Line-up:

Last edited by Kickzaag on , edited 1 time in total.

Hoe en waar heb je dat gedaan? Wij willen ook van de camping af!wrote:Accommodatie is al gefixt dus let's goooo.
Past echt PERFECT in het straatje van Defqon imo.
Weekend +5%wrote:Weekend 339.95 (Premium 599.95)
Vrijdag 119.95
Zaterdag 149.95
Zondag 129.95
![]()
Het plan is om voor het eerst sinds 2018 niet te gaan. Of dat ook lukt gaan we zien.
m'n vriendin wil het ook een keer ervaren (power hour/endshow) en dan heb je helaas niks aan de vrijdagwrote:Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.
€120 voor 1 dagje waar je ook nog een vrij voor moet nemen voor werk… vind deze prijzen echt belachelijk. Hoe goed de productie ook is. Uiteindelijk kan me dat allemaal gestolen worden want kom er voor de muziek.wrote:Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.
Ja het is sowieso duur, maar als je 150 voor zaterdag wilde neerleggen dan kan 120 voor de vrijdag ook wel lijkt me. Zeker omdat het gewoon een volwaardige festival dag is met z'n eigen unieke dingen.wrote:€120 voor 1 dagje waar je ook nog een vrij voor moet nemen voor werk… vind deze prijzen echt belachelijk. Hoe goed de productie ook is. Uiteindelijk kan me dat allemaal gestolen worden want kom er voor de muziek.wrote:Waarom ga je niet gewoon de vrijdag ofzo? Vind dat de laatste jaren de leukste dag persoonlijk.
Dat vond ik dus ook. Buiten de Legends set (die echt heel goed was) en de Eindshow (die ik nog beter dan die van zaterdag vond), was zondag niet eens zo'n heel interessante dag. Je ziet aan de hele sfeer dat iedereen gesloopt is, terwijl op vrijdag iedereen nog fris en fruitig is.wrote:Vooral zondag opvallend snel uitverkocht idd, had even teruggekeken en die dag was afgelopen editie pas in januari uitverkocht.