Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 19:40 

Hardtraxxer

Citaat:
Bij de helpdesk van Defqon.1 zijn afgelopen weekend weinig telefoontjes binnengekomen met klachten over geluids- of andere overlast.

Dat meldt een woordvoerster van het dancefestival dat voor de derde keer in Biddinghuizen plaatsvond.

Hoe vaak er is gebeld, wil ze nog niet zeggen. "We gaan eerst evalueren met de gemeente Dronten. Misschien dat daar ook meldingen zijn binnengekomen. Ik kan wel zeggen dat het erg rustig was op de lijn. Veel rustiger dan verwacht."

Op twitter en facebook kwam Defqon regelmatig voorbij. Mensen in zowel Dronten als op de Veluwe klaagden over het 'gebeuk'. Anderen lieten juist weten dat het erg meeviel. Burgemeester Frans de Lange van Elburg meldde op zijn facebookpagina dat hij meerdere telefoontjes heeft gehad over Defqon en dat hij collega Aat de Jonge van Dronten heeft gebeld. Die zou de organisatie hebben gevraagd om het geluidsniveau 'iets terug te dringen'. Of dit ook is gebeurd, kon de festivalwoordvoerster niet zeggen. Willem Krooneman. wethouder in Elburg, twitterde dat Defqon zaterdag om 23.00 uur was 'afgeschaald naar acceptabel geluidsniveau'. 'Los van wat we van zo'n festival vinden natuurlijk'.

Bron: http://www.destentor.nl/regio/dronten/d ... -1.3882316

xd xd Die reacties eronder dat ze het zelfs in apeldoorn hoorde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:10 

Hardtraxx Addict

Die mensen die daar over lopen te zeiken verdienen echt een schot hagel
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:13 

Hardtraxxer

Riichard schreef:

Zou jij een heavy metal feest naast je huis willen voor een weekend lang? Nee he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:15 

Donateur

urbandesigner schreef:
Kolbeinn schreef:
Deze mensen hadden het zo te zien ook erg goed naar hun zin

Haha die bois en dat varken rechts hebben het echt heel gezellig :lol: :lol: :lol:

Wat staan die nou te doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:18 

Hardtraxx Veteran

retseketser schreef:
Riichard schreef:

Zou jij een heavy metal feest naast je huis willen voor een weekend lang? Nee he.

Zij wonen er toch niet naast? Ze wonen 50km verderop en ze horen zachtjes iets op de achtergrond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:21 

Citaat:
3 dagen het zelfde gedreun lowlends kan zich ook aan de regels houden en de pinksterfestival ook waarom hun dan niet ik zeg volgend jaar niet weer want het is al 3 jaar zich niet aan de geluidsnorm houden en we hebben nog 2 jaar te gaan hoorde ik nu dan niet op deze manier.

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:24 

Hardtraxx Veteran

Klinkt diepzinnig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:26 

Donateur

retseketser schreef:
Riichard schreef:

Ik zou denken ach hebben die mensen ook een weekendje plezier. Het weekend erop ik weer. Maar goed dat ben ik hè, ik ben niet zo moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:33 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wat staan die nou te doen dan?

Het nieuwe losgaan .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:39 

Hardtraxx Veteran

Benieuwd of ze mijn reactie doorlaten. Ik denk dat ik de woorden "verzuurde babyboomers" niet had moeten gebruiken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:21 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
mr_vertigo schreef:

:sick: Wat is dit voorn zin? Of je nou tegen andere festivalgangers aanpist, of dat je ze rondloopt met een hakbijl op je rug... als je het maar naar je zin hebt!

Hoe irritant is het als je op je gemakje staat te stampen en er ineens 20 achterlijke mensen tegen je aan gaan beuken? >.<

Ja ziek vervelend inderdaad! Tuurlijk mag iedereen doen zoals ie wilt, no problemo, maar wel een beetje zodat niet iedereen er slachtoffer van is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:23 

Hardtraxx Veteran

Gezeur zeg...

Vorig jaar bij The Gathering, we stonden met een groep die werkelijk waar ook al die hitjes niet meer aan kon, zijn we maar sit downs, moshpits, koprollen en breakdance moves gaan doen... Nog nooit zo gelachen :lol: . En ja we hielden rekening met anderen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:32 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Gezeur zeg...

Vorig jaar bij The Gathering, we stonden met een groep die werkelijk waar ook al die hitjes niet meer aan kon, zijn we maar sit downs, moshpits, koprollen en breakdance moves gaan doen... Nog nooit zo gelachen :lol: . En ja we hielden rekening met anderen ;).

Hoezo is het gezeur dan? Als je niet om de 5 seconden in mijn rug staat te beunen, omdat ik niet mee wil doen in je mosh-pit is het prima. Daar 'zeuren' we dus ook niet over
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Heb het daar ook niet over, rekening houden met je medepartygangers lijkt me niet meer dan normaal ;).

Maar sommigen voorspellen het einde der hardstyle als er ergens spontaan wat gebeurt, dat vind ik kleinzielig gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:44 

Donateur

Dat doe jij zelf hoor urban, tijdens Magic in de blue ging de halve zaal ook weer zitten en dan verwijtend naar je kijken als je blijft staan. Is niet het einde van hardstyle, is gewoon kansloos en storend gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat doe jij zelf hoor urban, tijdens Magic in de blue ging de halve zaal ook weer zitten en dan verwijtend naar je kijken als je blijft staan. Is niet het einde van hardstyle, is gewoon kansloos en storend gedrag.

Anderen je eigen wil opleggen lijkt me inderdaad ook storend. En ja, wel meer mensen gedragen zich kansloos op zo'n feest :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

Het HOORT gewoon niet bij hardstyle. Hardstyle is een muziekstroming die zich kenmerkt door bepaalde invloeden waar op een bepaalde eenzelfde ritmische manier gedanst hoort te worden. Daar kan wat afwisseling in zitten, maar er moet niet een hele nieuwe dansvorm (als je dat al zo mag noemen) bijkomen die geript is van andere genres. Hardstyle moet zijn eigen identiteit behouden en niet een kuddestroming worden. Als het al niet te laat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:48 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Hooli schreef:
Rond een uur of 12 liepen we van het terrein af en daarna nog tot half 3 kleine after gehouden bij de auto.

Waarom upgrade je dan niet je ticket naar een weekend-ticket? Dan kun je tot 4 uur doorfeesten in de blue en daarna nog op de camping, wat beter is dan 3,5 uur wachten in de regen. Kun je daarna alsnog naar huis gaan. En eventueel nog de volgende dag terugkomen indien gewenst. Het is die 25 extra euro in ieder geval meer dan waard.

U heeft helemaal gelijk, volgend jaar absoluut weekend. Was nu echt een last minute beslissing om te gaan op vrijdagmiddag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:48 

Hardtraxx Veteran

Hardstyle heeft geen eigen indentiteit meer sinds het allemaal 'EDM' is. Open-minded zijn it is!
Zouden mosh pits trouwens daar ook onder vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Het HOORT gewoon niet bij hardstyle. Hardstyle is een muziekstroming die zich kenmerkt door bepaalde invloeden waar op een bepaalde eenzelfde ritmische manier gedanst hoort te worden. Daar kan wat afwisseling in zitten, maar er moet niet een hele nieuwe dansvorm (als je dat al zo mag noemen) bijkomen die geript is van andere genres. Hardstyle moet zijn eigen identiteit behouden en niet een kuddestroming worden. Als het al niet te laat is.

Zie anders nog maar weinig mensen 'stampen' op feesten :/

Als je ook de expansie richting de USA ziet, vrees ik wel het ergste (uitmelken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 21:50 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Heb het daar ook niet over, rekening houden met je medepartygangers lijkt me niet meer dan normaal ;).

Maar sommigen voorspellen het einde der hardstyle als er ergens spontaan wat gebeurt, dat vind ik kleinzielig gedrag.

Maar je leest toch duidelijk dat wij het over 'rekening houden met medepartygangers' hebben? :P Apart haha
En @TimothY, als de hele zaal gaat zitten, kijken ze gewoon jaloers omdat jij niet door je benen hoeft om onderdeel van een sitdown te zijn hahaha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:08 

Bierkoning

Geweldig mooi weekend gehad, had het altijd en overal naar m'n zin. En wat was die 24uurs tent vet zeg haha, elke nacht tot in de vroege uurtjes gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:12 

Hardtraxx Veteran

pommer, was jij zaterdag in de blue? donker shirt, korte broek met 2/3 vrienden ergens op t einde achteraan in t midden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:22 

Hardtraxx Veteran

geweldig feest weer :worship: ondanks het weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:32 

Hardtraxxer

-
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten