Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Defqon.1 Festival
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Newbie
40 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Heeft iemand enig idee wanneer Q-dance de artwork gaat releasen? Ben wel benieuwd hoe de poster eruit gaat zien :yes:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Made wrote:Heeft iemand enig idee wanneer Q-dance de artwork gaat releasen? Ben wel benieuwd hoe de poster eruit gaat zien :yes:
Ze hebben nog 3 maanden tijd dus die hebben geen haast. Ben ook wel benieuwd naar het thema dit jaar. :)
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Twee Camping Tickets binnen!
L
2 posts member since 2011
last seen Mar 2011
mag ik je wat vragen hoe kom je in godsnaam aan die tickets??????
Kepro wrote:Hoppa 8 tickets gekocht maar ik heb er 10 in mn inbox, Say What :huh: :yay:
L
2 posts member since 2011
last seen Mar 2011
mensen hoe komen jullie aan die tickets ze vragen de heletyd een code:s
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
locointhehouse wrote:mensen hoe komen jullie aan die tickets ze vragen de heletyd een code:s
Lol lol lol lol lol lol lol lol lol hahahahhaaahahaa
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
You Loco? :lol:
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Misschien dat heel veel mensen die code hebben gekregen van Q-dance? :P Jij zal moeten wachten tot 9 april, 13:00..
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Het is toch al uitverkocht?

Edit: ey is dit feest niet al geweest?
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
locointhehouse wrote:mensen hoe komen jullie aan die tickets ze vragen de heletyd een code:s
Ik zal wel even een normaal antwoord geven.

Vorige week vrijdag kreeg je de kans om via een speciale site een voorverkoop code te krijgen. Dit ging om 2000 kaarten die vrij snel weg waren. Dat is de reden dat sommige van ons al kaarten hebben.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Defqon.1 Festival (25-06-2011, Walibi World, Biddinghuizen)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Markos wrote:

Vorige week vrijdag kreeg je de kans om via een speciale site een voorverkoop code te krijgen. Dit ging om 2000 kaarten die vrij snel weg waren. Dat is de reden dat sommige van ons al kaarten hebben.
5000 personen* die ieders max 2 kaartjes mogen kopen, dus max 10.000 kaartjes. Daarnaast was er een actie voor 2000 personen die de meeste Q-dance feesten bezocht hebben, dus er zijn al max. 14.000 kaartjes weggegeven.
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2014
Bedankt voor de aanvulling dacht echt dat het om 2000 ging.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Lyst wrote:
Markos wrote:

5000 personen* die ieders max 2 kaartjes mogen kopen, dus max 10.000 kaartjes. Daarnaast was er een actie voor 2000 personen die de meeste Q-dance feesten bezocht hebben, dus er zijn al max. 14.000 kaartjes weggegeven.
Ik denk dat het minder is, aangezien ik ook in de pre-sale zat met die actie, maar heb alleen een mail gehad dat ik bij de trouwste fans zat. En zo zijn er meer, dus ik denk dat maar een stuk of 3000-3500 mensen de kaarten dankzij de inschrijfactie hebben gekregen, aangezien hij niet opnieuw open is gegaan.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Eventtravel heeft ook mailtjes naar mensen gestuurd met 100 codes (2 tickets per code).. Per weggegeven code krijgt die persoon 1 euro. (In dat geval ben je wel verplicht met eventtravel naar Defqon.1 te reizen..)
G
PierrePruuk wrote:Het is toch al uitverkocht?

Edit: ey is dit feest niet al geweest?
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxxer
379 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Even een vraagje. Ik heb een code om 2 kaarten te halen. Nou ga ik een camping ticket kopen maar mijn broertje wil niet op de camping en zou graag met event travel willen. kan je dat met dezelfde code doen? en hoeduur word het kaartje van mijn broertje dan?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
edit: veel plezier iedereen ;)
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Jopsem wrote:Even een vraagje. Ik heb een code om 2 kaarten te halen. Nou ga ik een camping ticket kopen maar mijn broertje wil niet op de camping en zou graag met event travel willen. kan je dat met dezelfde code doen? en hoeduur word het kaartje van mijn broertje dan?
Een goede vraag. Volgens mij kan je niet aangeven dat je 1 extended en 1 normaal ticket wilt kopen. Een busticket kun je zowieso apart op eventtravel.nl kopen. Het beste wat je kan doen is q-dance even bellen.
D
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2010
last seen Nov 2011
Feesten maar :D
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Ticket gekocht, gewoon omdat het toch niet veel slechter kan dan vorig jaar xd Toen ook teveel op black-area rond gehangen terwijl ik niet echt van hardcore hou, dus ditmaal bij de purple en de blue :D
U
Jopsem wrote:Even een vraagje. Ik heb een code om 2 kaarten te halen. Nou ga ik een camping ticket kopen maar mijn broertje wil niet op de camping en zou graag met event travel willen. kan je dat met dezelfde code doen? en hoeduur word het kaartje van mijn broertje dan?
Volgens mij zag ik met bestellen gewoon 2 keuzes.. Eén voor een normaal entrance ticket en één voor extended. Je moet zelf maar effe kijken met je code.. 't is niet zo dat je 'm direct kwijt bent als je alleen maar even kijkt naar de mogelijkheden. En als je 't toch niet vertrouwt gewoon ff met q-dance bellen/mailen idd ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zojuist mn tickets besteld :thumbup: Nu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik wil een code xd
D
Hardtraxxer
447 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Net extended ticket besteld, weekendje defqon :thumbsup: