Tickets binnen met dank aan 93Wesley93

edit: code verstuurd naar Dakpan
kun je 2x kaarten mee bestellen? dan ben ik geintresseerdwrote:Zoekt iemand nou nog een event travel code?
Dat is dus een defqon ticket met bus reis..
Heb nog een code over
Ja daar kun je 2 kaarten mee bestellen.wrote:kun je 2x kaarten mee bestellen? dan ben ik geintresseerdwrote:Zoekt iemand nou nog een event travel code?
Heb nog een code over
Check PMwrote:Ja daar kun je 2 kaarten mee bestellen.wrote:kun je 2x kaarten mee bestellen? dan ben ik geintresseerdwrote:Zoekt iemand nou nog een event travel code?
Heb nog een code over![]()
Je bent wel verplicht er een bus reis bij te boeken, als je de code wil moet je het zeggen dan stuur ik hem naar je toe.
wrote:laat me raden ik mis het net weer?
jij was de eerste die een berichtje stuurde... check je inbox.wrote:laat me raden ik mis het net weer?
Nog bedankt he ik kom je op defqon nog wel tegen en krijg je zeker paar pilsjeswrote:jij was de eerste die een berichtje stuurde... check je inbox.wrote:laat me raden ik mis het net weer?
Je bent mijn heldwrote:Heb jij even geluk dat ik 2 codes over heb
En of ik graag wilwrote:Haha geen probleem ze waren bij ons in de groep over!![]()
Gelukkig komen zo de kaarten toch bij mensen die echt graag willen.
wrote:Nog bedankt he ik kom je op defqon nog wel tegen en krijg je zeker paar pilsjeswrote:jij was de eerste die een berichtje stuurde... check je inbox.wrote:laat me raden ik mis het net weer?
Robin wordt zo te zien gratis dronkenwrote:Je bent mijn heldwrote:Heb jij even geluk dat ik 2 codes over heb![]()
![]()
![]()
Op Defqon sowieso wat pils je kant op
Pills? Zoals in "Pills, coke, musrooms, stuff" van Proppy & Duro of pils zoals inwrote:Dan eis ik van Hoofdcoach ook wat gratis pills als het zo zit.
Ik ga m'n vrienden ook maar eens aansprekenwrote:Dan eis ik van Hoofdcoach ook wat gratis pils als het zo zit.