Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 15:29 

Hardtraxxer

Hahaaa, dreamteam draait allemaal shit door elkaar heen heeeeerlijk. Dat noem ik pas draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:31 

Hardtraxx Veteran

Het eerste gedeeldte van Digital Punk

1. Muse - Uprising (Gunz for Hire bootleg)
2. Digital Punk & Adaro - Everyday
3. Alpha² & Noisecontrollers - Craving for the Beat (Decibel 2013 anthem)
4. Ellie Golding - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
5. Artic - Fuck the Fake Shit (Adaro remix)
6. Digital Punk - Revelation
7. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Remix)
8. Digital Punk & Profyler - Bringin The Funk (Zatox Remix)
9. Ran-d - Never Scared
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:37 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Het eerste gedeeldte van Digital Punk

1. Muse - Uprising (Gunz for Hire bootleg)
2. Digital Punk & Adaro - Everyday
3. Alpha² & Noisecontrollers - Craving for the Beat (Decibel 2013 anthem)
4. Ellie Golding - Hanging On (Digital Punk Bootleg)
5. Artic - Fuck the Fake Shit (Adaro remix)
6. Digital Punk - Revelation
7. Da Bootleggers - Bitches & Ho's (Digital Punk Remix)
8. Digital Punk & Profyler - Bringin The Funk (Zatox Remix)
9. Ran-d - Never Scared

:/ Zou zo een setje van Alpha Twins kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:46 

Hardtraxxer

Hmm, paar vrienden toch wel erg veel mazzel gehad. Een campingbandje om laten doen die eigenlijk te los zit, nieuwe laten ombinden, oude bewaren, paar vrienden bellen en die lopen met dat tweede bandje gewoon gratis het terein op. Volgend jaar ook maar eens proberen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 16:50 

Hardtraxxer

Hmm, wat ik nu moet denken van Evil Activities met Thunder weet ik nog niet helemaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 22:04 

Hardtraxxer

Zelfs bij het afsluiten van Defqon presteert mr. THE Frontliner het om tot nu toe in ieder geval een saaie standaardset neer te zetten xd Wat een pannenkoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 22:52 

Hardtraxx Veteran

soundstreamer schreef:
Zelfs bij het afsluiten van Defqon presteert mr. THE Frontliner het om tot nu toe in ieder geval een saaie standaardset neer te zetten xd Wat een pannenkoek!

Je gaat me toch niet vertellen dat je van Barry nog een verrassende set verwacht? Blijkbaar wil zijn publiek dit horen, en hij geeft daar gehoor aan. Jammer voor ons (door sommigen wel de 'echte kern' genoemd) maar het zij zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:32 

Hardtraxx Veteran

soundstreamer schreef:

Blijven we bezig? Besteed gewoon geen aandacht meer aan die man als je het niet eens bent met zijn denkwijze ....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2013 23:59 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:
soundstreamer schreef:

Blijven we bezig? Besteed gewoon geen aandacht meer aan die man als je het niet eens bent met zijn denkwijze ....

Normaal zou ik er ook niet zo'n aandacht aan besteden, maar als je gevraagd wordt om zo'n groot festival te closen probeer je toch ook wel iets speciaals neer te zetten lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:03 

Hardtraxxer

^Inderdaad. En daarbij gebruikt hij normaal het argument dat als het je niet aanstaat je maar naar een andere artiest moet gaan, maar dat gaat nu niet echt op zo als je de laatste en enige dj bent (black uitgesloten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 00:10 

Hardtraxxer

Wat een monsterdik feest zeg. :loving: Begonnen op de main bij Luna, Pila & Pavo. Ging op zich (voor de main) wel redelijk los. Daarna richting de Blue gegaan waar het goed te doen was met de drukte. Had verwacht dat het drukker zou worden doordat het wat spetterde maar het was echt dikke prima. Vette setjes gehoord, leuke sfeer voorin & gezellig met de vriendjes. Hoogtepunten Luna vs Chain Reaction en Degos & Re-done. Supervet om outside the box weer eens te horen. :loving: Geluid in de Blue stond alleen af en toe iets te hard waardoor je alleen de bass hoorde.

Weer was dikke prima. Aangezien ik het snel koud krijg een winterjas mee en een trui en de hele dag in een t-shirt rondgelopen. Koud was het niet of je moest lang gaan zitten. Prima festivalweer.

Had maar 42 euro betaald voor een kaartje :thumbsup: en het was al dat geld waard. Volgend jaar wil ik misschien wel weer eens heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 08:20 

Donateur

Prima dag gehad voor de prijs die ik heb betaald. Geck-O,, Sinister souls, Toa vs Synapse en degos & redone waren de toppers met catscan als absolute kers op de taart. Overal ook prima geluid, alleen op het einde in de silver was het erg karig. Was een gezellige sfeer en vond het verder helemaal prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 09:46 

Hardtraxx Veteran

bijna de hele dag bij de blue gestaan, voor mij was High Voltage een van de toppers, zo vroeg op de dag al zo lomp draaien :thumbsup:

andere topper: Prefix & Density die Kodex - Insomnia (the Machine remix) draaiden, geweldige plaat !

sowieso veel "vergeten" nummers gehoord!

was m'n geld zeker waard :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 10:46 

Hardtraxx Veteran

Prima feestje gehad, erg gezellig en leuke mensen! De drukte in de blue viel mij eigenlijk de hele dag wel mee, was d'r alleen niet bij Luna & Chain reaction en Freqz.

Setje van de dag was toch echt die van Prefix & Density, man man wat een geweldige klappers kwamen daar voorbij. Die nieuwe tracks van Phuture Noize, die nieuwe van Prefix & Density en die nieuwe van Phutere Noize en Prefix & Density sloeg helemaal nergens meer op als ik 't mij goed herinner :loving: :love: .

Degos & Re-Done ook heel erg vet, E-Force goed te doen en zelfs High Voltage viel me niks tegen (ook goed mixwerk). B-Front vond ik toch wat teleurstellend op 't einde. Had 'm nog wel even gesproken en had eigenlijk gehoopt dat hij wat origineler zou gaan draaien.

Verder vond ik de afsluiting niks, ik was iedereen kwijt en ben dus maar naar de zijkant van de main gelopen. Daar wel een paar bekenden nog gezien, maar stond eigenlijk te wachten tot het afgelopen was. Frontliner die z'n hele discografie draaide was natuurlijk te verwachten, maar vond de eindshow nou ook niet zo heel speciaal (ook niet echt leuke trackkeuze :P ).

Leuk feestje gehad, goede sets gehoord en 't was erg gezellig ;) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 10:50 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
bijna de hele dag bij de blue gestaan, voor mij was High Voltage een van de toppers, zo vroeg op de dag al zo lomp draaien :thumbsup:

:

vond dat een beetje te vroeg denk ik.. of ik moest zelf nog ff wennen. Anyway, gecko, degos en redone en frequencerz helden van de dag :thumbsup:

+muziekin de blue (al stond die af en toe wel erg hard)
+geen rij bij de bar
+weer (heerlijke temperatuur)
+leuke groep en veel bekende tegen gekomen.

-afsluiter was echt pure aids. wat een drama.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 10:52 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Rickzel schreef:

:

vond dat een beetje te vroeg denk ik.. of ik moest zelf nog ff wennen. Anyway, gecko, degos en redone en frequencerz helden van de dag :thumbsup: aach eigenlijk stelde niemand teleur in de blue.

+geen rij bij de bar
++++tatanka - mess up
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 11:03 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Rickzel schreef:

:

vond dat een beetje te vroeg denk ik.. of ik moest zelf nog ff wennen. Anyway, gecko, degos en redone en frequencerz helden van de dag :thumbsup:

+geen rij bij de bar

enige wat wel echt DRAMA was, Check out the Drop na DKOT draaien, en dan de kick van Check out the drop inmixen. man man man dat doe je toch niet.

Afsluiting was inderdaad matig, vond de main wel echt weer een kunstwerk, maar de trackkeuze was echt saai... vetste nummer was Smack my pitch up... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:18 

Hardtraxx Addict

Dit jaar heeft weer alles overtroffen :loving: Mental Theo echt set van de dag, en Blue was echt zwaar bazig. Dit jaar voor het eerst niet afgesloten bij eindshow maar bij Partyraiser, zo vet :D Chain Reaction & Luna echt beste set van de Blue :worship:

+++ Mental Theo
+++ Chain Reaction & Luna
++ Partyraiser
++ E-Force Live

- Weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:21 

Hardtraxx Veteran

Hoe was Crossfire eigenlijk in de blue? Ben wel benieuwd wie/wat dat uiteindelijk is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:26 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Hoe was Crossfire eigenlijk in de blue? Ben wel benieuwd wie/wat dat uiteindelijk is..

Was al bekend, had zichzelf al hernieuwd naar Outbreak, is de nieuwe naam van NitrouZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:29 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
++++tatanka - mess up

_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:39 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
teupie schreef:
++++tatanka - mess up

_O_

ja zo tering ziek. Liep net buiten om luchtje te scheppen . Hoorde de intro en dacht eigenlijk dat het weer een of andere remix of iets zou zijn. Gelukkig niet :thumbsup: heel hard naar binnen gelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Wat een gruwelijk feest was het weer zeg, heeft al m'n verwachtingen weer meer dan waar gemaakt :yay:
Begonnen bij de main, net toen Thugs ingemixt werd, een veel beter begin kon ik niet wensen. Luna, Pavo & Pila was een ideale opwarmer met wat early hitjes, om daarna af te sluiten met de Zany & NC versie van Pounding Senses. Daarna ff blijven hangen bij WP, die ineens Strike Again 2004 draaiden :P. Toen naar de Blue gegaan, om daar nog een stukje van Geck-O mee te pakken (Straight On :worship: ). High Voltage draaide ook als een baas, met als hoogtepunten Welcome The Darkness, Never Fall Asleep en DKOT. Na Check Out The Drop even naar de UV gegaan, om nog een stukje van In-Phase mee te pakken, die best aardig draaiden.
Na een korte break doorgegaan naar de main, waar Ran-D best aardig bezig was, met als hoogtepunt Masterclass :love: . Na Ran-D een stukje Mental Theo meegepakt en toen door gegaan naar Degos & Re-Done, voor mij de set van de dag, man wat was dat gruwelijk :worship: Control The Mind, Trapped Solaio Mix :love: Overload, Justice 4 All, Choirs :loving: en nog wat TC spul ^^ .

Nog even bij CR & Luna blijven hangen, die ook best lekker draaiden rest van de dag nog een beetje bij de overige stages gekeken, om uiteindelijk vanaf Adaro (die trouwens ook een bazenset neerzette) bij de main te blijven. Endshow was leuk, platenkeuze was vrij random, maar was wel even leuk toen Radiant voorbij kwam :D
Al met al dus een zeer geslaagd feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:05 

Hardtraxxer

Wat een geweldig feest! Voor de eerste keer heen geweest dit jaar maar ben echt zeker van plan om volgend jaar een weekend te gaan :loving:. Heb echt genoten van Frequencerz en High Voltage in de blue! Maar hoogtepunt in de blue was voor mij toch echt B-Front! Heb trouwens ook nog ff een uitstapje gemaakt naar de purple haha is ook wel leuk om te zien al die jonge gassies xd. Op de main heb ik echt het meest genoten van Ran-D WAT EEN BAAS!. Endshow was overigens ook wel heerlijk! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:14 

Hardtraxx Veteran

Geen zin om lang verslag te schrijven dus dan maar per bezochte DJ klein stukje

Wasted Penguinz: gelukkig maar een klein halfuurtje geweest wat ben die melodietjes van hun wel klein beetje beu
Geck-O: goed setje om er even in te komen
High Voltage: draaide beter dan ik had verwacht. Redelijk vroeg er al op klappen met platen als Tanya en Welcome the Darkness
Prefix & Density: veel vette previews goed vermaakt op deze set
Ran-D: draaide goed met platen als Masterclass alleen was de sfeer er niet best
Endymion en EA: een van de slechtste sets die ik ooit heb gehoord :thumbdown:
Outside Agency & Synapse: eerste keer Industrial live, heb me er wel op kunnen vermaken :)
Degos and Re-Done: jammer dat we hier maar een klein halfuurtje zijn geweest had graag de hele set van ze gehoord
Chain Reaction & Luna: Voor mij de set van de dag :thumbsup:
Tartaros: Heb me hier ook zeer vermaakt, de sfeer die er hing vond ik al veel beter dan in de Blue (sommige mensen stonden daar echt maar een beetje rond te kijken). One by one blijft echt een dikke track :loving:
N-Vitral: vond het geluid tijdens deze set erg tegenvallen, had na een minuut pas door dat alles naar de klote opstond bijvoorbeeld
Dr. Peacock: totaal niet mijn muziek Frenchcore dus na een half uur weggegaan
Bass Modulators: wilde ze een keer live zien en heb echt met kippenvel gestaan bij I want your love, leave the world behind en the same frequence. Ik vond het geluid tijdens die set ook erg goed
Partyraiser: gewoon weer een lekker beuksetje, helaas wilde sommige van ons de eindshow zien dus hier, met nogal spijt achteraf, weggegaan
Frontliner en eindshow: het enige wat leuk was aan de set van Frontliner was Magic, de rest laag allemaal op zo'n laag kut tempo. En de eindshow, 1 woord: BAGGER :thumbdown: 2 dubstep nummers, als het er geen 3 waren en geen Hardcore meer in een eindshow. Radiant maakte het een beetje goed maar daar bleef het ook bij.

+ Geen grote drukte bij aankomst
+ Waren zo weg met de bus van het terrein
+ Bijna geen rijen bij de bar

- de buien die af en toe vielen
- eindshow
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten