Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:05 

Hardtraxx Veteran

Als groepje vinden we de parkeerplaats snachts juist erg gezellig :P Lekker gek doen , btje ouwehoeren met andere wachtenden, vind t altijd wel een soort van verbroederen.
Volgend jaar agregaatje mee, luidsprekers , wat lampen, dan zelf maar een afterparty er van maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:13 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Als groepje vinden we de parkeerplaats snachts juist erg gezellig :P Lekker gek doen , btje ouwehoeren met andere wachtenden, vind t altijd wel een soort van verbroederen.
Volgend jaar agregaatje mee, luidsprekers , wat lampen, dan zelf maar een afterparty er van maken xd

Haha juist plus een barbecue
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Toen ik er langs liep zat er zo'n show wijffie in opgesloten die ging dan vaag bewegen en op de ramen timmeren. Wat het verder voor moet stellen weet ik niet, ik ben zelf wel in orde.

Vond dat sowieso maar vage shit toen ik daar naar binnen liep om bier te halen, van mij hoeft dat gedoe niet echt . Sluit natuurlijk wel aan bij dat Brain Wash gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:27 

Hardtraxxer

Vik schreef:
pecola-tje schreef:
Hoe was Crossfire eigenlijk in de blue? Ben wel benieuwd wie/wat dat uiteindelijk is..

Vond dat verrassend vet! Paar erg dikke platen gehoord in dat half uurtje :D

Crossfire is/was toch gewoon S-Dee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:27 

Hardtraxxer

Vik schreef:
pecola-tje schreef:
Hoe was Crossfire eigenlijk in de blue? Ben wel benieuwd wie/wat dat uiteindelijk is..

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:48 

Hardtraxx Veteran

Ofcourse schreef:
Vik schreef:
pecola-tje schreef:

Nitrouz
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 17:58 

Donateur

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Toen ik er langs liep zat er zo'n show wijffie in opgesloten die ging dan vaag bewegen en op de ramen timmeren. Wat het verder voor moet stellen weet ik niet, ik ben zelf wel in orde.

Vond dat sowieso maar vage shit toen ik daar naar binnen liep om bier te halen, van mij hoeft dat gedoe niet echt . Sluit natuurlijk wel aan bij dat Brain Wash gebeuren

Voor mij ook niet, maar goed ik kom er verder ook niet dacht ook ff chill biertje zonder te wachten. Als anderen er lol van hebben is 't prima toch. Liever dit dan bijvoorbeeld die oneindige opblaas klote dingen overal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:

Voor mij ook niet, maar goed ik kom er verder ook niet dacht ook ff chill biertje zonder te wachten. Als anderen er lol van hebben is 't prima toch. Liever dit dan bijvoorbeeld die oneindige opblaas klote dingen overal.

Helemaal als je met een vol dingetje met bier loopt en er grote strandballen om je oren vliegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:25 

Hardtraxx Veteran

Eyoung
Citaat:
Defqon.1 QULT was awesome its so epic to see the crowd go wild on some new tracks!! Here is my tracklist for the people that are curious

01. Eyoung & Side E-fect - Acid Dropper (Eyoung Mix)
02. Geck-e - Body Flow
03. Lee Mac - NanoTech (Original + Kujin-Fu Remix) (Lee Mac Mash Up)
04. Gatty - Pressure (Eyoung RMX)
05. Kamui - Electro Slut
06. Klonez - From The Ashes
07. Kujin Fu & Skitek - Bass Bitch
08. Audiowarp - Restless
09. Geck-o - Underground At Night(RMX)
10. Side E-Fect - Get Ya
11. Gatty - Destruction
12. Eyoung - ID
13. Sinith, Ultraform And Geck-o - Surrounded By Three
14. Drivium & Eyoung - Boys In The Kitchen
15. Eyoung & Tiifa - We Won't Die
16. Ultraform - Chase Me

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:29 

Hardtraxx Veteran

Dit was weer een super vette editie! Moeilijk te zeggen of die van vorig jaar overtroffen is, maar het was weer erg dik. Het geluid was echt asociaal goed in de Blue. Ben mijn oordoppen weer eens eeuwig dankbaar.

Moet wel zeggen dat het weer een lastige opgave was om naar andere dingen te gaan buiten de Blue. Is ons ook niet echt gelukt, hadden het te goed naar ons zin daar om weg te gaan. Alleen tijdens Frequencerz even een klein rondje gelopen en verder wat gegeten bij die chill area. Heb die hele main niet eens gezien.. :P

De set van Degos & Re-Done, geen woorden voor gewoon. Met afstand het beste uur van heel het festival voor mij. Wist echt niet meer waar ik het zoeken moest om Catching Up voor het eerst eens live te horen. :loving: Nagenoeg alle andere sets in de Blue heb ik ook erg van genoten, alleen E-Force viel tegen. Heel erg eentonig en geluid was een stuk minder opeens, waarschijnlijk door de live act. Het kwam allemaal niet meer zo goed door.

Toen besloten om half uur eerder weg te gaan om de drukte voor te zijn, maar toen konden we natuurlijk net de auto niet meer vinden. xd Toen we hem eenmaal gevonden hadden was het al te laat, het stond weer muurvast. Al dat wachten heeft ons 2-3 uur gekost, gelukkig was het nog wel gezellig op de parkeerplaats. :P

Waren om 5.30 ook maar eens thuis aangekomen. Heerlijke dag gehad in ieder geval. Maar na 3 keer heb ik het nu ook wel gezien, weet niet of ik volgend jaar weer zo'n smak met geld ga neertellen voor voornamelijk één area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 18:56 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Het geluid was echt asociaal goed in de Blue. Ben mijn oordoppen weer eens eeuwig dankbaar.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:06 

Hardtraxxer

Ik vond de eindshow echt helemaal kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:08 

Hardtraxxer

Ben net een half uurtje thuis van defqon had het wel weer gezien. Pre party en Afterparty waren echt heel vet. Frequenzers waren echt ziek en Prefix en Denisty :drool: Verder nog voor het eerst Omkara Technici gezien. Jezus wat was dat beest.

Verder had ik het wel weer gezien had geen zin om met regen en al het rot weer nog een nacht te blijven.. En voor school dus zo lekker m'n nest in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:09 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
93Wesley93 schreef:
Het geluid was echt asociaal goed in de Blue. Ben mijn oordoppen weer eens eeuwig dankbaar.

Welke bijdehante opmerking heb je nu weer in petto? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:18 

Donateur

Ik vond het ook niet altijd even lekker eigenlijk veel bass vooral. Stonden wel vrij ver naar achteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:20 

Donateur

bobvdvalk schreef:
Ik vond de eindshow echt helemaal kut

Klopt en normaal zou me dat geen reet boeien als alle andere area's gewoon tot 11 uur door waren gegaan, maar nee hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:23 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik vond het ook niet altijd even lekker eigenlijk veel bass vooral. Stonden wel vrij ver naar achteren.

Heb alleen tijdens E-Force het geluid wat minder gevonden, voor de rest waar ik stond was het echt wel dik in orde. Heel af en toe schommelde het een beetje (inderdaad veel bass), maar dat duurde niet lang tot het weer goed afgesteld was.

Het ligt er natuurlijk ook aan waar je staat in zo'n gigantische tent. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:53 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
soundstreamer schreef:
Zelfs bij het afsluiten van Defqon presteert mr. THE Frontliner het om tot nu toe in ieder geval een saaie standaardset neer te zetten xd Wat een pannenkoek!

Je gaat me toch niet vertellen dat je van Barry nog een verrassende set verwacht? Blijkbaar wil zijn publiek dit horen, en hij geeft daar gehoor aan. Jammer voor ons (door sommigen wel de 'echte kern' genoemd) maar het zij zo.

Als Alpha² het kan, kan Frontliner het ook. Gewoon een kwestie van outside-your-own-box kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 20:54 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Steffnov schreef:
93Wesley93 schreef:

Welke bijdehante opmerking heb je nu weer in petto? :D

Wat is dat nou weer voor een vooroordeel? Mij ontgaat de logica "zo goed, blij dat ik doppen had" (vertaling: "ik houd van te hard"?) alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:13 

Hardtraxxer

oordoppen doe je niet per se in voor alleen te hard geluid en als dat wel zo het geval is heb ik dat liever (met goede oordoppen dan) dan dat het geluid te zacht staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:25 

Hardtraxxer

Heb een heerlijk feest gehad, was er wel laat dus niet alle stages optimaal kunnen mee maken :( .
De eindshow was inderaad minder als vorig jaar maar beviel me toch prima, stage was kleiner maar wel gedetailleerd.
Eendagsvliegjes waren er wel volop, waaronder veel meer Marokkanen als normaal.

Met de drukte met het verlaten van het terrein kunnen ze beter gaan verbeteren, stond gelukkig op de Riviera camping en niet zoals vrienden 3 uur in de rij op de parkeerplaats net als vorig jaar.. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 21:33 

Hardtraxx Veteran

Geluid was bij vlagen bagger in de blue. Kraakte aan alle kanten en de bass stond veel te hard. Sfeer was zaterdag niet uitmuntend overigens. Op de preparty... Toen ging het écht los. Zelden zo'n goede sfeer gezien op een hardstyle-feest, ondanks dat het muzikaal gezien bagger was. Maar door de sfeer maakte dat me helemaal niet uit. Sfeer op de afterparty was daarentegen gewoon zwaar kut. Iedereen vermoeid, iedereen naar de tyfus en de nuchtere mensen die overdag een slaapje hebben gedaan zaten mensen uit te lachen en de gek aan te steken.
Zelfs fraudepraktijken hebben plaatsgevonden (meisje op 10 meter afstand loopt naar willekeurige mensen willekeurige mensen toe en zegt dat je haar telefoon uit de hand hebt geslagen en dat ze een vergoeding wil voor het gebroken glas. Indien je niet toehapt komt een paar seconden later haar vriend naar je toe en vraagt of je een WA-verzekering hebt, want dan zou het je geen geld kosten. Of je dus je gegevens even wou geven. De meest trieste manier ooit om je telefoon vergoed te krijgen die ze waarschijnlijk in het verleden zelf kapot heeft gegooid. Zou me ook niet verbazen als het ze ook nog is gelukt na +-40 pogingen. Want er liepen er genoeg bij die van voren niet meer wisten dat ze van achteren leefden.

Camping was overigens geniaal. Op het slaapgebrek na (respectievelijk 3 uur en 6 uur), al hebben anderen het minder getroffen. De radiostudio was ook weer gezellig (na 4 uur 's nachts toen het rustiger was).

In ieder geval: camping is een aanrader: sfeer is op vrijdag en zondag zoveel beter dan op zaterdag en het is echt uniek! Decibel-camping is wel beter (lees: niet leuker), maar dat is een ander soort camping. ;) In ieder geval is Defqon de voorlopige winnaar van het beste weekendfestival van de afgelopen jaren. En dat is nog nooit voorgekomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Camping was overigens geniaal. Op het slaapgebrek na (respectievelijk 3 uur en 6 uur), al hebben anderen het minder getroffen. De radiostudio was ook weer gezellig (na 4 uur 's nachts toen het rustiger was).

In ieder geval: camping is een aanrader: sfeer is op vrijdag en zondag zoveel beter dan op zaterdag en het is echt uniek! Decibel-camping is wel beter (lees: niet leuker), maar dat is een ander soort camping. ;) In ieder geval is Defqon de voorlopige winnaar van het beste weekendfestival van de afgelopen jaren. En dat is nog nooit voorgekomen!

