Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:15 

Hardtraxx Veteran

Als het je eerste endshow was snap ik dat het leuk is, maar wat een troep in vergelijking met andere jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:21 

Hardtraxxer

Iemand iets meegekregen van die nieuwe plaat van Adaro genaamd "Open Up"? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:23 

Hardtraxx Veteran

Vond dat moment toen Geck-O 2-1 draaide ook wel mooi, in een keer heel de blue juichen bij het moment dat Bergkamp scoort :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:23 

Hardtraxxer

Aan het eind weer terug naar parkeerterrein heb godverdomme wel langer als een uur staan wachten wat was ik er flauw van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:33 

Hardtraxxer

Ligt het aan mij of wordt de aankleding/eindshow met het jaar minder? Vond de koning in 2011 nog best gaaf, veel details en een prima eindshow. Vorig jaar had ik bij de mainstage al zoiets van 'mwah mwah' en dit jaar vond ik het er eigenlijk gewoon ronduit cheap uitzien. Of zijn we misschien te verwend ondertussen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:36 

Hardtraxx Elite

primaaaa vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:36 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Vond dat moment toen Geck-O 2-1 draaide ook wel mooi, in een keer heel de blue juichen bij het moment dat Bergkamp scoort :D

haha ja er gebeurt altijd echt wat met de mensen als ze dat nummer aan zetten, bij Beat the Bridge was dat ook al zo prachtig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Ligt het aan mij of wordt de aankleding/eindshow met het jaar minder? Vond de koning in 2011 nog best gaaf, veel details en een prima eindshow. Vorig jaar had ik bij de mainstage al zoiets van 'mwah mwah' en dit jaar vond ik het er eigenlijk gewoon ronduit cheap uitzien. Of zijn we misschien te verwend ondertussen? :huh:

beide. Verwend zijn we sowieso wel, maar dit jaar was het ook karig hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Toen we binnenkwamen eerst wat munten en eten gehaald. Het begon toen gelijk te regenen... Toen even naar de WC's bij blue en UV geweest. Daar stond de muziek echt fucking hard voor me gevoel, snel dus maar me doppen ingedaan. Niet naar binnen gegaan bij blue of UV.

Toen gelijk naar black gegaan, Decipher & Shinra, draaide wel een lekker voor me gevoel. Toen gelijk Furyan meegepakt. Na 20 minuten Furyan naar red gegaan nog 5 min van Code Black meegepakt, en daarna Ran-D. Sloot af met nieuwe collab van hem en DP. Pitch haalde het hele tempo eruit, bleh. Toen Endymion en EA meegapkt op de main, meuk set maar wel vermaakt. Psyko Punkz nog 40 min gezien, laag tempo qua draaien voor me gevoel totaal niet snel mixwerk... Snel maar weer naar black gegaan, Amnesys draaide erg lekker. Maar wat doner gegeten rond 18:15, was goed te eten, de patat ook. Daarna weer naar de main gegaan voor BH. Ze nieuwe track Imaginary klonk goed, pitch in de eerste climax gaat hoog en haalt drive eruit. 2de climax hoorde ik geen pitch? Geluid op de main stond erg zacht... Je hoorde Nosferatu duidelijk vanaf de black snoeien. Zelfs ik met doppen... Vrienden van me wilde weg bij de main. Iedereen stond daar stil en keek ons aan als we finaal uit ons dak gingen. Snel dus maar weer naar de black gegaan, Nosferatu draaide echt snoeihard, wat een held. Gelijk maar weer Neophyte meegepakt draaide wat hitjes van vroeger die ik nog kende uit me vroegere hardcore tijden, was ff lachen.na Neophyte naar huis gegaan, was moe en de bob wilde gaan. Benen waren kapot.

+ geluid black
+ bar/wc dichtbij bij de black
+ setje Ran-D
+ eten en drinken

- geluid main
- dagjesmensen die je aankijken
- vdk mensen, die geen respect hadden op main

Eerste Defqon was zeker geslaagd zo af en toe regen was wel lekker. Vrienden zijn dagjesmensen maar ergerde zich aan echte niet losgaande dagjesmensen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:52 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Toen we binnenkwamen eerst wat munten en eten gehaald. Het begon toen gelijk te regenen... Toen even naar de WC's bij blue en UV geweest. Daar stond de muziek echt fucking hard voor me gevoel, snel dus maar me doppen ingedaan. Niet naar binnen gegaan bij blue of UV.

Toen gelijk naar black gegaan, Decipher & Shinra, draaide wel een lekker voor me gevoel. Toen gelijk Furyan meegepakt. Na 20 minuten Furyan naar red gegaan nog 5 min van Code Black meegepakt, en daarna Ran-D. Sloot af met nieuwe collab van hem en DP. Pitch haalde het hele tempo eruit, bleh. Toen Endymion en EA meegapkt op de main, meuk set maar wel vermaakt. Psyko Punkz nog 40 min gezien, laag tempo qua draaien voor me gevoel totaal niet snel mixwerk... Snel maar weer naar black gegaan, Amnesys draaide erg lekker. Maar wat doner gegeten rond 18:15, was goed te eten, de patat ook. Daarna weer naar de main gegaan voor BH. Ze nieuwe track Imaginary klonk goed, pitch in de eerste climax gaat hoog en haalt drive eruit. 2de climax hoorde ik geen pitch? Geluid op de main stond erg zacht... Je hoorde Nosferatu duidelijk vanaf de black snoeien. Zelfs ik met doppen... Vrienden van me wilde weg bij de main. Iedereen stond daar stil en keek ons aan als we finaal uit ons dak gingen. Snel dus maar weer naar de black gegaan, Nosferatu draaide echt snoeihard, wat een held. Gelijk maar weer Neophyte meegepakt draaide wat hitjes van vroeger die ik nog kende uit me vroegere hardcore tijden, was ff lachen.na Neophyte naar huis gegaan, was moe en de bob wilde gaan. Benen waren kapot.

+ geluid black
+ setje Ran-D
+ eten en drinken

- geluid main

Eerste Defqon was zeker geslaagd zo af en toe regen was wel lekker. Vrienden zijn dagjesmensen maar ergerde zich aan echte niet losgaande dagjesmensen :P

Alleen omdat je de muziek te hard vond staan toen je buiten stond? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Lenny schreef:

+ geluid black
+ setje Ran-D
+ eten en drinken

- geluid main

Alleen omdat je de muziek te hard vond staan toen je buiten stond? :/

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat ik niet naar binnen ben gegaan. Ik vond de muziek die er vandaan kwam hard klinken dus heb ik me doppen ingedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:01 

Hardtraxxer

Prima dagje gehad veel bij de blue, black en uv gestaan :thumbsup: alleen even met ran-d op de main geweest.

Geluid in de blue stond naar mijn idee soms te hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:02 

Hardtraxxer

4e keer defqon op rij en het was weer een mooi feest! We kwamen binnen bij Mental Theo en dat was echt een groot feest. Heerlijk al die oude nummertjes. Vervolgens ff op de main gekeken bij psyko punkz en brennan heart volgens mij... Weinig van mee gekregen want we stonden lekker te zuipen en gek te doen. Daarna ff gaan eten en toen laatste stukje frequencerz meegepakt. Tof laatste half uurtje hadden ze met platen als Caught in the fire, bitch edit en pattern 2. Toen was E-Force aan de beurt. Ik kan zelf helemaal niks met E-Force en het leek wel alsof de hele blue er ook niks mee kon. Het leek net 1 lang nummer van een half uur. Slappe kicks en wat screeches. Daarna kwam B-Front en ook al is zijn set voorspelbaar, ik vond het weer erg leuk. De tent ging trouwens goed los bij hem, top!

Daarna lekker naar de kroeg gegaan, de eindshow kijk ik wel terug op youtube.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:11 

Donateur

Blue was wel aardig ingericht, alleen volgens mij hadden ze 's nachts niet opgeruimd het was echt 1 grote plastic klotezooi. Danst echt voor geen meter. Verder klonk het vanaf een meter of 50 naar achter voor geen meter; veel te veel bass. Nog even naar de UV geweest voor Josh & Wesz op de drie bekende knallers van hun was dat echt helemaal niets. Veel te veel onnodig pitchwerk en door een slechte afstelling van het geluid klapten m'n vullingen er af en toe uit.

Eigenlijk het meeste vermaakt bij de black, lekker de ruimte er lag niet zo veel puinzooi en het geluid was er redelijk. Bovendien kon je daar gewoon even naar de WC/bar zonder een half uur bezig te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:21 

Hardtraxx Elite

Deenite schreef:
Iemand iets meegekregen van die nieuwe plaat van Adaro genaamd "Open Up"? :)

ja die klonk heel goed! Idd een oldskool feeling mid intro, en een leuke climax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Style schreef:
4e keer defqon op rij en het was weer een mooi feest! We kwamen binnen bij Mental Theo en dat was echt een groot feest. Heerlijk al die oude nummertjes. Vervolgens ff op de main gekeken bij psyko punkz en brennan heart volgens mij... Weinig van mee gekregen want we stonden lekker te zuipen en gek te doen. Daarna ff gaan eten en toen laatste stukje frequencerz meegepakt. Tof laatste half uurtje hadden ze met platen als Caught in the fire, bitch edit en pattern 2. Toen was E-Force aan de beurt. Ik kan zelf helemaal niks met E-Force en het leek wel alsof de hele blue er ook niks mee kon. Het leek net 1 lang nummer van een half uur. Slappe kicks en wat screeches. Daarna kwam B-Front en ook al is zijn set voorspelbaar, ik vond het weer erg leuk. De tent ging trouwens goed los bij hem, top!

Daarna lekker naar de kroeg gegaan, de eindshow kijk ik wel terug op youtube.

ben het daar echt totaal niet mee eens, waar wij stonden ging het JUIST helemaal los bij E-force, ben na gister juist een enorme fan van hem geworden, die muziek van hem doet het toch live echt super goed. vond het een van de betere setjes die ik gehoord heb :)

maarja uiteraard is het ook een kwestie van smaak ;)

nog een pluspuntje trouwens, de ouderwetse krant was weer terug, behoorlijk uitgebreid ook! altijd wel leuk om nog wat te lezen te hebben op de terug weg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:38 

Hardtraxxer

Weer zeer goed vermaakt! :thumbsup:

Helaas net iets te veel op de Red geweest, maar dat wist ik van te voren met de groep waar ik mee ging.
Vooral genoten van Geck-o, Ran-D, Luna & Chain Reaction, Frequencerz en Adaro.

Evil Activities & Endymion :thumbdown: , dan mag je een half uur draaien zijn ze 10 minuten met Thunder bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 14:44 

Hardtraxx Veteran

Wize schreef:

Helaas net iets te veel op de Red geweest, maar dat wist ik van te voren met de groep waar ik mee ging.

Evil Activities & Endymion :thumbdown: , dan mag je een half uur draaien zijn ze 10 minuten met Thunder bezig.

Kwam er ook pas bij het einde van het nummer achter dat het live gezongen werd door the opposites
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:28 

Donateur

Wederom weer goed vermaakt. Een geslaagde 6e editie :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:47 

Hardtraxx Addict

Wize schreef:

ja want dat had je niet kunnen zien aankomen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand wat dat glazen hok bij White moest voorstellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:03 

Donateur

Toen ik er langs liep zat er zo'n show wijffie in opgesloten die ging dan vaag bewegen en op de ramen timmeren. Wat het verder voor moet stellen weet ik niet, ik ben zelf wel in orde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:16 

Hardtraxxer

zojuist bijgekomen van mijn 7e keer Defqon,1 :clap:

Vond deze editie wederom erg goed. De eerste dingen die in me opkomen zijn dat ik vind dat de opmaak dit jaar van de main een stuk kariger is dan voorgaande jaren. (lees: bedrukte spandoeken als opvullen ipv lijpe dingen als auto's of lantaarnpalen en ander ongein, jammer!). De blue daarentegen was echt heel dik aangekleed.

heb alle area's even snel bekeken aan het begin en ben daarna heen en weer gelopen tussen de blue en de main. Geluid in de blue was af en toe erg hard inderdaad! maar had gelukkig doppen bij me. Geluid bij de main heb ik me op geen moment echt aan gestoord, dit was top imo!

paar minpunten:
-Qult area: Dit is persoonlijk, maar ik vind dit niets met defqon te maken hebben, ga ergens anders een -censuur- uithangen. geef mij maar zon scrap-parade als aankleding en laat dit rare gedoe achterwege.
-het weer: Mag de pret eigenlijk niet drukken maar had stiekem toch wel op iets meer zon gehoopt!
-evil activities op de main overdag. Haalde me toch een beetje uit de sleur! Dus ben snel naar de blue gehuppeld
mega minpunt: Ik heb letterlijk 2,5 uur gewacht in de auto op het parkeer terrein totdat ik weg kon gaan! alles stond letterlijk muurvast!! mensen die niet de normale uitgang namen maar voordrongen en hierdoor in greppels vast kwamen te zitten met hun auto.. Dit heb ik werkelijk nog nooit gezien, stewards kwamen pas na 2 uur de boel regelen en was pas rond half drie thuis (ik had men spul al uit de lockers gehaald en kon na de eindshow als een v.d eerste bij mn auto)

pluspunten:
-Geluid op main en blue
-aankeding blue
-logistiek op het festival terrein! korte wachtrijen (behalve bij merchandise haha wtf!)
-sfeertje! (altijd)
-black area pakken ze laatste tijdecht vet uit! ''vroegah'' was dat ook gewoon een tent
-eindshow (die vond ik dus wel top! vind de platen van frontliner top en ik hoef geen hardcore op het einde! lekker vuurwerk en vet die lasers die uit de verre hoeken van het main terrein kwamen!!

Moe maar voldaan en op naar volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:28 

Hardtraxx Beheerder

wouterz schreef:
paar minpunten:
-Qult area: Dit is persoonlijk, maar ik vind dit niets met defqon te maken hebben, ga ergens anders een -censuur- uithangen. geef mij maar zon scrap-parade als aankleding en laat dit rare gedoe achterwege.

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:30 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten