Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!! :woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hsrobin schreef:
Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!! :woot: :woot:

Gezellig.. Komen steeds meer bekenden bij die een Extended ticket nemen! :yay:
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje ook binnen ^^
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet nog ff afwachten tot morgen, maar het ziet er naar uit dat ik 1 code (2 tickets) over ga hebben op dit moment.

Dussss als ik nog iemand kan blij maken met een code kun je me een bericht sturen. ;) Kan je nog niets 100 % garanderen maar waarschijnlijk gaan die 2 niet meer mee dus dan kan die code weggeven worden morgen.
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
hsrobin schreef:
Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!! :woot: :woot:

Gezellig.. Komen steeds meer bekenden bij die een Extended ticket nemen! :yay:

We gaan de eerste avond wel even bbqen toch? :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 01:48 
 

93Wesley93 schreef:
Moet nog ff afwachten tot morgen, maar het ziet er naar uit dat ik 1 code (2 tickets) over ga hebben op dit moment.

Dussss als ik nog iemand kan blij maken met een code kun je me een bericht sturen. ;) Kan je nog niets 100 % garanderen maar waarschijnlijk gaan die 2 niet meer mee dus dan kan die code weggeven worden morgen.

Morgen is toch te laat ?
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 03:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
93Wesley93 schreef:
Moet nog ff afwachten tot morgen, maar het ziet er naar uit dat ik 1 code (2 tickets) over ga hebben op dit moment.

Dussss als ik nog iemand kan blij maken met een code kun je me een bericht sturen. ;) Kan je nog niets 100 % garanderen maar waarschijnlijk gaan die 2 niet meer mee dus dan kan die code weggeven worden morgen.

Morgen is toch te laat ?

Precies, morgen is het Dinsdag.
Maar nu kan het nog tot en met 23.59
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijk eens naar de datum van het bericht dan, toen was het zondag ;)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha. ik dacht dat het gisteren 23.59 afliep.. heeft nog iemand code over?:P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zojuist mn tickets besteld :thumbup: Nu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..

Dat hoopte ik vorig jaar ook, toen draaide alles binnen 4 uur overal tegelijk :lol:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Zojuist mn tickets besteld :thumbup: Nu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..

Dat hoopte ik vorig jaar ook, toen draaide alles binnen 4 uur overal tegelijk :lol:

Haha :P
Is meestal zo op de grote feesten, helaas...
Ik hoop dat de mainstage een fijne timetable heeft 's avonds, zodat ik 's middags bij Kodex etc. kan zijn, maar ik gok dat het dus kiezen wordt tussen mainstage en de die artiesten.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nog een code over heeft, ik zou er heel blij van worden :thumbsup:
Anders word het gewoon 9 april, kwart voor 1 klaarzitten :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zin in na het mooie weer van gisteren. :cool:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

aanwezig
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 12:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als iemand nog een code over heeft, ik zou er heel blij van worden :thumbsup:
Anders word het gewoon 9 april, kwart voor 1 klaarzitten :P

Een event travel code kan ik waarschijnlijk wel voor je regelen een vriendin van me heeft er nog 1 over ;)
Dan moet je dus wel gelijk je bus reis er bij boeken
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Net m'n kaartjes uitgeprint :drool:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Net m'n kaartjes uitgeprint :drool:

Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Pommer schreef:
Net m'n kaartjes uitgeprint :drool:

Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.


Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraak :P , hij hangt gewoon netjes aan me muur nu :D
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
Pommer schreef:
Net m'n kaartjes uitgeprint :drool:

Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.


Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraak :P , hij hangt gewoon netjes aan me muur nu :D

Alsof dat wat uitmaakt. Je kan hem gewoon bij Paylogic weer opnieuw downloaden en uitprinten. ;)
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket staat ook altijd op je mail :) en ----> Allemaal mensen op mijn facebook pagina, (dagjesmensen)

Citaat:
Defqon <3,
Defqon best fetival evaa
Defqon best hardstyle party (L)

Jongens jongens jongens :')
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dominator en Ground Zero waren de beste 2 festivals van vorig jaar! :love:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.


Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraak :P , hij hangt gewoon netjes aan me muur nu :D

Alsof dat wat uitmaakt. Je kan hem gewoon bij Paylogic weer opnieuw downloaden en uitprinten. ;)

Ik print ze ook altijd meteen uit als ik ze gekocht heb. Paar vriendinnen moesten op oudjaarsavond( xd ) nog bij iedereen in de straat langs om Qountdown kaartjes te printen omdat de printer kapot was.
En zo nog een paar voorbeelden waarom meteen printen beter is :innocent:
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Kepro schreef:
Pommer schreef:
Net m'n kaartjes uitgeprint :drool:

Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.


Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraak :P , hij hangt gewoon netjes aan me muur nu :D


Ik ook, helemaal na het "incident" met hardbass :P
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik ook, helemaal na het "incident" met hardbass :P


Maar daar kon jij niks aan doen :P Maar idd, vind het ook fijner als ik ze alvast uitgeprint heb.
Bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net kaartjes besteld :) .
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten