooooooooo is inmiddels overgewaaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

ricardo-paz schreef:
Wat een sfeer daar, sit-downs, moshpits gruwelijk grote groepsfoto's. Heerlijk!

Is dit een troll?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:17 

Hardtraxx Elite

ricardo-paz schreef:
Iemand die ook gister op de main in de buurt van de camera kraan dingens? Wat een sfeer daar, sit-downs, moshpits gruwelijk grote groepsfoto's. Heerlijk! Wil de persoon met het witte shirt die de sit-downs en moshpits steeds startte even bedanken als die ook hier op t forum zit. Hulde :worship:

Haha, meen je dit dat je dit geweldig vond. Ik vond het de meest kansloze figuren die ik ooit heb gezien denk ik. Ze springen 3 tellen nadat de climax komt of 3 tellen ervoor. Moshpits doe je maar lekker op een rock festivals of op belgische festivals. 1x een sit down is leuk geen 25x, echt kutvolk. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:26 

Hardtraxxer

Onthafloorx schreef:
ricardo-paz schreef:

Haha, meen je dit dat je dit geweldig vond. Ik vond het de meest kansloze figuren die ik ooit heb gezien denk ik. Ze springen 3 tellen nadat de climax komt of 3 tellen ervoor. Moshpits doe je maar lekker op een rock festivals of op belgische festivals. 1x een sit down is leuk geen 25x, echt kutvolk. :thumbdown:

Toch zorgde het voor een ongekende sfeer die ik nog nooit mee heb gemaakt op een feest, heerlijk vermaakt daar. En iedereen zn eigen manier van feesten, of ze nou 3 of 6 tellen na de climax beginnen te springen, als je t maar naar je zin hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:49 

Waar opende Luna ook-al-weer mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:54 

Hardtraxx Newbie

Deze mensen hadden het zo te zien ook erg goed naar hun zin

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 16:56 

Hardtraxx Veteran

Waarom the fuck ga je naar een feest om op je telefoon te kijken en dom in een groepje te staan? Ga gewoon met zn alle feesten...

Het heet volgens mij niet voor niets een festival, waar je het woord FEEST in kan afleiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:06 

Hardtraxx Veteran

Potverdorie die moshpit onzin stond ik tussenin. Een keer met zo'n groepsfoto meegedaan maar voor de rest was die meneer met zijn witte shirtje ont-zettend irritant.
Beukerij van links naar rechts en 4 mislukte sitdowns verder stopte die gelukkig.

Maar, potverdikkie wat een weekend. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:09 

Hardtraxx Newbie

Ik denk nu trouwens dat deze mensen voor de regen aan het schuilen waren ofzo, maar dan nog. Een kaart van 70 euro betalen voor een feest waarvan je weet welke muziek je kunt verwachten, om vervolgens als een dooie om je heen te gaan lopen staren. Ik had dan andere dingen met het geld gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:09 

Hardtraxx Addict

ricardo-paz schreef:
Onthafloorx schreef:
ricardo-paz schreef:

Toch zorgde het voor een ongekende sfeer die ik nog nooit mee heb gemaakt op een feest, heerlijk vermaakt daar. En iedereen zn eigen manier van feesten, of ze nou 3 of 6 tellen na de climax beginnen te springen, als je t maar naar je zin hebt.

:sick: Wat is dit voorn zin? Of je nou tegen andere festivalgangers aanpist, of dat je ze rondloopt met een hakbijl op je rug... als je het maar naar je zin hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:20 

Hardtraxx Veteran

Kolbeinn schreef:
Deze mensen hadden het zo te zien ook erg goed naar hun zin

Haha die bois en dat varken rechts hebben het echt heel gezellig :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:38 

Hardtraxxer

Enthousiasme straalt er vanaf xd sfeertje in de purple was tijden Juized en Festuca in het midden wel prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 17:43 

Dat voetbalveldje, wat een bazenactie van BIKI90 X TRSH. Geniaal om te zien hoe mensen daar
(van de kaart) een balletje probeerden weg te tikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:06 

Hardtraxx Addict

Wat een gru-we-lijk weekend gehad zeg :worship:
Hoogtepunten waren toch echt Geck-o, Degos & Re-Done en als beste set van het hele festival Prefix & Density :loving: :loving: :loving: wat een fucking helden zeg! Ook Wildstylez heeft echt doen verbazen op de zondag. Veel leuke oudere platen! :thumbsup: Verder vond ik de eindshow dit jaar eigenlijk niet veel aan, show zat weer heel dik in elkaar dat wel, maar de tracks die erin verwerkt waren vielen voor mij een beetje tegen ;)
De eindshow op zondag was wel echt gruwelijk! Gunz 4 Hire weten er wel een ziek feest van te maken en de sfeer is echt heel vet altijd :D Dat laatste nummer van hun :worship:

De camping was zoals gewoonlijk weer geniaal! Zaten op een gedeelte waar iedereen de hele dag en nacht TIMMEEEH aan het roepen was xd heb me kapot gelachen!
Verder ook paar hardtraxxers gezien en/of nieuwe ontmoet :) was in ieder geval erg gezellig! Je kan zeggen over Defqon wat je wilt maar het blijft ieder jaar toch weer een geweldig feest ;)

Edit: Helemaal vergeten op de Black, Art Of Fighters Live :woot: :worship: en ook Radical Redemption op de afterparty op zondag op de camping :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 18:15 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:

:sick: Wat is dit voorn zin? Of je nou tegen andere festivalgangers aanpist, of dat je ze rondloopt met een hakbijl op je rug... als je het maar naar je zin hebt!

Hoe irritant is het als je op je gemakje staat te stampen en er ineens 20 achterlijke mensen tegen je aan gaan beuken? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:39 

Hardtraxxer

ik heb echt de K*tscheit overgehouden van dat ge-hehoo....
Ik kreeg ook het idee dat er meer buitenlanders waren op het festival als nederlanders.
Adaro draaide trouwens heel fijn op de main, wou eerst

& als je zo'n eindshow neerzet maak dan van de White een Mainstage.
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten