Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!!

Tickets in de pocket!!
Gezellig.. Komen steeds meer bekenden bij die een Extended ticket nemen!wrote:Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!!![]()
We gaan de eerste avond wel even bbqen toch?wrote:Gezellig.. Komen steeds meer bekenden bij die een Extended ticket nemen!wrote:Zou dit jaar helemaal niet gaan, maar nu word het toch een weekend extended!
Tickets in de pocket!!![]()
Morgen is toch te laat ?wrote:Moet nog ff afwachten tot morgen, maar het ziet er naar uit dat ik 1 code (2 tickets) over ga hebben op dit moment.
Dussss als ik nog iemand kan blij maken met een code kun je me een bericht sturen.Kan je nog niets 100 % garanderen maar waarschijnlijk gaan die 2 niet meer mee dus dan kan die code weggeven worden morgen.
Precies, morgen is het Dinsdag.wrote:Morgen is toch te laat ?wrote:Moet nog ff afwachten tot morgen, maar het ziet er naar uit dat ik 1 code (2 tickets) over ga hebben op dit moment.
Dussss als ik nog iemand kan blij maken met een code kun je me een bericht sturen.Kan je nog niets 100 % garanderen maar waarschijnlijk gaan die 2 niet meer mee dus dan kan die code weggeven worden morgen.
Dat hoopte ik vorig jaar ook, toen draaide alles binnen 4 uur overal tegelijkwrote:Zojuist mn tickets besteldNu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..
Hahawrote:Dat hoopte ik vorig jaar ook, toen draaide alles binnen 4 uur overal tegelijkwrote:Zojuist mn tickets besteldNu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..
Een event travel code kan ik waarschijnlijk wel voor je regelen een vriendin van me heeft er nog 1 overwrote:Als iemand nog een code over heeft, ik zou er heel blij van worden![]()
Anders word het gewoon 9 april, kwart voor 1 klaarzitten
Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.wrote:Net m'n kaartjes uitgeprint
Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraakwrote:Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.wrote:Net m'n kaartjes uitgeprint
Alsof dat wat uitmaakt. Je kan hem gewoon bij Paylogic weer opnieuw downloaden en uitprinten.wrote:Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraakwrote:Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.wrote:Net m'n kaartjes uitgeprint, hij hangt gewoon netjes aan me muur nu
Jongens jongens jongens :')Defqon <3,
Defqon best fetival evaa
Defqon best hardstyle party![]()
Ik print ze ook altijd meteen uit als ik ze gekocht heb. Paar vriendinnen moesten op oudjaarsavond(wrote:Alsof dat wat uitmaakt. Je kan hem gewoon bij Paylogic weer opnieuw downloaden en uitprinten.wrote:Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraakwrote: Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren., hij hangt gewoon netjes aan me muur nu
Ik ook, helemaal na het "incident" met hardbasswrote:Ikke niet, ben bang dat ik me email ofso kwijtraakwrote:Dat doe ik altijd pas 1 dag van te voren.wrote:Net m'n kaartjes uitgeprint, hij hangt gewoon netjes aan me muur nu
Maar daar kon jij niks aan doenwrote:Ik ook, helemaal na het "incident" met hardbass