Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 120  Volgende
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 00:38 

Hardtraxx Newbie

Heeft iemand enig idee wanneer Q-dance de artwork gaat releasen? Ben wel benieuwd hoe de poster eruit gaat zien :yes:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 01:37 

Hardtraxx Veteran

Made schreef:
Heeft iemand enig idee wanneer Q-dance de artwork gaat releasen? Ben wel benieuwd hoe de poster eruit gaat zien :yes:

Ze hebben nog 3 maanden tijd dus die hebben geen haast. Ben ook wel benieuwd naar het thema dit jaar. :)
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 13:27 

Hardtraxx Elite

Twee Camping Tickets binnen!
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:01 

Hardtraxx Newbie

mag ik je wat vragen hoe kom je in godsnaam aan die tickets??????
Kepro schreef:
Hoppa 8 tickets gekocht maar ik heb er 10 in mn inbox, Say What :huh: :yay:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:02 

Hardtraxx Newbie

mensen hoe komen jullie aan die tickets ze vragen de heletyd een code:s
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

locointhehouse schreef:

Lol lol lol lol lol lol lol lol lol hahahahhaaahahaa
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

You Loco? :lol:
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:04 

Hardtraxx Elite

Misschien dat heel veel mensen die code hebben gekregen van Q-dance? :P Jij zal moeten wachten tot 9 april, 13:00..
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Het is toch al uitverkocht?

Edit: ey is dit feest niet al geweest?
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:14 

Hardtraxx Elite

locointhehouse schreef:

Ik zal wel even een normaal antwoord geven.

Vorige week vrijdag kreeg je de kans om via een speciale site een voorverkoop code te krijgen. Dit ging om 2000 kaarten die vrij snel weg waren. Dat is de reden dat sommige van ons al kaarten hebben.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:23 

Donateur

locointhehouse schreef:

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:44 

Aan het typen...

Markos schreef:
locointhehouse schreef:

Vorige week vrijdag kreeg je de kans om via een speciale site een voorverkoop code te krijgen. Dit ging om 2000 kaarten die vrij snel weg waren. Dat is de reden dat sommige van ons al kaarten hebben.

5000 personen* die ieders max 2 kaartjes mogen kopen, dus max 10.000 kaartjes. Daarnaast was er een actie voor 2000 personen die de meeste Q-dance feesten bezocht hebben, dus er zijn al max. 14.000 kaartjes weggegeven.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:49 

Hardtraxx Elite

Bedankt voor de aanvulling dacht echt dat het om 2000 ging.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Markos schreef:
locointhehouse schreef:

5000 personen* die ieders max 2 kaartjes mogen kopen, dus max 10.000 kaartjes. Daarnaast was er een actie voor 2000 personen die de meeste Q-dance feesten bezocht hebben, dus er zijn al max. 14.000 kaartjes weggegeven.

Ik denk dat het minder is, aangezien ik ook in de pre-sale zat met die actie, maar heb alleen een mail gehad dat ik bij de trouwste fans zat. En zo zijn er meer, dus ik denk dat maar een stuk of 3000-3500 mensen de kaarten dankzij de inschrijfactie hebben gekregen, aangezien hij niet opnieuw open is gegaan.
Bericht Geplaatst op 18 mrt 2011 18:20 

Hardtraxx Elite

Eventtravel heeft ook mailtjes naar mensen gestuurd met 100 codes (2 tickets per code).. Per weggegeven code krijgt die persoon 1 euro. (In dat geval ben je wel verplicht met eventtravel naar Defqon.1 te reizen..)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 14:30 

PierrePruuk schreef:
Het is toch al uitverkocht?

Edit: ey is dit feest niet al geweest?

:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 14:47 

Hardtraxxer

Even een vraagje. Ik heb een code om 2 kaarten te halen. Nou ga ik een camping ticket kopen maar mijn broertje wil niet op de camping en zou graag met event travel willen. kan je dat met dezelfde code doen? en hoeduur word het kaartje van mijn broertje dan?
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

edit: veel plezier iedereen ;)
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 16:24 

Hardtraxxer

Jopsem schreef:
Even een vraagje. Ik heb een code om 2 kaarten te halen. Nou ga ik een camping ticket kopen maar mijn broertje wil niet op de camping en zou graag met event travel willen. kan je dat met dezelfde code doen? en hoeduur word het kaartje van mijn broertje dan?

Een goede vraag. Volgens mij kan je niet aangeven dat je 1 extended en 1 normaal ticket wilt kopen. Een busticket kun je zowieso apart op eventtravel.nl kopen. Het beste wat je kan doen is q-dance even bellen.
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 19:49 

Hardtraxx Newbie

Feesten maar :D
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:07 

Hardtraxxer

Ticket gekocht, gewoon omdat het toch niet veel slechter kan dan vorig jaar xd Toen ook teveel op black-area rond gehangen terwijl ik niet echt van hardcore hou, dus ditmaal bij de purple en de blue :D
Bericht Geplaatst op 19 mrt 2011 21:18 

Jopsem schreef:

Volgens mij zag ik met bestellen gewoon 2 keuzes.. Eén voor een normaal entrance ticket en één voor extended. Je moet zelf maar effe kijken met je code.. 't is niet zo dat je 'm direct kwijt bent als je alleen maar even kijkt naar de mogelijkheden. En als je 't toch niet vertrouwt gewoon ff met q-dance bellen/mailen idd ;)
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:24 

Aan het typen...

Zojuist mn tickets besteld :thumbup: Nu hopen op een goede TT, zodat niet alles wat ik kan waarderen tegelijk valt..
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 19:33 

Hardtraxx Veteran

Ik wil een code xd
Bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:03 

Hardtraxxer

Net extended ticket besteld, weekendje defqon :thumbsup:
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 120  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten