Dit was weer een super vette editie! Moeilijk te zeggen of die van vorig jaar overtroffen is, maar het was weer erg dik. Het geluid was echt asociaal goed in de Blue. Ben mijn oordoppen weer eens eeuwig dankbaar.
Moet wel zeggen dat het weer een lastige opgave was om naar andere dingen te gaan buiten de Blue. Is ons ook niet echt gelukt, hadden het te goed naar ons zin daar om weg te gaan. Alleen tijdens Frequencerz even een klein rondje gelopen en verder wat gegeten bij die chill area. Heb die hele main niet eens gezien..

De set van Degos & Re-Done, geen woorden voor gewoon. Met afstand het beste uur van heel het festival voor mij. Wist echt niet meer waar ik het zoeken moest om Catching Up voor het eerst eens live te horen.

Nagenoeg alle andere sets in de Blue heb ik ook erg van genoten, alleen E-Force viel tegen. Heel erg eentonig en geluid was een stuk minder opeens, waarschijnlijk door de live act. Het kwam allemaal niet meer zo goed door.
Toen besloten om half uur eerder weg te gaan om de drukte voor te zijn, maar toen konden we natuurlijk net de auto niet meer vinden.

Toen we hem eenmaal gevonden hadden was het al te laat, het stond weer muurvast. Al dat wachten heeft ons 2-3 uur gekost, gelukkig was het nog wel gezellig op de parkeerplaats.

Waren om 5.30 ook maar eens thuis aangekomen. Heerlijke dag gehad in ieder geval. Maar na 3 keer heb ik het nu ook wel gezien, weet niet of ik volgend jaar weer zo'n smak met geld ga neertellen voor voornamelijk één area.