Geen zin om lang verslag te schrijven dus dan maar per bezochte DJ klein stukje
Wasted Penguinz: gelukkig maar een klein halfuurtje geweest wat ben die melodietjes van hun wel klein beetje beu
Geck-O: goed setje om er even in te komen
High Voltage: draaide beter dan ik had verwacht. Redelijk vroeg er al op klappen met platen als Tanya en Welcome the Darkness
Prefix & Density: veel vette previews goed vermaakt op deze set
Ran-D: draaide goed met platen als Masterclass alleen was de sfeer er niet best
Endymion en EA: een van de slechtste sets die ik ooit heb gehoord
Outside Agency & Synapse: eerste keer Industrial live, heb me er wel op kunnen vermaken
Degos and Re-Done: jammer dat we hier maar een klein halfuurtje zijn geweest had graag de hele set van ze gehoord
Chain Reaction & Luna: Voor mij de set van de dag
Tartaros: Heb me hier ook zeer vermaakt, de sfeer die er hing vond ik al veel beter dan in de Blue (sommige mensen stonden daar echt maar een beetje rond te kijken). One by one blijft echt een dikke track
N-Vitral: vond het geluid tijdens deze set erg tegenvallen, had na een minuut pas door dat alles naar de klote opstond bijvoorbeeld
Dr. Peacock: totaal niet mijn muziek Frenchcore dus na een half uur weggegaan
Bass Modulators: wilde ze een keer live zien en heb echt met kippenvel gestaan bij I want your love, leave the world behind en the same frequence. Ik vond het geluid tijdens die set ook erg goed
Partyraiser: gewoon weer een lekker beuksetje, helaas wilde sommige van ons de eindshow zien dus hier, met nogal spijt achteraf, weggegaan
Frontliner en eindshow: het enige wat leuk was aan de set van Frontliner was Magic, de rest laag allemaal op zo'n laag kut tempo. En de eindshow, 1 woord: BAGGER

2 dubstep nummers, als het er geen 3 waren en geen Hardcore meer in een eindshow. Radiant maakte het een beetje goed maar daar bleef het ook bij.
+ Geen grote drukte bij aankomst
+ Waren zo weg met de bus van het terrein
+ Bijna geen rijen bij de bar
- de buien die af en toe vielen
- eindshow