Zo'n camping lijkt me sowieso echt gezellig, ga het volgende jaar zeker doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:28 

Hardtraxxer

12e Defqon voor mij alweer en het begon goed K.

Mijn zusje die zelf een weekend is gegaan had gezegd dat ze voor mij kaarten besteld, ik daar bij de ingang met een paar vrienden, kaartjes werken niet, scannerchicks kijken naar de kaarten ''ohw die zijn van 2012'' OK relaxt bedankt!! Met zijn allen over het hoofd gezien.

1 maat had wel een goede kaart, stond ik daar met 2 anderen! binnen kwartiertje konden we gratis naar binnen doordat 1 maat een kaartje kreeg van iemand die ze nog over hadden en ik samen met een ander 5 minuten later 2 WEEKEND kaarten in onze handen krijgen geduwd van een vrouwtje die zij gevonden had ?? Ze werkten wel iig, al keken ze ons wel raar aan met onze weekendkaarten voor aleen de zaterdag.

Dus volgend jaar kopen we geen kaarten en wachten we gewoon tot ze komen aanwaaien haha.

Over het feest zelf:

Zijn eerst ff bij green gaan kijken want daar begon Mark with a K zijn setje, was wel een leuke binnenkomer, erg sfeervol tentje en marK mixte zijn plaatjes snel door, alleen het geHEHO was super irritant, blijkbaar een zaaltje vol Belgen op dat moment, denk dat ze er later bij Day-Mar niet meer stonden haha.
Vervolgens ff bij de Main gestaan, geloof dat ik daar Psyko Punkz heb meegepakt, vond geluid erg tegenvallen door de wind die het alle kanten opblies. PP konden me niet heel erg boeien al vond ik ''Love my life'' wel een lekker plaatje.

Daarna me vrienden meegesleurd naar de Blue, daar ongeveer 2en half uur gebleven, halve set Luna&cChain Reaction meegepakt en hele sets van Frequencerz en E-Force live.
Luna & Chain Reaction was dat half uur echt heel dik met een paar Radical Redemption knallers als uitschieters. Daarna Frequencerz (had er niet heel veel van verwacht) maar dat was wel ff gas erop zeg, heerlijke kippenvelopener met Tomorrow & Beyond (Lars edit), Radical Redemption & Frequencerz - Insanity, Bitch remix van Crypsis, Caught in the fire en de hype track van hun op dit moment Rockstar.

Toen was mijn held E-Force aan de beurt, alle knallers kwamen voorbij waaronder ook zijn heerlijke nieuwe en vind die collab met Radical redemption toch ook wel stiekem leuk, heerlijke remix van ''Bring that shit back'' gehoord (denk dat het een E-Force remix is) en wederom die Kick back remix als opener. Afsluiten met hardcore remix van Masterclass was ook te verwachten, maar toch wel lekker (al is ie cheap gemaakt) Had toch wel stiekem iets meer van hem verwacht, maar heb er toch super van genoten.

B-Front daarna niet meer meegemaakt, omdat mijn vrienden toch graag op de main afsluiten en man man man wat baalde ik daarvan aangezien meneer Frontliner komt opdraven om af te sluiten, heb me mateloos geergerd tijdens zijn set, veel te veel inkakmomentjes en pauzes in al zijn nummers, alleen Magic was te pruimen. Die van Coone vorig jaar was al aan de matige kant, maar dit vond ik de slechtste van alle afsluiters.

Heb mijn verdoofde vrienden daar gelukkig om half 11 weggekregen om de drukte te vermijden en is aardig gelukt, ritje van Flevoland naar Den Bosch en lekker 1:00 thuis.

Al met al een ietwat teleurstellende Defqon voor mij, de beste blijft toch wel de 1e keer in 2003!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 23:40 

Hardtraxxer

Overigens denk ik dat ik volgend jaar ook maar eens een camping ga boeken, denk persoonlijk ook dat de vrijdag en zondag 2 veel leukere dagen zijn met minder drukte!
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten