ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig 
Hmm Hardstyle shirt volgens mijwrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig
Iets zwart meende ik
Hmm Hardstyle shirt volgens mijwrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig
in qontrol shirtwrote:Hmm Hardstyle shirt volgens mijwrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig![]()
Iets zwart meende ik
Ik, ik vond het ook de beste set van de dag, maar dat is niet zo moeilijk als early hardstyle liefhebber.wrote:Wie was er ook bij in de Grey met Luna en Pavo?
Wat een helden waren dat zeg. Ik was gelijk weer opgewarmd na een nachtje slapen in de buitenlucht.
Man wat was die set goed, heerlijke combi zijn ze. Luna mixt strak en Pavo scratcht er doorheen.
haha mijn stuit @ 1:01 is trouwens naar jou toe kasper toen ik je voor het eerst meette @ defqonwrote:in qontrol shirtwrote:Hmm Hardstyle shirt volgens mijwrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig![]()
Iets zwart meende ik![]()
kiek mijn nou langs stuiteren @ 1:01
Volgens mij niet van hier. Ik heb hem iig nog nooit gezien.wrote:Wie is die dude in da groene vest dan of is hij niet van t forum...
Gek staat namelijk als een mongool te springen
inqontrol shirt toch?wrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig
je ben zelf een mongoolwrote:Wie is die dude in da groene vest dan of is hij niet van t forum...
Gek staat namelijk als een mongool te springen
klopt idd jawrote:inqontrol shirt toch?wrote:ik weet niet eens meer wat ik aan had, dus spotten wordt lastig
edit: tommetsie was me al voor
whahahahahahahahahahawrote:haha mijn stuit @ 1:01 is trouwens naar jou toe kasper toen ik je voor het eerst meette @ defqon
heb horen waaien dat hij betrapt is tijdens het wildpoepenwrote:Wat heb je uitgespoken
Nee, hij heeft dagjesmensen een trauma aangedraaid, door zo'n harde-plasser lijst te draaienwrote:heb horen waaien dat hij betrapt is tijdens het wildpoepenwrote:Wat heb je uitgespoken