Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:33 

Hardtraxx Veteran

Kolbeinn schreef:
Deze mensen hadden het zo te zien ook erg goed naar hun zin

Ik heb het filmpje drie keer gekeken maar ik weet nog niet of het nou een zeug of een beer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:36 

Hardtraxx Newbie

Ze hadden trouwens wel een dikke airco in die 24uurs tent mogen gooien! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 22:44 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Kolbeinn schreef:

Ik heb het filmpje drie keer gekeken maar ik weet nog niet of het nou een zeug of een beer is.

Absoluut een zeug, ik stel voor als we haar nog een x tegenkomen vragen we allemaal of we haar krulstaartje mogen zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:07 

Hardtraxx Veteran

Dit weekend was weer geweldig :worship: , de held van het weekend was overduidelijk Ophidian :worship: .
En over dat filmpje, ik stond ook af en toe zo hoor. Niks mis mee als je daar het hele weekend staat, denk maar niet dat ik het hele weekend uit mijn bol ga
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:08 

Bierkoning

teupie schreef:
pommer, was jij zaterdag in de blue? donker shirt, korte broek met 2/3 vrienden ergens op t einde achteraan in t midden?

Zou goed kunnen ja wattan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:12 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Dit weekend was weer geweldig :worship: , de held van het weekend was overduidelijk Ophidian :worship: .
En over dat filmpje, ik stond ook af en toe zo hoor. Niks mis mee als je daar het hele weekend staat, denk maar niet dat ik het hele weekend uit mijn bol ga

Zelfs niet praten met de mensen waar je mee bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:19 

Ik mist overigens wel een Zany, D-Block & S-te-Fan of iets wat meer melodieuze artiesten in de UV/Blue. De line up in de UV vond ik niet veel aan en de blue vond ik veel te geforceerd hard op zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Kolbeinn schreef:

Gelukkig ging het toen in het midden wel los :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:36 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Ik mist overigens wel een Zany, D-Block & S-te-Fan of iets wat meer melodieuze artiesten in de UV/Blue. De line up in de UV vond ik niet veel aan en de blue vond ik veel te geforceerd hard op zaterdag.

Blue ben ik het niet mee eens, die wordt al jaren lang voor 3/4 gevuld met namen die je amper raw kunt noemen. Vind het juist goed dat ze nu een keer dj's als Prefix & Density, High Voltage en Degos & Re-Done neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:52 

Uberhout schreef:
stefaneke schreef:

Blue ben ik het niet mee eens, die wordt al jaren lang voor 3/4 gevuld met namen die je amper raw kunt noemen. Vind het juist goed dat ze nu een keer dj's als Prefix & Density, High Voltage en Degos & Re-Done neerzetten.

Dan mag ik de blue nog wel te hard vinden. De blue is ook nooit concreet afgebeeld als raw hardstyle tent volgens mij dus hoeven er niet alleen maar raw artiesten in te staan. Ik had gewoon geen zin in dat geforceerde harde gedoe in de blue. Ik heb gelukkig kunnen genieten van Josh & Wesz 's middags na Prefix & Density.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:54 

Hardtraxx Newbie

Uberhout schreef:
stefaneke schreef:

Ik snap het punt wel. Het lijkt alsof Q-Dance sinds vorig jaar van van de Blue het toneel wil maken voor raw hardstyle en dat de UV hiervoor als tegenhanger moet dienen met melodieuze hardstyle. Opzich helemaal geen verkeerde insteek, maar waar de line-up in de Blue dit jaar zeeeeer goed was, was de line-up van UV naar mijn mening ook maar karig. Hopelijk schenken ze wat meer aandacht aan de UV volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 23:58 

Hardtraxx Veteran

Misschien dat Q wel is een keer aandacht wilde geven aan DJ's die je tegenwoordig wat minder op festivals/feesten ziet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:00 

Donateur

Juist, het lag meer aan de UV. Tenten zaten ook precies naast elkaar dus goede mogelijkheid om te switchen. Vond het geluid in de UV trouwens ook bedroevend slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:02 

Hardtraxxer

Ziekelijk veel respect voor Q-dance. Iemand die ik ken stond lekker te stampen bij defqon toen hij opeens aan werd gesproken door de baas van Q-dance. Hij vond het mooi om te zien hoe hij aan het stampen was. Hij bood aan om hem met 7 vrienden VIP naar elk Q-dance feest te laten gaan tot en met Defqon volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:03 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Juist, het lag meer aan de UV. Tenten zaten ook precies naast elkaar dus goede mogelijkheid om te switchen. Vond het geluid in de UV trouwens ook bedroevend slecht.

Daar had ik bij Bass Modulators echt geen last van eigenlijk. Ze hadden volgens mij wel de bass flink hoog staan, want nummers als I want your love leek hardere kicks te hebben dan op Intents op een of andere manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:04 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
Ziekelijk veel respect voor Q-dance. Iemand die ik ken stond lekker te stampen bij defqon toen hij opeens aan werd gesproken door de baas van Q-dance. Hij vond het mooi om te zien hoe hij aan het stampen was. Hij bood aan om hem met 7 vrienden VIP naar elk Q-dance feest te laten gaan tot en met Defqon volgend jaar.

Direct marketing dus, mooi dat ze daar ook aan doen. Jij bent 1 van die 7 vrienden hoop ik? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:06 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Direct marketing dus, mooi dat ze daar ook aan doen. Jij bent 1 van die 7 vrienden hoop ik? :P

nee jammer genoeg niet. Het is een maat van een maat van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:06 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:

Dafuq? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 00:07 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Skyscraper schreef:

Dafuq? xd

Klinkt meer als een geniale grap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 01:27 

Hardtraxx Veteran

Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 07:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
teupie schreef:
pommer, was jij zaterdag in de blue? donker shirt, korte broek met 2/3 vrienden ergens op t einde achteraan in t midden?

Zou goed kunnen ja wattan?

nee dan heb ik je niet gezien...

Nee, je kop kwam me bekend voor maar kon t niet echt plaatsen. Volgende keer kom ik een biertje geven. Stond een tijdje voor je, wit shirt en beige chino. Beetje krullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:29 

Donateur

WAT EEN RETE VETE STAGE! Q heeft zichzelf overtroffen! Baas met verlichting, die monden laten praten met licht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 09:36 

Hardtraxx Veteran

Leuk weekend gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:09 

Hardtraxx Addict

Spierpijn tot en met.. zegt genoeg denk ik!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:18 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Ik geloof er eerlijk gezegd ook niet veel van :P

het is toch echt. Ze moeten nu als ze naar een q-dance feest willen het 3 weken vantevoren aangeven en dan mogen ze gratis VIP binnen
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten